Chlapci, nevymýšľajte tu zbytočnosti. Zvážať ľudí na žel. zastávku, na ktorej už ani tá budova nepatrí ŽSR, ku ktorej od dediny vedie 2 km dlhá úzka cesta (podľa Google Street tak akurát na šírku autobusu), kde treba vybudovať kompletnú infraštruktúru a ešte ju kvôli nejakému návrhu okružnej linky cestu o ďalšie 2 km predlžovať... však to je hotový nezmysel. Ďaleko lepšie je navážať ľudí na stanicu do Senca, čo je navyše v silnom smere aj pre tých, čo cestujú len do SC a pri ceste na stanicu možno zároveň zobrať ľudí z centra na stanicu. A pritom tá linka vôbec na AS jazdiť nemusí, a keby aj, môže spraviť kolo cez SC (cez Svätoplukovu a Letnú) čím obslúži celý SC, čo bude mať prínos nie len pre Boldočanov, Recanov.... ale aj pre Senčanov.
810zssk
Nezmyselne je napriklad ze spoje L37 z Krcov do Marianky idu v hodinovom takte 15:39 - 17:39, pricom SL ide tiez v hodinovom 13:57 - 18:57.. teda spolocny interval je 18-42 minut. Keby namiesto toho isli do Marianky spoje x:24 tak to vyjde na 33-27 co je znacne optimalnejsie.
Vecer su potom odchody Krce - Marianka nasledovne:
19:39 SL, 20:02 DPB, 20:24 SL, 21:24 SL, 22:00 DPB, 22:34 SL, 23:30 DPB
Marianka ma asi velmi vela penazi ked si plati taky luxusny interval vecer, imho by z tych DPB spojov uplne stacil 23:30.
Trochu nevhodne voleny je aj spoj 11:05 z Marianky do Bratislavy, v tom case su odchody 9:42 SL, 11:05 DPB, 11:42 SL, optimalnejsie by bolo keby do Marianky isiel skorsi spoj takze by DPB siel o 10:45, cim by vzniklo rovnomernejsie rozlozenie spojov.
Celkovo je podla mna chyba ze CP DPB vobec nereflektuje zmenu CP SL. Kedze pocet spojov SL stupol, dal by sa DPB v kladivka pekne zredukovat a financie by Marianka mohla pouzit na ich vysnivane priame spoje do Stupavy.