Snazim sa zisti ktory spoj bude historicky prvy zaradeny v IDS BK (okrem liniek DPB, kedze tie jazdia nonstop).
Zatial sa zda ze to bude spoj 2 linky 102402 o 3:50 z Rohoznika do Bratislavy. Viete niekto o niecom skorsiom?
a) musi to jazdit v kladivka
b) prvy odchod zo zastavky v okrese Malacky, alebo Bratislave musi byt pred 3:50
c) dopravcom musi byt ZSSK, RJ, alebo SL (nie SLE)
Taká pikoška z rána:
Autobus Slovak Lines, ktorý má odchod o 5.06 od nás, nejako ostal na zastávke stáť. Vodič oznámil vadu, v treskúcej zime -13,9 °C honem presunúť sa na vlak (15 min z dolného konca), alebo domov, keďže ďalší autobus príde len o 7.16 hod. Náhrada predpokladám bola, ale ktovie kedy a pre koho vôbec.
Odťahovka Slovak Lines-u prišla po 12:00. Dovtedy autobus blokoval úzku hlavnú cestičku a samozrejme zastávku pre tie 3 autobusové spoje oboch dopravcov do toho poludnia. ?
aby si nebol prekvapeny, iste casti bratislavy stale nemaju kanalizaciu poriadne poriesenu, napriklad ani prievoz
ale k teme, faktom ozaj je, ze po rekonstrukcii trate bratislava raca - trnava sa dost rapidne znizila jej priepustnost a to nie len kvoli sv. juru, to by bol najmensi problem.. ale prilis dlhe useky, neni tam poriadne ETCS ... a malo vyhybni... cize problem je tam dost, plus aj nakladna doprava. ten koridor je docela fail
Rozdiel medzi REX200 OeBB a REX120 ZSSK zlozeny z plesnivych B a Bdt je dost fatalny.
Bratislava-Pezinok ak nebude 15 minut v spicke, tak to bude stale nezaujimave. Busy a ZSSK si nadalej veselo konkuruju a vyzera ze aj budu (dnes cakat 30 minut po ujdenom vlaku na dalsi cestou z prace domov si moze malokto dovolit, prvy co ide berie).
No, na Slovensku osobakom resp. REXom 200 km/h? Nie nie, aj ked ide gorila s ETCS na rychliku, dokonca aj vozne su, to sa nesmie. Len IC vlaky su tie prave a najrychlejsie :(((
15 min sa tam (minimalne teoreticky) da... A ak bude terba, medzi Racou a Sv. Jurom (pevne verim) nebude problem dobudovat jedno aut. hradlo... 160 zase nie je tak malo, len vyuzit to moze len zopar goril s ETCS. Je skor na zamyslenie preco ostatne rychliky, ale aj osobaky, resp. REX-y, nemozu ist aspon tych 140, ked mame HDV alebo jednotky ktore to zvladnu...
Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale modernizovať železnicu na 160 km/h je ako keby som sa ako primátor Bratislavy tešil, že dokončujeme kanalizáciu. 160 bolo málo už pred 20 rokmi. O tom, že HV a vagónov schopných ísť tou rýchlosťou máme toľko čo prstov na ruke ani nehovorím. ten 15 min. takto to len zabil ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aquila
ale k teme, faktom ozaj je, ze po rekonstrukcii trate bratislava raca - trnava sa dost rapidne znizila jej priepustnost a to nie len kvoli sv. juru, to by bol najmensi problem.. ale prilis dlhe useky, neni tam poriadne ETCS ... a malo vyhybni... cize problem je tam dost, plus aj nakladna doprava. ten koridor je docela fail