Reakcia na: Valec #187923:
no vsak to, v normalnej krajine by ako rekonstrukcii povolili len vo forme prekladky pod zem a nie ze stredom prievozu a pri panelakoch ide VVN, ktore malo byt zakopane v zemi uz v 80tych rokoch.. Rubber38: vsak to si myslim aj ja, ze bolo by podstatne vyhodnejsie potiahnut elektricku aj s obratiskom po TID ruzinov, lebo je tam na to priestor a aj obratisko busov a napojenie na dost vyznamny business cluster. a nebolo by to az take drahe. len to by musel niekto rozmyslat.
lebo prepojenie na letisko cez zahradky a pharos povazujem za krok vedla. tam ma zmysel prepojenie zeleznice a napojenim na koridorovu trat 130 kde by zastavovali na letisko rychliky a vlaky. nema moc zmysel tam tahat aj elektricku aj vlak.
810zssk
Z pohladu kapacity krizovatky je dolezity pocet spojov nie liniek. Pocet spojov bude dany dopytom.
Ak ta krizovatka zvladala auta (ktore su na kapacitu krizovatky ovela narocnejsie), zvladne aj elektricku.