Preco je tato otazka relevantna? To je jedno co by o tom niekto vedel (ale nespokojni zakaznici bezne svoj nazor siria dalej), podstatne je ze by sa to stalo a firme uskodilo.
"Nanajvýš Tvoja firma príde o zákazníka." - si zabil.... Nanajvys? Ved to je sakra pruser!
A k tvojej otazke: v casoch ked som robil s nasimi zakaznikmi tak mozem s hrdostou povedat ze moje spravanie k nim VZDY bolo 100%ne. Aj voci idiotom (a ze ich bolo dost).
Čo sa týka tej prestávky: Tiež som chcel zamestnacov informovať o niečom, čo sa v legislatíve zmenilo a im bolo veľké, že som im ubral z obedňajšej prestávky. A nevedeli pochopiť, že cez riadnu pracovnú dobu to nebolo možné, pretože som ich nechcel odtrhnúť od návalu práce. A dokiaĺ by pozliezali zo strojov, by som sa načakal.
Každá profesia je dôležitá, každá má svoje úskalia, každá má svoje dobré stránky. A všetci sme len ľudia so svojimi radosťami a starosťami a nie roboti.
Áno, je to neakceptovateľné, to beriem. Ja som len reagoval na to, že médiá zerejnia niečo negatíne, čoho sa stáva denne x milión krát a ani o tom nevieme, a keď niekto sa pokúsi protiargumetovať (obhájiť), tak sa tu niektorí svätuškári rozčulujú nad tým, aké sú to bludy.
nie je to no a čo to čo sa stalo tým dvom je neakceptovateľné a taký vodič tam nemá čo robiť... navyše po tom čo predviedol ešte na konečnej... tiež sa nie vždy usmievam na cestujúcich, ale robím si prácu poctivo a v súlade s predpismi, rovnako sa snažím vystupovať profesionálne a úctivo... táto práca nie je pre všetkých a ak s tým má niekto problém, nech ide voziť zemiaky do JRD
Teraz hádžeš kameňom. A nerozprávaj mi, že vždy máš všetko na sto percent.
Ak Ty sa nebudeš správať k zákazníkovi usmiaty, tak ťa nedá do novín. Nanajvýš Tvoja firma príde o zákazníka. Tak isto servírka, ak nebude k zákazníkovi milá, tak ju nikto nedá do novín. Ten zákazník nebude chodiť do tej reštaurácie. Atď, atď.
Kebyže médiá nezverejnia , čo sa stalo tomu cudzokrajnému páru, tak o tom ani neviete. Sa čudujem, že sa rozčulujete nad takýmito sprostosťami. Tak sa stalo. No a čo? Pojde sa ten pár sťažovať na Európsky súdny dvor pre ochranu ľudských práv? V našej spoločnosti sa zahniezdila provnávacia choroba. Každý sa porovnáva s každým.
Presne tak. Tvrdenie "mam zlu pracu, preto na Vas mozem vrieskat a vy nemate pravo sa stazovat" je uplna.... blud...
Aj s prestavkami je to nezmysel, vodic na konecnej nema po kazdej jazde prestavku, ma tam len vyckavanie na dalsi odchod ktory NIE JE prestavkou! Ostatne za ten cas je normalne plateny. Prestavku ma raz za 4 hodiny (resp. dva krat) a vtedy ma pravo zavolat dispecing a tu prestavku vyuzit v plnom rozsahu bez ohladu na to ci dosiel s meskanim.
Nechcem byť zlý, ale uvedená hyperbolizovaná unikátna náročnosť povolania vodiča MHD by sa dala akceptovať na viacero povolaní.
- či predavačka v TESCU sa nemusí celý deň usmievať, rozmýšľať nad X vecami, ukracovať sa o prestávky?
a čo pracovníci v banke, vodiči sanitiek, učitelia a vlastne všetci ostatní, čo sú v kontakte s ľudmi?
Nemohli by historičáky na vybraných linkách jazdiť pravidelnejšie? Povedzme cez víkend niektoré spoje?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk