No to sa teraz podľa mňa veľa tých vodičov, čo pôvodne chodili zo Staromestskej cez štefánikovu a doprava na Šancovú (a príp. ďalej na Jeleniu alebo priamo smer Trnko) tej štefánikovej už teraz radšej vyhnea preto išli priamo do podjazdu pod Hodžovo, cez1. Mája a na Radlinského ?
Ale ja nehovorim o 1 dni, ja hovorim aby sa to dialo denne od pondelka do piatka a aby ludia museli cestovat od 5 rana, aby sa autom dostali do prace na 8 a skor ako o 18 nedostali domov. Potom sa mozno uvedomia, ze sa im viac oplati ist MHD. Lebo tolko ignoranstva som dlho nevidel (a takeho, ktore by ma tak nasralo - to akoze nejaki tajtrlici v autach maju prednost pred autobusom, kde sa vezie radovo viac ludi?)
Normalne si po takychto clankoch zelam, aby ta doprava skolabovala tak, ze zapchy budu nie 10, nie 20 minut ale 1-3 hodiny DENNE aby som sa mohol na tych i-iotov smiat z elektricky - mozno az potom sa niektori uvedomia ...
A bohuzial prave toto bude asi chybat... mozno sa zmenia CP, bude jednotna tarifa, ale koncepcne to bohuzial zrejme stale bude rozpadnute.
Tu proste chyba nejaka autorita, ktora by povedala: ty budes jazdit vtedy a tam, ty zas vtedy a tam, ty pockas na neho max. tolkoto minut a potom pojdes tam, atd. Lenze tu sa kazdy (ministerstvo, kraj, mesto) hra na vlastnom piesocku a vysledkom je bordel*
* druha vec je ze v kraji je bordel tak ci onak, oni si ani ten svoj jeden system nevedia dat dokopy
náhodou toto je fajn reakcia:
"Drahovský je v podstate ITečkár, v podstate nieje dopravák, jeho hobby je doprava a v podstate nemá zodpovednosť" ?
a ani táto nie je na zahodenie:
"Palčák je v podstate slobodný človek, ktorý nemá s praxou nič spoločné."
Čudujem sa, že sa tu vôbec zmieňuješ o vrchole mediálnej prostitúcie na Slovensku, o pluske. Tak amatérsky položené otázky od redaktora, neupravený článok, drzé podrývanie, to som veľmi dlhú dobu nezažil. Ten redaktor je očividne taký bos, že sa ani nepodpísal pod vrchol svojej žurnalistickej práce.
Zdravím ľudia, mám otázku, neviete ako je to s tými vozmi z ABUSS-u ? Dostala sa mi do rúk fotka z nejakej vozovne, kde malo Citaro BL čísla ... vie mi to niekto objasniť ? Ďakujem. ?
Mne sa zas vobec NEpaci pristup Slovak Lines, ked vcera po zmeskani osobaku vdaka kolonam, som musel is rychlikom do Senca, a prave pre tento rychlik vytvoreny odvozny spoj odchadzal prave, ked uz vlak vchadzal na stanicu / +5 min/ ... neskutocne ma to vytocilo, ako aj to, ze prave vykresovali na asfalt inz. siete a novu trasu odvodnovania v ramci vystavby PRESTUPNEHO terminalu.
Ked uz chcu terminal, nech tam chodi nieco, nie ako teraz, ze tam vchadzaju a otacaju busy tesne pred prichodmi vlakov ci v diere v GVD. Ak uz chcu IDS, museli by zasadne menit nielen CP ale aj zakladnu koncepciu ci myslenue verejnej dopravy.
Samozrejme to ani nemusim pripominat, ze zasadny odchod busov pred nosom je bezna zalezitost.
Mne sa hlavne paci ta Slovak Lines efektivita ze tie spoje dovezu ludi k vlaku a potom naprazdno odidu To ich uz nemohli tie pripoje spravit obojsmerne? Jasne, vyuzilo by to malo ludi, ale ked uz to ide tak nech to berie aj vlky, nie? Alebo to zo stanice robi nejaku inu linku?
Len by ma zaujímalo prečo sú tie busy prípojné k ranným vlakom do Komárna a poobede k vlakom z Komrána. Kde pak soudruzi z NDR udelali chybu? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike