DP: K-B931E používam pomerne často (skoro denne) a mám dojem, ze od čias, ked začali používať motory Renault, že to viac hučí. A tie nové sedadlá, čo sa do nich montujú - ja neviem, sú síce na pohľad veľmi pekné, ale podľa mňa tvrdšie a nepohodlnejšie ako pôvodné koženky... (ináč K-B931E sa na SK bežne vyskytuje - B. Bystrica, Žilina, Prešov, Košice...)
d3k0
- Info o príprave metra tu raz bude, len musíme dostatočne dlho otravovať správnych ľudí
- 7070 už síce mala byť pol mesiaca rozobraná a na ceste do Parsu, ale našťastie ešte jazdí (dúfam). Ale nie je to originál koženka, skôr by som nechal ako historičák č. 7053 (ex. 7021).
- SORy a Karosy... Už teraz by sa bez toho, aby sme nakupovali nové SORy, dali tie čo máme vypraviť v noci aspoň na nočáky 502, 505, 508, 509, 513, 514 a 517, ktoré chodia permanentne poloprázdne.
- SOR má už aj väčší autobus (ale nie mestský) C 10.5, ale kupovať pomaly začiatkom 21. storočia bus s manuálnou prevodovkou do mesta je podľa mňa blbosť. Btw. Rýchlosť SORu je celkom dobrá, keď je dobrý vodič.
- Jediná Karosa B 731 č. 3161 jazdí na linke 76.
- Spodné riadky na displejoch nie sú preto, lebo od septembra boli zrušené niektoré cieľové zastávky a pri tej príležitosti sa ich podarilo pokaziť... a všetky vozy dostali do pamäte nové zlé údaje.
- LEDky sú cool, na najnovších vozoch je nový typ, ktorý svieti aj cez deň pre zvýšenie kontrastu.
- Aj SORy sú také polo nízkodpolažáky. Linky 35, 41, 49, 51 a 58.
- Na zvyšné príspevky odpoviem až o 2 hodinky, lebo mi práve končí cviko v škole