Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ahojte dnes som počul v Rádio Point niečo že v dohľadnej dobe (budúci týždeň) očakávajú spustenie BID ... Viete niekto niečo, či som mal halucinácie? ?
Reakcia na: Ike #189494:
To som nikde ani netvrdil... vravím len, že technológia na báze GPS je modernejšia ako na báze dráhového kritéria. A že dráhové kritérium je zasa modernejšie ako ručné vyhlasovanie.
Reakcia na: Ámos #189493:
Netuším.
Reakcia na: Valec #189492:
Nie som 100% presvedčený, že GPS je spoľahlivejšie. Záleží od kvality prijímača a okolitých podmienok. Vzhľadom na BA podmineky, tak dráhové je sicher.
Reakcia na: Valec #189492:
a ako to funguje pri vypadkoch GPS, vtedy tieto systemy nehlasia?
Reakcia na: MatejBA #189489:
Prečo trápne... v Prahe existoval systém hlásenia dávno pred tým našim (novodobým) a tak je pochopiteľné, že pol postavený na staršej technológii... Tú sa teraz rozhodli vymeniť za novšiu na báze GPS. Keď to vymenia môže sa naopak niekomu z Prahy zdať, že sme pár rokov dozadu, keď používame dráhové kritérium.
Reakcia na: MatejBA #189489:
Nuz zaver si musi urobit kazdy sam.
V kazdom pripade miliardy k dispozicii na prevadzku a rozvoj nie vzdy znamenaju, ze vsetko je bezproblemove a rozhodne nehovoria o kvalite tamojsej dopravy.

Skor tie miliardy lakaju spekulantov a zlodejov ako bolo vidno pri opencard ci teraz pri nasom tendri na trofle.
Reakcia na: MatejBA #189489:
Áno, v hlásení sme pred nimi.. Ale v tomto zasa dosť pozadu:
Zjistili to při loňských kontrolách inspektoři Ropidu.

"Jednalo se o sto padesát čtyři případů, za které jsme udělili postihy ve výši 77 tisíc korun," řekl mluvčí organizace Filip Drápal."
Reakcia na: Ámos #189488:
Nic v zlom, ale ked uz to dokaze nasa Bratislava na cele s magoriatom mat toto par rokov, tak to bolo pekne trapne, ze to az teraz davaju 🙂
Neviem kde mám tento príspevok zaradiť, ale pozeral som si záložku vozidlá, nakoľko som sa chcel dozvedieť niečo viac o Karosách, ktoré sa už pomaly vytrácajú aj z ulíc Bratislavy, rada B 731/2 je už nenávratne preč. Práve tam som sa chcel niečo viac dozvedieť o výkone i maximálnej rýchlosti, nakoľko bolo veľa prevedení čo do motora i prevodoviek a pamätám si aj veľký bum, keď sa ako blesk z neba objavili tzv. označenia Turbo v spojení s manuálnou prevodovkou, ktoré vo mne evokovali tak trošku športové a súťažné prevedenie týchto Karos a aj jazda ne nich bola sem tam zážitkom čo do obratnosti i rýchlosti, ako sa zopár vodičov vtedy vyjadrovalo.

Na našej stránke sa uvádza jednotný údaj o max. rýchlosti B732-70 km/h, dokonca kĺbové B741 by mali byť rýchlejšie- 71km/h.
Našiel som iný podrobný zdroj, s ktorým by som sa chcel podeliť, hlavne čo do výkonu i maximálnej dosahovanej rýchlosti rôznych prevedení mestských Karos.
Ak jazdili v Bratislave, určite by si zaslúžili pozornosť aspoň dodatočnou formou spresnenia niektorých údajov, o to viac, že už to prakticky zrejme nikdy nezistíme.

http://www.vitula.webz.cz/karosa/b-732/
Reakcia na: aquila2 #189485:
To neviem, tam som ešte nebol a už mi to ani nechýba, hlavne nie tam byť v noci, to radšej budem na Poľane s medveďmi stanovať ? Ale pozrieť by som sa tam šiel, však hlavu mi to neutrhne.
Reakcia na: T458.0 #189474:
vo viedni su ak sa nemylim vsetky autobusove zastavky na znamenie ..
Reakcia na: AAA #189470:
Dnes jeden Ik na 84ke ukazoval vo vnútri "Pásmo: 10" 😉 btw. ako budú riešiť číslo zón 100/101 na "malých" paneloch, koré tuším v krátkych soroch boli na kabíne vodiča? Tam počas platnosti pásiem ukazovávalo iba 1 a 2 a miesto na viac čísel tam tuším nie je...
Reakcia na: Ike #189482:
1. Ako som uz napisal: kvoli jednorazovym listkom. Napriklad jednorazovy listok z Lozorna do Zahorskej bude lacnejsi ako jednorazovy listok z Lozorna na Nivy. A tak dalej.

2. Listok len na jednu zonu existovat nebude.. v regione budu ale existovat usekove listky, ktore budu riesit prave tento problem 🙂
Reakcia na: 810zssk #189464:
Priznám sa, ja tiež inak nerozumiem rozdelenie nedeliteľnej BA na 2 pásma, ktoré sú vždy spolu ? Ale zóny budú vždy pre určitú skupinu diskriminujúce.

Predstavme si, že imaginárna zóna 1 má šírku 14 km. Cestujúci A cestuje z jedného jej okraja na druhý, ale len v rámci zóny 1 - potom platí za jednu zónu.
Teraz si predstavme, že cestujúci B cestuje 3 km, ale - smola - prekračuje hranicu zón, takže ide cez dve - cestuje menej, teda spôsobuje prevádzkovateľovi menšie straty - ale platí za dve zóny
Reakcia na: Petto #189480:
Tak ale kebyze sa mierne upravi interier, tak az tak zle nie su 🙂 (rozhodne mi pridu kvalitou interieru aj teraz lepsie ako tedomy ci rada BN)
Reakcia na: T458.0 #189479:
tender na 11metraky - SOR
tender na 100 ks klbakov - SOR
tender na tbusy - SOR

? "A vobec nepreferujeme" SOR ?
Reakcia na: tr3mp #189477:
1. Áno treba previesť peniaze na BMK (najlepšie prevodom z iného účtu bezhotovostne, je to bez poplatku), inou kartou sa v predajni DPB nedá platiť ak si chceš uplatniť zľavu 10%. Inou kartou sa dá platiť jedine cez web službu ePCL.
2. Kľudne si môže kúpiť ročnú električenku na novú kartu DPB prenesie platnosť električenky (samozrejme ako ináč za nejaký ten poplatok, tuším 1,5€ - neviem presne musel by som pozrieť cenník). Mňa to tiež čaká.
3. Asi máš na mysli IDS BK (teda nie ten paškvil čo je doteraz že treba špaciálny príplatok) tak asi nie. Treba sa rozhodnúť či má význam čakať, t.j. či to využije alebo nie. Ročná električenka je totiž najlacnejšia a kupovať si zakaždým mesačnú len aby som potom mal platnú električenku aj na IDS BK asi nemá veľký význam.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.