Ike : Keď je autobus ako každý iný, potom prečo potrebuje na vyhranie súťaže 5-dverové kritérium alebo o***ávať na doplnkovej výbave?! Veď SOR jak dlho existuje tak dlho nevyhral žiadnu súťaž férovo, ak nepočítame teda obdobie keď sa venoval hlavne 9,5m vozidlám. Keď je autobus ako každý iný tak prečo nemá aj interiér dispozične riešený ako každý iný autobus a normálny kĺb (priestorovo) ale tú starú šunku z Karos B941/961?! "Autobus ako každý iný" ... ešte chvíľu mi o tom hovor a možno sa začnem smiať ?
Podľa oficiálnych štatistík do BA chodí za prácou (nie len denne ale celkovo) +- 80 tisíc ľudí. Z toho 6 tisíc (trvalo bývajúcich v BA) uteká za prácou preč z BA (nie len denne ale celkovo, teda denní aj týždňovkári). To činí, že v BA je v pracovný deň 74 tisíc ľudí "navyše".
Samozrejme, vieme ako prebieha sčítanie ? , takže si nerobím ilúzie o presnosti dát. Každopádne, 300 tisíc sa mi zdá veľa. Prikláňal by som sa k tým 150 tisícom. Iný výsledok by sme možno dostali, keby sme rátali aj osoby, ktoré cez BA idú ako tranzit a teda sa fyzicky v BA zdržiavajú (využívajú cesty, robia finančný obrat a pod.) Potom je tých 300 tisíc reálnych.
Jasné, že SORka je pre Teba problém ? to si nemusel písať taký dlhý príspevok ? Netvrdím, že preferujem to J&T spiknutie, ale je to autobus ako každý iný.
Ámos : No na L95 je problémom iba SORka ale Ik435 sa dorovná MBCC v pohode myslím. Mali nechať na L95 50:50 MBCC a Ik435, ono ostane SOR nie je nikde žiadané vozidlo, lebo jediné miesto kde sa dá stáť sú uličky, užší priestor v kĺbe a potom tam kde sú sklopné sedačky, a priestor dverí. Aspoň dvere má SORka širšie, čo je chvályhodné. SORka má chybu ako má riešený priestor medzi 3. a 4. dverami, moc dlhá úzka ulička a druhou chybou je vlečka bez typického miesta na státie. By ma zaujímalo, že či by DPB,a.s. nemohol aj s priahliadnutím na vynikajúce vzťahy so SOR požiadať o menšie úpravy interiéru.
obecne sluzby sa neplatia podla trvaleho bydliska. Tie sa platia od nehnutelnosti tak ako dan za nehnutelnost.
Celkovo vzato Bratislava na nenahlasenych trvalych pobytoch straca.
Lebo to ze niekto chodi spavat na ciernu vodu, chorvatsky grob nic nestoji. Lebo ziaden bratislavcan neda svoje detsko do dedinskej skoly, zabavat sa, pracovat, drat cesty, mhdsku chodi do hlavneho mesta. cize naklady tychto dedin su nulove. Kanalizaciu si platia zo stocneho, verejne osvetlenie z dani z nehnutelnosti. Ziadne dalsie naklady tam nie su.
A osobne byvat v napriklad spomenutom grobe sa urcite neprihlasim uz len z principu, vzhladom na stav v akom sa ta dedina nachadza pri tak obrovskych prijmoch ake ma z dani nehnutelnosti.
95 - akože úplne bez MBCC? 99 má celkom slušnú posilu v kĺbakoch Pričom som skôr očakavál presun Citelisov na l.99 a presun kĺbakov skôr na dačo osožnejei, trebárs l.50.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Celkovo vzato Bratislava na nenahlasenych trvalych pobytoch straca.
Lebo to ze niekto chodi spavat na ciernu vodu, chorvatsky grob nic nestoji. Lebo ziaden bratislavcan neda svoje detsko do dedinskej skoly, zabavat sa, pracovat, drat cesty, mhdsku chodi do hlavneho mesta. cize naklady tychto dedin su nulove. Kanalizaciu si platia zo stocneho, verejne osvetlenie z dani z nehnutelnosti. Ziadne dalsie naklady tam nie su.
A osobne byvat v napriklad spomenutom grobe sa urcite neprihlasim uz len z principu, vzhladom na stav v akom sa ta dedina nachadza pri tak obrovskych prijmoch ake ma z dani nehnutelnosti.