Ja som optimista a verím že raz sa aj v DPB dožijeme doby jedného tlačidla ktoré bude znamenať znamenie vodičovi a zároveň aj dopyt. Tak ako to má dnes napr. solaris.
Včera bola z toho článku zverejnená len polovica, dnes ju už celý. Ale pekné blbosti tam tí experti vypočítali. Vyrátať potenciálnu úsporu vynásobením celkového počtu bratislavských zastávok s priemernou úsporou v Plzni alebo v Prahe je totálny nezmysel. Však (podľa uverejnených údajov) už takmer 40% bratislavských zastávok na znamenie je už teraz, a počítam, že aspoň na polovici z tých ostatných zastávok tak či tak zastaví každý jeden spoj. Chcem teda vidieť tých niekoľko stoviek tisíc € ročne ušetrených. ?
..a nie dobiehať do zatvárajúcich sa dverí, ako som mal možnosť vidieť v sobotu na 201 keď tam boli sorky... a to raz aj s kočíkom... ?
A detto opačne že pred výstupom si budu musie stlačiť dopyt VČAS. A nie že keď je bus na zastávke všetci vystúpia nastúpia, vodič ide zvoniť a vtom sa stlačí dopyt dvere sa otvoria ale hneď zvonia a asistent do zatvárajúcich dverí vopchá vozíček aj s vozíčkarom... ?
Celé dni nič iné nerobím, len sledujem forúm na imhd...... ? V prípade keď sa rozbehne tuna diskusia, tak jeden deň je niekoľko strán. Vážne očakávaš že tu budem listovať či náhodou dakedy to tu dakto neuploadol? Max kukám aktuálnu (prvú) stranu fóra, či náhodou.
Myslel som to vazne, ale trochu inak. Chcel som tym povedat ze jeho volici ho volili preto aby naplnal program a opacne konanie nemozno ospravedlnovat tym ze ho ovlada niekto iny. Oni ho volili aby sa ovladal sam.
Striedač je napr. aj na linkách 2, 5, 9, 68, 74, 88, 94, 205, 210 či už na časti trasy alebo na celej trase. A asi aj na nejakých ďalších, ktoré som teraz narýchlo zabudol.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos