S autobusmi a s tým, kade budú chodiť je to zložitejšie (pretože sú pružnejšie). Trate (či už električkové alebo trolejbusové) sa plánujú dlhšiu dobu. Aj taká autobusová stanica je pomerne stály cieľ.
Tú mapu poznám (veď som ju kreslil:-). Sú na nej nakreslené len prestupy z metra na trolejbusy a električky. Značkou SAD sú vyznačené autobusové stanice prímestskej dopravy (Mlynské Nivy, Dúbravčice, Predmestie, neskôr by mala byť aj na Letisku M.R.Štefánika). Vysvetlivka, že ide o prestup na autobus je preto nepresná, nejde o mestské, ale prímestské autobusy.
Ako si prišiel na to, že v roku 2030 nebudú chodiť na hl.st. autobusy? Inak otázka je dosť pochybná pretože vôbec nie je isté, čo bude v roku 2030 a už vôbec nie, či bude metro ...
;-P Videla som uz nieco podobne, ale hustejsie a este schematickejsie-prevadzku autobusov v Petrzalke ;-D Rozdelenie busov a samotnu Petrzalku poznam ako vlastnu dlan, ale toto bolo aj na niekolko minut nad moj pochop :o) A tato mapka je este krajsia ;-P
inak nechápem, prečo nezobrali ako podklad mapu mesta, do ktorej by to zakreslili, určite by to povedalo ľudom viac ako toto čudo.
Mapa je z hľadiska predstavivosti myslím lepšie riešenie, ako takto zjednodušená schéma
No ja nie som zrovna "obycajny" cestujuci, ale tu mapku som na prvy pohlad nepochopil. Akoze netvrdim, ze mapka nutne musi vychadzat z geografickeho rozlozenia ulic, ale davat pravy uhol tam, kde ziaden nie je je dost mätuce...
Áno, človek sa v tom zorientuje, ale DOPRAVÁK. Som presvedčený, že obyčajný cestujúci z toho nemal vôbec nič. Ja vôbec nechápem, prečo tá schéma musí vyzerať práve tak nerealisticky ako vyzerá. Alebo bude odpoveďou, že sa to takto vždy robilo?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp