ono skor keby mesto len nerozpradavalo pozemky a urobili prepojenie ako sa planovlao cez listie udolie, stare grunty a slavicie udolie ..
len to by tam uz nemohol byt samozrejme lidl, shell, a zmaerana MUK karloveska.. to iste s pozemkami na slavicom, kde uz neni ani mozny prejazd, co este nedavno bolo mozne ..
2 mike: to nebolo len o SNS, ale o celkovej zadubenosti magoriatu ..
Osobne som zvedavý koľko z nich budú nakupovať s dieselagregátom... Dúfam, že DPB si spočítal 2+2, že koľko ho stojí Tatrovka, nafta, ľudia a vypravenie jednej 15Tr na DD keďže stále neprejavil nikto pripojiť trať do zvyšku siete...
V "Nastúpte, prosím" raz jeden dedko z Olejkárskej povedal, že to bude klasický tbus vychádzajúci od autobusu z výzbrojou od Škodovky. Čiže jeden z dvojice Citelis alebo SOR. /Solaris nemá papiere u nás/
Nič také nikdy nebolo. Platilo a platí, že KOHÉZNE eurofondy v Bratislave nie je možné čerpať, pretože Bratislava má nadpriemerné HDP". Čo je na tom zložité na pochopenie?
Odhliadnuc od značky SOR, na druhej strane 5 dverový NP bus fakt dokáže krásne urýchliť nástup, samozrejme ak sa tí ľudia rozložia dobre po celej dĺžke. Ale taká poobedná špička Zochova smer Petržka/slávičie úd.) napr. tak do kĺb sorky akože 5 dveráku NP vie ten isty počet ľudí nastúpiť niekedy aj za polovičný čas oproti ik 435 akože vysokopodlažného 4 dveráku).
Pokiaľ viem to čo bolo na 25Tr problémové nebola otázka výzbroje (škoda) ale skôr kasne resp iných mechanických častí vozidla (citelis). Alebo možno ich vzájomnej (ne)spolupráce?
Skodovka stale robi aj Solarisy, je to stale len o tom , ze kto lepsie podplati a v tomto vies kto vyhrava. Nejake ceske mesto teraz dotalo Solarisoidne trofle od Skody.
Ale to je aj o tom kto rozhodoval o tych ROP-och na celoštátnej úrovni. Napr keď bolo MVRR pod správou SNS tak bolo heslo všetko nastaviť tak "len preboha aby nejake € fondy nešli do Bratislavy!" V tom prípade bol podiel mesta v tom že boli pasívni a nelobbovali za to napr na európskej úrovni..
lebo durkovsky a jeho dementny magoriat, ktory nerobil nic ine len rozpredaval pozemky za babku ...
8 rokov ruinoval bratislavu viac ako dve vojny a komunisti dokopy ..
uz v minulom obdobi som spomienal ze eurofondy su neni problem, prahe za ne stavia metro, nove elektrickove trate a aj ich opravuje (trolejbusy nemaju, tak ich nestavaju)
to iste sa dalo ohladne trolejbusov v ostatnych mestach.. v madarsku, polsku aj cesku maju v kazdom ROP nejaku os na ekoligicku dopravu, len u nas sa presunuli 2 miliardy na konkurencioschopnost, inkluzie a zamestnanie mladym ..
So Skodovkou nestras, oni teraz myslim robia len Citelisove a SORkove dratolezy (alebo ani Citelisove uz nie?).
Najlepsi by bol nakup Solarisov... inak otazka na tych co sa viac vyznate: bolo by priechodne spravit tender tak ze by sa stanovila fixna cena za zakazku a sutazilo by sa o to kto za nu doda viac vozidiel (v pozadovanej vybave)?
Tak ak sa to bude držať týchto čísiel naozaj je to nejako málo peňazí. Alebo rátajú s tým, že Košice budú nakupovať Varia a tým nebude vozidlo stáť tak veľa ako v BA? ?
Inak, ako je možné, že už neplatí tvrdenie "Eurofondy v Bratislave nie je možné čerpať, pretože Bratislava má nadpriemerné HDP"? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023