Reakcia na: Ámos #188516:
No to by som až tak netvrdil. Zachar odstránil alkohol u vodičov, on zaviedol že kto nafúka má výpoveď. On sprísnil aj ďalšie podmienky ohľadom prac. disciplíny, preto mal aj viac krát obdobia že bolo dosť služieb nevypravených (Záhradník potom zabezpečil plný stav vodičov hlavne na základe motivačných stabilizačných a neviem akých príspevkov...) Vtedy sme ešte netušili že príde také vedenie, ktoré niektorým vodičom neprizná prémie za mesiac vôbec. ? A ostatným ich poškrtá tak, že každá prevádzka iba na nepriznaných prémiach ušetrí desaťtisíce eur..Ďalej Zachar zaviedol od 1989 prvé uniformy. OK boli to letné polokošele možno nechutnej bledomodrej farby a z umelej bavlny, na ktorú boli pre istotu všetci vodiči alergickí, ale už tu bola nejaká štábna kultúra a nie roztrhané spotené tielka v lete..
Za Zachara sa spravilo nové linkovanie v Petržalke k 5.9.2005, aj keď to má bohatú históriu že čo tomu predchádzalo...
Zachar tým že bol dopravák si uvedomoval význam takých oddelení DPB ako je dispečing, dopravné plánovanie a pod., ktoré nemuseli dokazovať, že čo majú v náplni práce a prečo sú pre mhd potrební... občas sa ich vedel aj zastať. Za Zachara bola dohodnutá prvá oficiálna a podľa mňa relatívne úspešná spolupráca imhd a DPB.
Za Zachara sa začala plynofikácia vozidiel vo väčšom meradle - čo je podľa mňa ako myšlienka dobré, diverzifikovať pohony autobusov.. už tá realizácia a prevádzka mali ďaleko od efektívnosti a rentabilnosti, ale to je už o inom...
Za Zachara sa postavili trolejbusové trate na Kramáre (NÚSCH, NOÚ a na Dlhé Diely a nakúpili sa 25Tr (s opciou na 6 ďalších!).. aj keď ok Tbus trať na DD a 25 Tr sú kontroverzná téma dajme tomu.. ?
810zssk