ked som ja robil prieskum do na jednu pracu do skoly (bolo to davnejsie ? ) tak ludia pozadovali pri kvalite najviac cenu. Ked som ich upozornil, ze cena nie je kvalitativny parameter, nevedeli odpovedat.
To by mohli urobiť aj na niektorých linkách v BA. Začal by som 82-kou. A tiež by zákazník musel nahlásiť kam chce ísť, aby ju zbytočne nevypravili ak chce ísť iba spod mostu na Einsteinovu.
Tak ma napadlo.. realzovali mesto, alebo BSK niekedy v poslednych rokoch nejaky zakaznicky prieskum pokial ide o dopravu? Vymysla sa vela novych veci, ale ked sa tak nad tym zamyslim, neviem si spomenut ze by sa niekedy robilo to co v sukromnom sektore robi vacsina rozumnych podnikatelov: pytat sa zakaznikov co vlastne oni chcu a co im na ponukanej sluzbe vadi... bolo by zaujimave sledovat co zakaznikom na kvalite MHD a primestskej dopravy vadi a bolo by treba zlepsit..
Teda dráha sa zabezpečí vydaním prevádzkového predpisu. Ale prevádzkový predpis nezabezpečí to, aby električka počas jazdy išla bezpečnejšie, čo môže spraviť ZZ.
Amos:
"Zabezpecenie drahy" a "zabezpeceny chod vlaku" su rozdielne vyrazy.. ja to tiez mam tendenciu chapat tak ako AAA. Teda nad 60 km/h (nie 50 km/h ako som si povodne pamatal) musi byt zabezpecovak.
Spôsob zabezpečenia dráhy
Zabezpečením dráhy sa rozumie určenie spôsobu
a podmienok označovania zariadení dráhy, návestenia,
dohľadnosti návestných znakov návestidiel, umiestnenia návestidiel a určenie zábrzdných vzdialeností.
tak si ho prestuduj. ?
Kedze co si informacie pamatam (aj to slabo) mam spred tohto datumu,
takze tu obaja varime z vody a bavime sa o nieco o com nemame paru.
Neviem, ale kazdopadne, podla materialu co bol v zastupitelstve, najnizsie cislo linky v BID ma byt 215 (Bratislava - Marianka), teda konflikt s trolejbusmi nie je. Cize teoreticky by nic precislovat nebolo zatial treba, s tym ze by sa dohodlo ze pri kazdej zmene trasy tbusovej linky by tato presla do autobusoveho radu.
No a kedze sa zrusilo znacenie 2xx Zahorie - zapad a 3xx Zahorie - vychod (cele Zahorie bude mat jednu radu), mohli by sa tiez zahoracke linky precislovat do radu 3xx... a nebol by konflikt vobec. Akokolvek, pri tom bordelarskom CP co BSK schvalil je znacenie liniek mozno do istej miery zbytocne, nadalej ten system bude chaoticky.
Btw., kde je ta informacna kampan co mala bezat od 9.12.? ?
Tiež mám pocit, že obmedzenie rýchlosti na 50 km/h nie je iba kvôli neúplne izolovanému telesu, lebo tá 50-ka na el. tratiach platila, ak ma pamäť neklame, aj v časoch, kedy bola ešte v obci povolená 60ka (pred februárom 2009).
Prechody pre chodcov a ine urovnove krizovania su aj na zeleznicnych tratiach.. problem je ak sa nemylim v tom, ze MPR nad 50 moze byt len tam kde je zabezpecovacie zariadenie (pripadne ma niekto opravte).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike