Chválim novú mapu denných liniek, určite to muselo dať veľa práce. Keď už ju budete aktualizovať pridám pár postrehov:
- ako turista by som uvítal výraznejšie označenie letiska a hlavnej stanice, autobusovej, príp. aj petržalskej,
- 94 je vedená spolu s 93 ale je označená v podstate iba na koncoch,
- ak sú označované všetky zastávky, tak Kolmá chýba
- keď už má 80 označené všetky trasy vlastnou farbou, 93 by mohla mať tiež farebné pokračovanie do vozovne,
- čísla liniek pri mostoch Apollo a Prístavnom sú vyznačené slabo, tá šedá nie je skoro vidieť
- X13 mohla mať ešte číslo pri Kollárku,
- 25 v Devínskej by nemusela byť čiarkovane
- 39 akosi na Trnavskom končí
- čísla a názov AS by som vymenil, lebo 206 som sledoval až do Vrakune
- tá 206 má iba 2 čísla na trase
- dal by som ju turistovi pri príchode do mesta a čo by povedal po pár dňoch ?
Berte to ako moje postrehy, žiaden negatívny názor
Upresním, že zastávka "calida kötöde" (pletiareň) v centre Rajky nemá nič spoločné s tým odevným/krajčírskym podnikom na okraji Rajky nachádzajúcim sa v smere k starému zdevastovanému hraničnému prechodu so Slovenskom.
Pri podniku je zastávka "calida varroda", ale zastávkový označník ani CP som tam nevidel. Reálne tam premáva Kisalföld Volán cez pracovné dni pred 6 h a po 14 h:
1; Konečnú zastávku tam má linka, ktorá z Rajky ide cez Dunakiliti a Dunasziget do Halászi (pred pár rokmi jazdila touto obchádzkovou trasou až do Mosonmagyaróváru).
2; Zachádzku tam vo vyššie uvedených časoch vykonáva linka, ktorá ide po hlavnej ceste z Rajky cez Bezenye do Mosonmagyaróváru.
Predpokladám, že preklad zastávok v Rajke do slovenčiny v tej aplikácii pre Android je neoficiálny a tiež nesprávny. "Gépjavitó" som nenašiel v slovníku ani v prekladačoch. "Autóbusz-forduló" je obratisko.
V Rajke nie je zastávka železničná stanica ("vasútállomás"). Najbližšie je "szövetkezeti italbolt" (družstevný obchod s liehovinami) pri čerpacej stanici MOL.
práve dnes som o tom uvažoval, že "kedy" - veď 2013 mal byť už hotový ? a tuším to malo ísť cez eu fondy...
Nevie niekto, či to zamrzlo ako kopec podobných vecí a zase ostane iba pri sľuboch?
Ale to je jasné, prečo to ak s VHD aj IDS u nás vyzerá, nad tým sa netreba nejako extra podľa mňa zamýšľať. Treba akurát správne voliť, najbližšie už vo voľbách do VÚC..
Dám sem jeden citát z článku J. Hrabáčka a P. Drdlu z časopisu Perner´s Contacts, ktorý by mohol slúžiť na zamyslenie sa, prečo to v SR s IDS a VHD vyzerá ako vyzerá.
"Integrovat je výhodné dopravní systémy, které jsou plně organizovány z jednoho místa.
Iniciativu v integraci musí v takovém případě na základě rozhodnutí Zastupitelstva kraje
vyvíjet pověřený organizátor. Dokud mají rozhodující slovo v praktickém sestavování
jízdních řádů a jejich koordinaci dopravci, neboť dopravní úřad není profesionálně vybaven
ani nezadává externí zakázky pro sestavení jízdního řádu podle potřeb kraje, je velmi obtížná
koordinace jízdních řádů jakožto první krok k integraci."
No v Rajke je nejaka budova ktora ma na sebe napis Calida vo forme nejakeho loga, takze predpokladam ze to bude nejaka firma tamojsia. A mozno podla nej zastavka. Ale nie som si isty, preto som to nechcel pisat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto