Reakcia na: Turbo #18942:
A ešte jeden dôvod je:5. Keď sa prestupuje na Mokrohájskej, napr. pri ceste z Dúbravky alebo DNV do Lamača, dá sa stihnúť autobus, ktorý by sa už na Patrónke nestíhal a cez víkend môžeš čakať celý dlhý interval ...
galiyosha
ale faktom je, a asi to vsetcia uznaju, ze zastavok ako znievska, bzovicka a kolma je v bratislave mnoho a ich (aspon docasne) zrusenie by bolo len prinosom. podobna absurdnost je aj chlumeckeho v ruzinove.
co vsak so sietou elektrickovych zastaviek? ak sa metro stavat nebude (co sa imho veru nebude), tak stale tu mame zbytocne prehustenu siet v karlovke, dubravke, ruzinove... a tam ziadna doplnkova doprava aspon zatial nie je
a aupark... to ani nema cenu komentovat. ked som rano cestoval okolo v case, ked to este len stavali, tak som sa v autobuse vzdy tak nasral, ze som do skoly (alebo kamkolvek inam) prisiel uz totalne vytoceny a ludia sa mi radsej vyhybali aspon keby tam obmedzili zastavovanie autobusov v rannej spicke -- personal nech sa kusok prejde a ostatni do 9.00 v auparku aj tak nemaju co hladat (opravte ma, ak sa mylim), alebo nech tam stoja len niektore spoje. ja viem, "to by cestujuci nepochopili"...
ja sa len bojim, ze petrzalke nevyjde ani ta elektricka. su uz aspon nejake overene informacie, ze sa skutocne v rozumnom casovom horizonte po dokonceni mosta kosicka pocita s rekonstrukciou stareho mosta? a padli aj nejake slova o elektrickovej trati? (ospravedlnujem sa, ak sa to uz preberalo niekede na fore... mozno by stalo za zmienku skutocne robit dajaky forum digest a ukladat ho do archivu
Re #18935 COLOR: ja si myslim, ze by tam nemali stat ani L37 a L83. len L30 a L34, aj to len na znamenie. to by podla mna bohate postacovalo.