Vladimír: Tvoj príspevok pôsobil naštvane, ak tak koncipovaný nebol sorry.
Prečo som tvojmu linkovému vedeniu nič nevytkol? No niečo si napísal už ty, napr. že si vytvoril umelý prestupný bod na Jesenského čo je časť kam ľudia moc nechcú.
Ale namňa zase pôsobilo tvoje linkové vedenie príliš zložito. Ja som ponechal 4 linky tak ako sú teraz, jednu (L12) som skrátil a mierne upravil v centre vlastne chodí ako počas výluk a len L4 má značne poznačenú trasu v centre. A keď ľuďom neháš väčšinu tak ako je to teraz, len to bude jazdiť častejšie tak si zvyknú veľmi rýchlo. Čo sa mi nelúbi na tvojom návrhu je jednoznačne množstvo nových liniek.
Nemyslím si, že by ľuďom až tak vadil prestup z Hlavnej stanice do centra avšak s touto zmenou ja som rátal ešte s L1, ktorá by chodila na trase Petržalka - SNP - Obchodná - Hl. stanica. Do doby výstavby, ktorá sa dúfam, stále blíži, by mohla jazdiť L13 s trasou Hl. stanica - Obchodná - jesenského - Šafko - SNP - Hl. stanica.
a ešte: Zo Šafka do karlovky sa síce dostaneš obklukov cez SNP ale na trati máš len dve zastávky jeden semafor na kamennom pričom na trati po nábreží až štyri a to Jesenského, Nám. Ľ. Štúra, Nový most, Chatam Sófer a dva semafory. Takže tou obklukov by to bolo rýchlejšie a po reko tunela ešte viac.
Inak daj mi mail pošlem ti ešte jeden návrh a keďže je dosť dlhý tak ho nebudem dávať sem.
No aj za pár dní (30) niečo vyskúšaš. My sme aj za tých pár dní zistili, že CB nie. No ozaj je lepšie ho mať dlhšie avšak trochu drahý špás, ak sa vám lúbiť nebude. Koľko ste vlastne zaneho dali?
Prečo som tvojmu linkovému vedeniu nič nevytkol? No niečo si napísal už ty, napr. že si vytvoril umelý prestupný bod na Jesenského čo je časť kam ľudia moc nechcú.
Ale namňa zase pôsobilo tvoje linkové vedenie príliš zložito. Ja som ponechal 4 linky tak ako sú teraz, jednu (L12) som skrátil a mierne upravil v centre vlastne chodí ako počas výluk a len L4 má značne poznačenú trasu v centre. A keď ľuďom neháš väčšinu tak ako je to teraz, len to bude jazdiť častejšie tak si zvyknú veľmi rýchlo. Čo sa mi nelúbi na tvojom návrhu je jednoznačne množstvo nových liniek.
Nemyslím si, že by ľuďom až tak vadil prestup z Hlavnej stanice do centra avšak s touto zmenou ja som rátal ešte s L1, ktorá by chodila na trase Petržalka - SNP - Obchodná - Hl. stanica. Do doby výstavby, ktorá sa dúfam, stále blíži, by mohla jazdiť L13 s trasou Hl. stanica - Obchodná - jesenského - Šafko - SNP - Hl. stanica.
a ešte: Zo Šafka do karlovky sa síce dostaneš obklukov cez SNP ale na trati máš len dve zastávky jeden semafor na kamennom pričom na trati po nábreží až štyri a to Jesenského, Nám. Ľ. Štúra, Nový most, Chatam Sófer a dva semafory. Takže tou obklukov by to bolo rýchlejšie a po reko tunela ešte viac.
Inak daj mi mail pošlem ti ešte jeden návrh a keďže je dosť dlhý tak ho nebudem dávať sem.
No aj za pár dní (30) niečo vyskúšaš. My sme aj za tých pár dní zistili, že CB nie. No ozaj je lepšie ho mať dlhšie avšak trochu drahý špás, ak sa vám lúbiť nebude. Koľko ste vlastne zaneho dali?
Vladimír
DÚBRAVKA - ŽST NOVÉ MESTO
L5 Pri kríži - Blumentál
L8 Blumentál - Trnavské mýto
L6 Trnavské mýto - ŽST Nové Mesto
Úplne normálna potreba - RUŽINOV - JESENSKÉHO
L8 Astronomická - Trnavské mýto
L4 Trnavské mýto - Mariánska
L7 Mariánska - Jesenského
Dnes hojne využívaný vzťah HLAVNÁ STANICA - JESENSKÉHO
L8 Hlavná stanica - Blumentál /prechod na opačnú stranu)
L7 Blumentál - Jesenského
Btw. myslíš, že takto niekto pôjde?
NOVÝ MOST - HLAVNÁ STANICA
L4 Nový most - Kamenné nám.
L7 Kamenné nám. - Blumentál /prechod na opačnú stranu)
L8 Blumentál - Hlavná stanica
OBCHODNÁ - ZLATÉ PIESKY
L5 Poštová - Blumentál
L8 Blumentál - Trnavské mýto
L4 Trnavské mýto - Zlaté piesky
Píšeš, že sa elinami nevozíš. Nepripadajú Ti ale tieto mnou popísané "spojenia" prinajmenšom čudné?