Vraj bude v okolí Bajkalskej a Prievozskej cez víkend výluka dotkne sa to vraj T-busov na DH.
ale neviem to isto, iba som o tom počul.
Inač tie T-busy by dali vyriešiť keby sa 206 a 208 zrušila a 202 by išla po trase
Dolné Hony - Cintorína Ružinov - Mierová (ako chodí 208) - AS Mlynské nivy - Kollárovo nám. - Hodžovo nám. a každý druhý spoj by z tadiaľ išiel na Kramáre-SÚSCH.
Zo 64 by sa mohol ubrať voz, stačil by tam 30 min. interval. alebo by sa zrušila a nahradila by ju predĺžená 41. Počas rannej špičky by sa mohla obmedziť aj premávka na 33 zo 6 min. na 12 min. interval keďže vtedy jazdí 133 a poobede by na nej mohol stačil interval 10 min aj keď by síce bola dosť plná. Dali by sa použiť poobede aj busy minimálne z linky 133.
A ešte keby to nestačilo mohla 203 skrátiť po Hodžovo námestie a 209 zrušiť a posilniť 207. A v tomto prípade by mohli vybrané spoje z mojej navrhovanej 202 premávať z Hodžovho nám. na NÚSCH
napr.
jedna by šla len po Hodžko (ak by nebol dlhý tak krátky voz)
druhá na SÚSCH
tretia opäť len po Hodžko (ak by nebol dlhý tak krátky voz)
štvrtá na NÚSCH.
K tým ústavom by tento 34 min. interval stačil a z Kramárov každých 16 min. tiež.
Čiže:
33-Ráno interval 12 min. poobede 8 alebo 10. (ráno by stačil 12 min. interval kedže vtedy premáva linka 133 a linka 33 chodí poloprázdna) (Ráno sa ušetria 2 kĺbaky)
41-Predĺženie z Voz. Hroboňova na Hlavnú stanicu/Jelačičovu. (náhradza linku 64)
64-zrušenie - (ušetrenie 3 krátkych vozov) (náhrada za ňu linkou 41)
201-bez zmeny alebo posilnená (nahrádzala by veľkú časť pôvodnej linky 202 a časť linky 209 Trhovisko-Šancová)
202- Dolné Hony - Cintorína Ružinov - Mierová (ako chodí 208) - AS Mlynské nivy (prestup na 205 na Rajskú, ktorá by stačila) - Kollárovo nám. - Hodžovo nám./každý druhý spoj by šiel na Kramáre jeden na SÚCH a druhý na NÚSCH. (nahrádzala by linku 206, 209 (SAV-NÚSCH), 208 (Cintorín Ružinov-Hodžovo námestie)
203- Koliba - Hodžovo nám. (Na Búdkovú by ju nahradila posilnená 207) (ušetrenie asi 2-3 vozov.)
206-zrušená (nahradená linkou 202) (6 vozov voľných)
207-posilnená (ak by trebalo) (nahrádzala by linku 209 v Ružovej Doline, 203 (Hodžovo nám-Búdková a 64 Voz. Hroboňova-Lovinského)
208-zrušená - (nahrádzala by ju linka 202 a 207 po celej trase až na Šulekovu, kde by jazdila iba linka 147) (11 vozov ušetrených)
209-zrušená (nahradená posilnenou linkou 201, a linkami 202 a 207).
Ušetrilo by sa hlavne na častiach kde chodia T-busy poloprázdné (Ružová Dolina, Kramáre SÚSCH a NÚSCH, Rajská, Šulekova) a hlavne na prestávkach keďže z viacerých liniek by sa stala jedna ako 202+206+208+(209) → 202
Zhrnutie:
33-ráno 12 min. interval, poobede 8/10
41-Búdkova-Voz.Hroboňova-Šancová-Jelačičova
64-zrušená
201-pôvodna trasa, posilnená
202- Dolné Hony - Cintorína Ružinov - Mierová - AS Mlynské nivy - Kollárovo nám. - Hodžovo nám./Kramáre SÚCH/NÚSCH.
203-Koliba-Hodžovo nám.
206-zrušená
207-pôvodná trasa, posilnená
208-zrušená
209-zrušená
ale neviem to isto, iba som o tom počul.
Inač tie T-busy by dali vyriešiť keby sa 206 a 208 zrušila a 202 by išla po trase
Dolné Hony - Cintorína Ružinov - Mierová (ako chodí 208) - AS Mlynské nivy - Kollárovo nám. - Hodžovo nám. a každý druhý spoj by z tadiaľ išiel na Kramáre-SÚSCH.
Zo 64 by sa mohol ubrať voz, stačil by tam 30 min. interval. alebo by sa zrušila a nahradila by ju predĺžená 41. Počas rannej špičky by sa mohla obmedziť aj premávka na 33 zo 6 min. na 12 min. interval keďže vtedy jazdí 133 a poobede by na nej mohol stačil interval 10 min aj keď by síce bola dosť plná. Dali by sa použiť poobede aj busy minimálne z linky 133.
A ešte keby to nestačilo mohla 203 skrátiť po Hodžovo námestie a 209 zrušiť a posilniť 207. A v tomto prípade by mohli vybrané spoje z mojej navrhovanej 202 premávať z Hodžovho nám. na NÚSCH
napr.
jedna by šla len po Hodžko (ak by nebol dlhý tak krátky voz)
druhá na SÚSCH
tretia opäť len po Hodžko (ak by nebol dlhý tak krátky voz)
štvrtá na NÚSCH.
K tým ústavom by tento 34 min. interval stačil a z Kramárov každých 16 min. tiež.
Čiže:
33-Ráno interval 12 min. poobede 8 alebo 10. (ráno by stačil 12 min. interval kedže vtedy premáva linka 133 a linka 33 chodí poloprázdna) (Ráno sa ušetria 2 kĺbaky)
41-Predĺženie z Voz. Hroboňova na Hlavnú stanicu/Jelačičovu. (náhradza linku 64)
64-zrušenie - (ušetrenie 3 krátkych vozov) (náhrada za ňu linkou 41)
201-bez zmeny alebo posilnená (nahrádzala by veľkú časť pôvodnej linky 202 a časť linky 209 Trhovisko-Šancová)
202- Dolné Hony - Cintorína Ružinov - Mierová (ako chodí 208) - AS Mlynské nivy (prestup na 205 na Rajskú, ktorá by stačila) - Kollárovo nám. - Hodžovo nám./každý druhý spoj by šiel na Kramáre jeden na SÚCH a druhý na NÚSCH. (nahrádzala by linku 206, 209 (SAV-NÚSCH), 208 (Cintorín Ružinov-Hodžovo námestie)
203- Koliba - Hodžovo nám. (Na Búdkovú by ju nahradila posilnená 207) (ušetrenie asi 2-3 vozov.)
206-zrušená (nahradená linkou 202) (6 vozov voľných)
207-posilnená (ak by trebalo) (nahrádzala by linku 209 v Ružovej Doline, 203 (Hodžovo nám-Búdková a 64 Voz. Hroboňova-Lovinského)
208-zrušená - (nahrádzala by ju linka 202 a 207 po celej trase až na Šulekovu, kde by jazdila iba linka 147) (11 vozov ušetrených)
209-zrušená (nahradená posilnenou linkou 201, a linkami 202 a 207).
Ušetrilo by sa hlavne na častiach kde chodia T-busy poloprázdné (Ružová Dolina, Kramáre SÚSCH a NÚSCH, Rajská, Šulekova) a hlavne na prestávkach keďže z viacerých liniek by sa stala jedna ako 202+206+208+(209) → 202
Zhrnutie:
33-ráno 12 min. interval, poobede 8/10
41-Búdkova-Voz.Hroboňova-Šancová-Jelačičova
64-zrušená
201-pôvodna trasa, posilnená
202- Dolné Hony - Cintorína Ružinov - Mierová - AS Mlynské nivy - Kollárovo nám. - Hodžovo nám./Kramáre SÚCH/NÚSCH.
203-Koliba-Hodžovo nám.
206-zrušená
207-pôvodná trasa, posilnená
208-zrušená
209-zrušená
Andreas.Papak