No zacinam vybuchovat, nad cim sa uz nepozastavujete.
Ked pridem do oblasti, ktoru nepoznam a potrebujem sa niekam dostat MHD ( SAD ), najprv si pozriem logicky cestovny poriadok. V pripade, ze tam cestak chyba ( napr. vandali ) jednoducho sa opytam niekoho, kto je na zastavke a ked nahodou tam nie je nikto, myslim, ze nie je taky problem sa opytat vodica ( to plati aj v pripade ked dobieham na uz pristaveny autobus ). Su situacie, ked vam vodic nevie odpovedat, ale pochybujem, ze by sa v autobuse nenasiel niekto s cestujucich, ktory by vam nevedel pomoct.
Co sa transparentov tyka, podla mna to je krok dopredu od tabuliek - je to estetickejsie a prehladnejsie, ale dovolim si povedat, ze informacia na transparente o MC a pod nou nazov konecnej zastavky by mala vacsi efekt v informovanosti cestujucich, ale inac plati to, co som uviedol vyssie - ked potrebujem nieco vediet, co na transparente nie je, jednoducho sa opytam.
Myslim, ze vsetko by sa dalo este vylepsit, avsak za kazdej situacie sa najdu ludia, ktori budu ZA a ktori budu PROTI. Preto budme radi aspon za to malo co mame.
Ked pridem do oblasti, ktoru nepoznam a potrebujem sa niekam dostat MHD ( SAD ), najprv si pozriem logicky cestovny poriadok. V pripade, ze tam cestak chyba ( napr. vandali ) jednoducho sa opytam niekoho, kto je na zastavke a ked nahodou tam nie je nikto, myslim, ze nie je taky problem sa opytat vodica ( to plati aj v pripade ked dobieham na uz pristaveny autobus ). Su situacie, ked vam vodic nevie odpovedat, ale pochybujem, ze by sa v autobuse nenasiel niekto s cestujucich, ktory by vam nevedel pomoct.
Co sa transparentov tyka, podla mna to je krok dopredu od tabuliek - je to estetickejsie a prehladnejsie, ale dovolim si povedat, ze informacia na transparente o MC a pod nou nazov konecnej zastavky by mala vacsi efekt v informovanosti cestujucich, ale inac plati to, co som uviedol vyssie - ked potrebujem nieco vediet, co na transparente nie je, jednoducho sa opytam.
Myslim, ze vsetko by sa dalo este vylepsit, avsak za kazdej situacie sa najdu ludia, ktori budu ZA a ktori budu PROTI. Preto budme radi aspon za to malo co mame.
si
1. hranica tarifnych pasiem by nebola kdesi medzi zastavkami ale bola by to konkretna zastavka - z mesta na nu a smerom do mesta nazad by platilo jedno pasmo a ten druhy smer zas to druhe pasmo... (tym by sa zaroven odstranilo to ze na to aby niekto cestoval z patronky na prvu zastavku v DNV tak potrebuje v smere z mesta elektricenku na prve pasmo ale v opacnom na druhe...
2. hranicnou zastavkou pre zmenu pasma na linke 91 by bola zastavka nakupna zona luky a jasovska by pre tuto linku uz bola druhym pasmom - ti co by chceli vyuzivat tuto expresnu linku, by si bud museli kupit celosietovu elektricenku alebo si dodatocne oznacit listok - t.j. platili by akysi expresny priplatok na druhej strane by sa neobmedzila moznost ludom cestovat z Jasovskej von do Jaroviec, Rusoviec a Cunova. (pripadne by mohla byt cela linka povazovana za linku v 2hom pasme alebo by hranicna zastavka pre danu linku mohla byt aj o kusok skor, ale to by uz mohlo sposobit troska chaosu)
Re #18780 Andy: 1. myslim ze to je zbytocne, ak som to spravne poxopil mala to byt vyluka iba na tento weekend... Obchadzky boli myslim zvolene celkom dobre a jediny blby dojem na mna zanechalo prave to hlasenie zastavok cez ktore sme (ne)sli
2. je to investicia...
Re #18781 Andy: nepoznam tlacitka na BUSE (naspamat ani nahodou) ale viem ze sa to urcite da...
Re #18782 Andy: na to zrusenie ale potrebujes zas suhlas MC... a na to je ten system rozhodovania o linkovom vedeni v BA velmi na