Reakcia na: S499.1023 #188418:
No dokiaľ budú na ŽSR takí sabotéri akých tam ľudia s názorom ako ty potrebujú mať aby silou mocou dokázali proti zdravému rozumu, že je to drahšie, tak to nepôjde a môžeš byť teda spokojný, že dľa tvojho gusta sa to dokázalo aj takto skrz chorý rozum. Až budú mať os. železniční a cestní dopravcovia rovnakú štartovaciu pozíciu, tak potom kecaj o tom, čo je drahšie. A neskúšaj sa tu oháňať podnikateľom z RJ. Tí trkvasi si nevedia viac ako jeden mesiac udržať potrebný stav rušňovodičov, sprievodcov berú na brigádnický už iba a zneužívajú situáciu ľudí. Stačilo mi, keď tam kamarátka pracovala 12h ako trúba, vyhrážali sa jej, že ak nenastúpi za kolegyňu, ktorá dala výpoveď, tak jej nevyplatia mzdu a pod. "radosti". Keby bolo viac pracovných ponúk, tak by si takéto šachy nedovoľoval. To len dopredu hovorím, keby si chcel šermovať s výhodnosťou RJ. Samozrejme uznávam, že RJ ponúka modernejšie súpravy, zatiaľ čo ZSSK sa po upísaní úžerníkom zo ŽOS Vrútky a Zvolen zmohli len na derivát z 810 = 813+913 a potom tú paródiu tuzemskú v podobe 861 ? čo je na zaplakanie ale bohužiaľ na dôležitých postoch sú opäť kamaráti politikov, ex-ŠtBákov, ktorým vôbec nejde o prosperitu podniku ale o prosperitu vlastného vačku, čiže to, čo jazdí po trati, za koľko, a či sú dobré prípoje to je na konci priorít. Takisto to možno badať na tendri na trolejbusy v BA, že či to bude ozaj kvalitné a ľuďom osožné (narážam hlavne na mizerne prevedený interiér - v BA pomeroch dať tak málo miesta na státie je vyháňanie ľudí z MHD, ak si DPB trúfa na normu 3os na meter štvorcový, tak potom nech máme kľudne aj interiér á la ZA 30/31Tr) je druhotné a vyťahujú sa falošné argumenty (čítaj nižšie, napr. o tom akú váhu má skutočne tých 5 dverí v štúdií, v skutočnosti a koľko jej prikladá "odborník" Belfi). A až bude nejaká kultúra, že podnikom budú šéfovať odborníci a nie arogantní manažéri rýchlokvasení kade-tade, a aj ľudia ktorí majú vzťah k tomu odvetviu, tak potom môžeme reálne hovoriť o tom, čo je nevýhodné aj teda za predpokladu, že na VÚC nebudú sedieť kamaráti tých, čo sedia na vedúcich postoch u autobusových dopravcov. Potom jasné, že takí ako ty prídu víťazoslávne s argumentom, že je to drahé, niesú prípoje a neviem čo ešte. To, čo tu je teraz je obyčajná anarchia a parazitovanie SADiek na rozpočtoch VÚC a zneužívanie konexií. Ak je za takéhoto stavu podľa teba možné niečo posudzovať ako výhodné/nevýhodné, tak si teda pekne zvrátený.
Marek1978