Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mex #189077:
Ty si aspon over,že o ktorom dopravnom podniku pises, lebo pisat na tomto fore tolko o DPMB je trosku mimo. Kedze DPMB je Dopravní podnik mesta Brno , v BA máme DPB. ?
Reakcia na: mex #189072:
Elektrickovy tunel a jeho reko idu podla planu , v aprili testovacka , v maji presmerovanie 5,9 do tunela
Reakcia na: mex #189075:
Mňa by to tiež zaujímalo ale hlavne ako porovnanie s inými mestami (napr. Brno).
Čo sa týka taxíkov treba si uvedomiť, že keby sme sa všetci dopravovali autami/taxíkmi asi by boli ulice úplne upchaté a jazdná doba by nebola ideálna.
Preto treba v Bratislave /za predpokladu nárastu IAD/ akútne riešiť naozaj KVALITNÚ a KONKURENCIESCHOPNÚ verejnú dopravu oproti IAD aby sme sa vyhli dopravným kolapsom, žiaľ zatiaľ to ide s MHD v Bratislave dolu kopcom. A samozrejme že časom aj Bratislava bude potrebovať kvalitnú koľajovú dopravu /METRO/ aby bola MHD schopná prepravovať kvantá ľudí. Ak budú čoraz väčšie zápchy na cestách autobusmi sa to nebude dať riešiť.
Reakcia na: aquila #189062:
Uplny suhlas. Je to des. A najma ked aj tu vidim kolko "odbornikov" ma nazory ake ma. Najhorsi mi ale pridu "nadsenci MHD" - ti robia najviac skody. Cest vynimkam - napr. ten projekt elektriciek na Stefanikovej vyzeral celkom fajn. To sa ale tiez musel najst niekto mimo kto prisiel s realnym riesenim a nie zadubene stekat: "Auta fuj, fuj, fuj, autobusy su mnam, riesime problem". Ono problem je aj ten, ze v DPMB stale pouzivaju pocitace ako pisacie stroje, nic viac nic menej.
Reakcia na: luky133 #189069:
Neschopnost. Este nikde kde som bol v Europe a jazdili tam elektricky - nikde nie su take zvukove prejavy ako v BA. Ani v Sarajeve!
Zaujimalo by ma, ci ma niekto k dispozicii prepocet kolko stoji suma sumarum priemerne v BA 1km jazdne ale vratane vsetkeho - vratane nakladov na uvery, opravu ciest znicenych autobusmi a trolejbusmi, trolejove vedenia, stavba, opravy a udrzba kolajnic, zastavky, zimna udrzba, opravy vozidiel, platy vsetkych na vyplatnej paske DPMB proste vratane vsetkeho. Aby sa nakoniec neukazalo, ze verejna doprava je drahsia ako taxiky z dovodu totalnej neefektivnosti a rozkradania.
Reakcia na: VLK #189073:
Co argumenty nemas?
Reakcia na: Andreas.Papak #189052:
Dokedy? Dovtedy, kym sa budu v DPMB kradnut a minat na nezmysly ako su teraz tie mikrofony a onalepkovanie zastavok. Dovtedy. Vsak za posledne roky prechadza MHD BA totalnym rozkladom. Zadlzenie po krk na nakup nezmyselne drahych Mercedesov a dalsich autobusov (to potrebujeme, fakt!), likvidacia trate na hl. stanicu, totalna neschopnost opravit tunel, platanie problemov az ked uz vyslovene hori. Ale kampane typu cierny pasazier, hovadiny typu mikrofony, tendre na blbosti na to je.
Reakcia na: Sommelier #189070:
Jasne Sommelier, minajme euro eura, vsak to su peniaze zadarmo, sice na blbosti ale minajme ich. To je totalne zvratene a chore uvazovanie.
Reakcia na: aquila #189062:
Električka do Petržalky je pre mnohých jazdiacich cez nový a apollo, či už v mhd alebo vo svojom, veľmi očakávaným spojením. Mimoúrovňové križovania a preferencia sa mohli/môžu stať de/motivátorom k ďalším presunom medzi igk a mhd. Očakávateľne sa ale jedná o viac ľudí v mhd. Ich počet môže byť ešte vyšší po priamom prepojení s hlst. To čo popisuješ ty je spoločenská záležitosť a na zlepšenie tejto situácie s následkom toho, že by sa postavilo lepšie riešenie sa nikomu (do nekonečna) čakať nechce. Veď ty by si sa za sociku asi zbláznil ? A pritom to je často stále tá istá zberba, resp. ich potomkovia, už od slovenského štátu.
Električka nech si je kontraproduktívna k nafťákom koľko rozumne znesie. A keď to stojí veľa, tak sa opýtam kam by si teda smeroval predmetné euroeurá ? Predpokladám, že do toho istého, len by si to robil lepšie. Tá artmedia a bosáčka ma dostala podobne, ale to ešte stále nie je dôvod na akékoľvek zavrhovanie a konce sveta ?
A včera nám už prestalo fungovať mazanie v oblúku na Molecovej. Boli prítomní aj vrchári a prechádzali okolo senzora kovovou tyčou, ale zjavne sa im to nepodarilo opraviť. Poobede už električky "škrípali" tak ako pred namontovaním. ?
Reakcia na: Radovid #189066:
Mikrofony budu mat az od 1.3.
Reakcia na: Valec #189055:
No ved som napisal ze zajtra (teraz uz dnes, 28.2.) je deadline 🙂
Reakcia na: AAA #189063:
No prinajmenšom je tento spôsob informovania pochybný a hlavne keď to vyzerá tak, že tieto mikrofóny majú dlhšie a informujú o tom až teraz.
Reakcia na: AAA #189063:
Dávnejšie sa mi zdá, že som sem hádzal zmluvu zo stránky DPB na nákup a obsluhu tých mikrofónov takže niečo pravdy na tom bude. ?
Reakcia na: Marek1978 #189061:
Tak to by ma zaujímalo, či je spôsob akým o tom DPB informuje v súlade so zákonom. Ak je to teda pravda, že revízori majú mikrofóny.
Reakcia na: Sommelier #189033:
radsej nech sa nerobi nic, ako tie paskvili co sa predstavuju v poslednej dobe, ci uz zbabrana petrzalska radiala pomaloelektricky, alebo stefanikova. jedno aj druhe bude vela stat a bude konkraproduktivne.

nechapem to nadsenie z toho, ze sa bude realizovat nieco len aby sa realizovalo, pricom to neprinesie ani len porovnatelne zlepsenie.

to iste s tou nechutnou korupciou pri trolejbusoch, elektrickach a nic ine necakam ani pri petrzalskej radiale. ale slovaci radsej sklopia zrak, vsak nevadi, ze sa kradne. hlavne ze sa aspon nejaky paskvil stavia/kupuje... chore.
Reakcia na: Radovid #189059:
revizory maju mikrofony.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.