Reakcia na: Mike #188553:
? konecne su v tom dielne nevinne ? Samozrejme, ze mali obstarat objednavkovym system, kde dielensky objednaju dielce. supervizor skontroluje objednavku co sa objednava a preco, pre ktore vozidlo, namatkovo skontroluje ci to sedi. Ci objednane diely sedia na nahlasenu poruchu,nehodu etc. odsuhlasit do 48h.
Ale na to treba hlavne zmenit myslenie ludi v podniku. Ludi, co su tam zakopani dlhe roky bez akychkolvek ambicii a cielov nieco zlepsovat,zmenit. Uz sa len chcu prezut k dochodkovemu veku aby potom mohli spokojne umriet.
Mike
Suhlasim v tom, že Delfi dostal jednoznačné ZADANIE ušetriť čo najviac v podniku a odstrániť tieto dlhy. Skladové zásoby... áno, boli tam diely na ŠMky, IK 280 a karosa B732, často ešte fungl nové nerozbalené..pokyn zlikvodovať všetky skladové zásoby bol však aj za cenu že sa vyhodili nové ešte nepoužité a prichystané náhradné diely do IK 435, dlhých plynových karos atď (sú k tomu aj fotky..)
Ale to je ešte nič v porovnaní s tým aké "skladové hospodárstvo" nastalo teraz. V dielňach nie je vôbec nič, objednávať sa musí pomaly už aj každá krytka na blinker, nehovoriac o tom že kým niekto podpíše žiadanku na nové bočné sklo alebo predný nárazník uplynú mesiace, zrejme sa zasa čaká kým bude treba objednať 10 naraz.. -> výsledok:
nadpomerné množstvo odstavených (ináč pojazdných) vozidiel ktoré čakajú na náhradné diely. Takže sa žiaľ išlo z jedného extrému do opačného..
Zrušenie vozovne Krasňany: ok zrušenie desiatok pracovných miest, ale značný nárast jalových km
a takto by sa dalo pokračovať..
Nove linkovanie v Petržalke: dobre, nebola to jeho idea. Ani ho nepresvedcil nikto z nadšencov. Ale na neustále sťažnosti mesta na neefektívne hospodárenie v DPB boli spracované v podniku 3 nezávislé audity (personálny, audit hospodárenia (resp. nejaký technický?) a audit linkového vedenia - toto bola čiastočne alebo aj úplne jeho idea). Z auditu linkového vedenia vzišli možnosti kde ušetriť...