To znie ako dobrá blbosť, RJSK má asi 10 zastávok na znamenie, a to je vlak, nie nejaká šalinka....
Podobne aj v Košiciach to majú...
Kde sa dá zistiť niečo o tej legislatíve?
1. Aj na Moste SNP mas BUS pruhy (minimalne teda v smere do mesta).
2. Ako si sam povedal, nie su tam nastupne ostrovceky. Je teda zrejme, ze v pripade budovania takejto zastavky by sa realizovali stavebne upravy (rozsirenie mosta, resp. pristavba k nemu) a teda by bolo mozne podla potreby realizovat aj zastavkovu niku (stacila by v smere do Petrzalky).
na Apolle mas bus zastavku urobenu, na dvoroch mas buspruh navyše...tu by si zablokoval jeden pruh na kazdej strane a nemas tam kde urobit nastupne ostrovceky..
Osobne nepovažujem internetové ankety za veľmi reprezentatívne, pretože prinášajú veľmi odlišné výsledky od tých z terénu. K ankete imhd: už len z hľadiska toho ,že ľudia čo preferujú rýchlosť dopravy, nepôjdu vo väčšine prípadov s MHD ale IAD.
Robil som pár ankiet (síce išlo o okolie BA) kde cestujúci dali na prve miesto čas tak pri aute, autobuse ako i vlaku, na druhom mieste pri VHD bola cena a tretie pohodlie. Pri aute najprv pohodlie potom cena.
Ak si dobre pamätám tak výsledky ankety ROPID (z terénu) boli tiež o tom že ludia radšej idú s prestupom a rýchlejšie.
Výsledky z dalších podobných ankiet za obce budem mať za mesiac potom môžem dať vedieť.
Slovickarcim, pretoze je lepsie ak slovickarci niekto kto s tebou suhlasi (v tomto pripade ja) ako keby s tebou slovickarcil tvoj oponent. Nabuduce sa budes svoj nazor pokusat presadit pri niekom kto s tebou nesuhlasi a celu tvoju argumentaciu zotre za 5 sekund, cim v konecnom dosledku veci len ublizis....
Zas neslovickar - aj ty vies, ze ak by vyrobca nedal 5 dveri pri starom tendri, musel by ist strasne nizko s cenou (zda sa mi, ze niekde bol vypocet na sme) aby porazil vyrobcu, ktoreho tunajsie soto nemusi co by sa mu ekonomicky neoplatilo = (nepriama) podmienka
"Úrad pre verejné obstarávanie po zamietnutí námietok spoločnosti Teknoplast s.r.o. začal ex offo konanie o kontrole, pričom skúmal súťažné podklady tendra na nákup trolejbusov a rozhodol o zrušení súťaže. Dopravný podnik Bratislava túto skutočnosť berie na vedomie. DPB, a.s. naďalej zastáva názor, že podmienky tendra boli nastavené tak, že umožňovali prihlásiť sa viacerým uchádzačom do verejného obstarávania. V prospech tohto argumentu vypovedá aj to, že nikto z výrobcov trolejbusov nevzniesol voči súťažným podkladom a ani oznámeniu námietky."
Berie na vedomie ale aj tak bude pyskovat ako chora vrana, ked vlastne iba 1 dodavatel bol schopny splnit poziadavky DPB a ten urcite nebude mat namietky ? Aspon ze elektricky su v poriadku.
Inak celkovo to je zmeska kecov, nazorov Delfiho a 1 suchej vety "UVO malo pravdu"
Bolo to celkom bezne v minulosti, ze necakal, a velmi casto sa stavalo(permanentne cez vikendy) aj ze:
-kratky SOR dosiel nacas k VW, a klbovy uz isiel od VW s 10-minutovym meskanim
-kratky SOR vobec neprisiel k VW, a klbovy isiel od VW s 15-minutovym meskanim...asi vysielacky neexistuju
-kratky SOR prisiel k VW a pokracoval do Lamaca, a zaroven aj klbovy siel do Lamaca, a potom chudaci na dalsej zastavke kukali...
-kratky SOR dosiel k VW, ale klbovy nesiel kvoli poruche...ZV sa ani neunuvali poslat, co je ale vrchol, ze kratky SOR prestavkoval pri VW spolu s vodicom takmer 1h, proste uplna neschopnost zabezpecit nahradu, ked tam stoji prazdny autobus
No tak nakup elin moze pokracovat. A nech uz je cim skor vonku aj vyhlasenie noveho tendra s tymi novymi poziadavkami, ktore su super. Len neviem bodovanie. Cize sa uvidi.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos