Reakcia na: Ike #187732:
Ja len dodám, že v roku 2008 som meral trasu Dúbravka - Botanická záhrada čo je jazdá doba 18 minút. A vyšlo mi, že v rannej špičke sa 11 minút stojí na semaforoch. To je 61 % jazdnej doby. Neviem, ako je to teraz, vtedy sa veľa času strácalo na Kuklovskej, ale každopádne je to minimálne polovica. Zober si, že keby sme eliminovali státie na križovatkách, teda spravili skutočnú preferenciu, minimálne v tomto prípade zrýchlime električky o polovicu!
Lenže v DPB nevedia čo je preferencia MHD.
fanatikmhd
Pri bezdomovcoch to zas nie je take uplne vzdy. Nehovorim o kazdom ze ma ist do roboty. No stretol som sa na stanici aj s takymi, ktori kebyze mou, beru kazdu robotu. Bohuzial, nemaju aku. Ziadne chlast, ba ani nesmrdeli ci cokolvek ine. Ja vravim o takichto. Alkohol? Menuj jedineho rusnovodica, ktory aspon raz za zivot nesiel do roboty pod vplyvom. Vyhladaj si ciernu listinu, a uvidis
Zdravie a bezpecnost je jednoznacne potrebna. No zbytocne budem zachovavat BOZ ak mi nic nepojde. Potom vlastne je zbytocne otvorena stanica, a tudiz moznost porusenia BOZ bez akehokolvek vysledku. Jazda na stanici je aj tak na 30km/h, takze nejake extremy tam nehrozia. Rozhladove podmienky v oblasti vyhybiek su vyborne aj za snezenia, takze osoby v refl. vestach vidiet na dialku. Osadenie skutocne tych par ludi je to najmenej. Inak, ked uz o tom takto hovoris, vysvetli mi, ako to ze kdekolvek som bol kde su vyhrievane vymeny, nikde s tym nie su problemy ani pri opatovnom zafukani? AK je totizto roztopeny sneh v okoli vymeny, nema co zafukat. Ak narazas na to, ze stale snezilo ako prasa, na to existuje aj system silneho vyhrievania vymen. V okoli prahy som sa par krat stretol (myslim ze na novom spojeni) ze vyhybka bola totalne vykurena (ako u DPB) .Vsade snehu, a len vymena aj s prestavnikom a okolim total sucha. Aj za snezenia. Takze vravim, zly system a neskoro spusteny u nas ak doslo k takejto situacii. A ako posledne - ked uz je takato situacia na stanici, problem postavit vlakove cesty tak, aby boli vyuzivane len 2 vyhybky (pri tuneli na rozdelenie smerov 2x NZ, 2x TT) a tudiz by doprava bola zachovana takmer uplne? Naklady by vyckali den na DNV/Zohore/Lamaci (opacne smery Vajnory/Senec/Raca/Pezinok) a Os by prechadzali trosku zvlastne, no presli by. Bol by to taky vazny problem? Na stanici by ostali funkcne kolaje 1,2,10,14,18 a hotovo. 1,2 by vyuzivali NZ vlaky. 10,14 by si mal na TT. 18 by mal RJ. A stacia aj dvaja vyhybkari