Mam taku otazku - ked som pozeral cennik DPB k prenajmu vozidiel. klbovy autobus ma 33€/hodinu v meste. No ked som tak uvazoval, v beznej prevadzke za hodinu prepravi viac nez 100 cestujucich. Pri sto cestujucich je cena listka 0,33€ co je menej ako polovica zakladneho listka. A teraz sa naskytuje otazka - Pochybujem, ze by podnik taketo sukromne objednane jazdy robil na vlastne naklady, takze pri 33€ sa to musi aj tak aspon s 0 obratom vyplatit. Ak sa to skutocne vyplati, tak priemerny clankovy autobus na priemernej linke prepravi mrte viac ludi za este viac penazi. Takze teoreticky je kazda linka ziskova (ked kukam aj ceny pri kratkych vozoch, resp MIDI/MINI tak cena ide dole, takze aj tam to ide celkom fajn). Takze vseho vsudy by teoreticky malo vyplyvat, ze MHD je ziskova, nie? Resp kebyze ktokolvek vytvori svoj vlastny sadzobnik na urcitu novo vytvorenu linku, a takymto stylom si prenajme vozidlo DPB, tak prakticky ide do zisku ak prepravi za hodinu viac ako stovku ludi.
Kde som urobil chybu vo vypoctoch? Alebo urobili chybu soudruzi z DPB?
Kde som urobil chybu vo vypoctoch? Alebo urobili chybu soudruzi z DPB?
Ámos
J&T - cez aku firmu? Ci samotna a.s. si kupila posypace?