Dnes ma počas cesty L50 napadlo, že na križovatke Vajnorská Riazanská ? ten autobus odbáča doľava (smer OD Slimák), ale celkom nerozumiem tým semaforom. Keď odbáčací pruh má zelenú, a rovný nie, tak prečo tak nie je aj vod. dop. značenie? Ak v odbáčacom t.j. pravom pruhu stojí vozidlo, čo chce ísť rovno, a iné vozidlo za ním, ktoré odbáča, tak prvé vozidlo zdržuje druhé... A, keď 1. dostane zelenú, tak druhé aj tak odbočí (aj keď zelenú nemá) a ide cez prechod pre chodcom ktorý majú zelenú. Nehovoriac o zdržaní L50, 51 na Riazanskej smer Polus...
to je pravda, ale! Ked som este robil na Mudronke, tak ak L208 prisla prva, tak odviezla baliky na Palisady a L207 za nou to uz v poho zvladala. A aj ked je L207 isla prva a plna, tak nikdy nie, ze by sa ludia nezmestili a mozno to dve-tri zastavky bolo neprijemne, no DPB skutocne nie je tak bohaty aby kvoli 2-3 zastavkam vypravoval klbaky, ktore zvysnu cast budu vozit vzduch.
V kazdom pripade, asi by sme uz debaty mali viest na linkove vedenie, ktore sa chysta zatrolejovanim patronky. Ktore mapu neviem najst a nechce sa mi verit, ze neexistuje.
207 sú v podstate dve linky v jednej (Valašská - Hodžko a Hodžko - Ružová Dolina).
Celá linka funguje tak, že v rannej špičke sa ľudia zbierajú na trase Valašská - Hodžko a na trase Ružová dolina - Hodžko, pričom na Hodžku sa doslova vyprázdni trolejbus v oboch smeroch a pokračuje na Valašskú, resp. Ružovú dolinu skoro prázdny. V poobedňajšej špičke je situácia presne opačná - Na Hodžku v oboch smeroch nastúpi také množstvo ľudí, ktoré prevyšuje kapacitu trolejbusu a smerom na konečné sa trolejbus vyprázdňuje.
V smere na Valašskú rieši kĺbak na 208 len úsek Kozia - Hodžovo námestie (teda jeden medzizastávkový úsek). Problém je však v úseku Červený kríž - Hodžovo námestie.
hej, to by tiez slo. len ci by to ten APU utiahol do toho kopca. Ked to skusali na DD tak to vyzeralo vseliako ?
ale ak ano, tak minimalne v casoch sankovaciek a lyzovaciek super.
Ak sa na L208 daju len klbaky, tak na L207 by zrejme nebolo treba.
Mna by skor zaujimalo, ze ci z novych kratkych troflikov s APU sa nedaju nejake na 204 alebo 207 s tym, ze kazdy 3-4 by isiel az do lesoparku a L43 by sa zrusila?
Davat klbak na kazdy druhy spoj nejakej linky nema prilis zmysel Skor je podla mna skoda ze sa neobstaravaju aj nejake 15-metrove vozy, zmysel by rozhodne mali na viacero linkach..
Inak ak som spravne pochopil nove materialy ohladne stanice, pocas reko nema byt vybudovane nahradne obratisko trolejbusov (iba autobusy). Teda 201 bude treba potiahnut na Hrobonku, takze klbaky navyse sa hodia.
Poslanci mestskeho zastupitelstva prave schvalili zavedenie BID od 1.3.2013. Spolu s nedavnym rozhodnutim zastupitelstva BSK to znamena, ze projekt ma zelenu. Zostava teda uz len schvalenie cenoveho vymeru a projekt bude mozne spustit...
Sucasne sa ma z predaja v kratkom case stiahnut priplatok BID. Comu celkom nerozumiem, kedze listky predane pred zavedenim IDS maju platit za povodnych podmienok, teda nechapem preco nemozno BID priplatok predavat do 28.2. s tym ze by platil za povodnych podmienok (jediny argument je ze automaty neberu 1- a 2-centovky, ale to sa da riesit aj inak, ovela bezbolestnejsie pre cestujucich).
Inak z nových troflíkov sa ujdú aj nejaké kĺbačiky na 207ku? Minimálne každé druhé poradie v špičke by si ten kĺbačik zaslúžilo. Prakticky od Červeného kríža po Hodžko je naplnená na 100% kapacity
Vrakunski poslanci chcu dat premenovat Cintorin Ruzinov na Cintorin Vrakuna a Cintorin Vrakuna na Cintorin Stara Vrakuna. Budeme mat zastavku Slovak Lajnsu Bratislava, Ruzinov, Cintorin Vrakuna? ?
Mozno by bol cas ist touto cestou aj u nas a dat zbohom predrazenym EMTrest kartickam..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Inak ak som spravne pochopil nove materialy ohladne stanice, pocas reko nema byt vybudovane nahradne obratisko trolejbusov (iba autobusy). Teda 201 bude treba potiahnut na Hrobonku, takze klbaky navyse sa hodia.