To nemyslíš vážne dúfam ? Práveže ak si niekoho drží pod krkom kadejaký "široký" a pod. smotánka, tak takého človeka by mali ľudia úplne ignorovať. Ak je niekto tak hlúpy, že si nechá diktovať ako nesvojprávny, tak nemá čo kandidovať, svoje presvedčenie a vízie predať za teplé miesto je presne to, čo kazí v tomto štáte všetko, aj takú MHD. Darmo sú v DPB ľudia, ktorí majú dobré nápady, keď ich tí hore držia pod krkom a tých hore tí ešte vyššie. By ma zaujímalo, že aký dialóg prebehol medzi J&T a mestom/DPB za ten nevydarený tender.
Nie je spravené nejaké video, ktoré zachytáva vlak na Mlynských Nivách, keď ešte boli koľaje zjazdné a používali sa aj? Ak áno, tak mi ho pošlite mailom, alebo link aspoň napíšte, ďakujem. ?
Ftáčnik ale nerozhoduje ako chce, rozhoduje ako mu povedia iní. Politici sú niečo ako pešiaci na šachovnici. Tie dôležitejšie figúrky my, nevidíme, resp. na nich nemáme dosah.
Sharpay, ďakujem za doplnenie. Takže je to ešte horšie.
Gryzly65, ja za odborníka na dopravu nepovažujem. Áno pomýlil som sa. Ale podstata zostala rovnaká. Aj ten autobus mal viac ako 10 rokov. A aj tak nízky počet nízkopodlažných 12m autobusov v Petržalke sa znížil. Tender žiaden, DP stačí, že je tam veľa iných 12m IKARUSOV. A čo na tom, že majú priemerný vek 15 rokov.
Otazne je, ci s tym bude (chciet) niekto nieco robit, alebo sa to zase necha tak - zvykneme si na to - na trolysorry, aj na tlacenice. Lepsie povedane - uz sme si zvykli za tie roky.
Plno plamennych reci tu, ale nikto s tym nic nespravi. A politici - ti uz vonkoncom nie!
System je uz raz taky...
Preco sa len nemoze ten vozovy park obnovovat priebezne, tak ako sa to robi v civilizovanom svete - kazdy rok by sa kupilo zopar elin, busov aj trolejbusov presne podla specifikacie objednavatela. Malo by to aj tu vyhodu, ze ked sa pocas prevadzky nejakeho noveho typu vozidla zistia nejake nedostatky, prekonzultuje sa to s vyrobcom, problem odstrania, vozy spravia a novododane vozy uz budu mat tieto "muchy " vychytane...
U nas sa nakupi hrba skorobusov naraz v ramci jedneho mega(vyhodneho ) tendra a potom im napr. zacnu praskat ramy a pod...
Myslím si, že je to strašne veľa. Prečo došiel DP až tak ďaleko? Toto by malo byť konečne už ponaučením pre toto vedenie DP a aj pre budúce vedenia: nečakať až bude situácia kritická, ak sú vozidlá už staršie (a všetky uvedené sú a navyše ide vo všetkých prípadoch o vysokopodlažné vozidlá). Aj predchádzajúce vedenie a aj toto urobili tendre až vtedy, keď bola situácia kritická a urobilo ich zle:
Predchádzajúce vedenie vyhlásilo najprv tender na 15m autobusy, namiesto potrebných 18metrových, potom vyhlásilo tender bez špecifikácie, koľko vozidiel na ak pohon má byť a tak tender musel byť zrušený a potom tender rozdelil na 3 časti, pričom tretí odložil ad acta hádam na neurčito.
Toto vedenie si prevzalo túto politiku svojich predchodcov, žiadny tender za 2 roky na vozidlá nevyhlásilo (Skôr ich trápili napr. rovnošaty- tie sú asi dôležitejšie ako to, aby mal DP dobré a nové autobusy, trolejbusy a električky), a keď vyhlásil tender tak ho musel zrušiť, lebo bol podozrivý, že ich robil ušité na mieru jednej firme. To je veľmi zlé. Takto sa to robiť nemá.
Riešením by bolo odvolať vedenie DP, ale podstatu by to nevyriešilo. Žiada si urýchlene konať: dňom a nocou pracovať na vyhlásení nových tendrov, radiť sa s odborníkmi, aby tendre prebehli v poriadku. To by mala byť teraz najväčšia priorita DP. Nieje normálne, ak tu jazdia aj vyše 20 ročné vozidlá a staré sú nahradené ešte staršími (Na linke 202 16 ročné trolejbusy 21 ročnými autobusmi).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter6607
Posledný krát vonku 1.3.2013 ?