A tu je link na oficialnu stranku londynskych elektriciek, ale podla mna tam nie je to, co by na oficialnej stranke nejakeho podniku malo byt. Mne chyba foto: http://www.tfl.gov.uk/trams/
dodatok:
Zistil som, ze sa jednalo o linku 5, poradie 8. Ak mate zaujem, mozete napisat staznost na DPB s uvedenim dovodu. K staznosti treba pripisat datum, cas, linku a cislo voza, popripade aj poradie na linke. Odpoved Vam mozno dojde.
7917 by kurit nemala. V tomto pripade by som sa obratil na vodica priamo na mieste. Vacsinou sa vsak jedna o "kurenie" odpadovym teplom od odpornikov, z ktorych preraza horuci vzduch do interieru. 7917 ma ale polovodice a ked kuri, tak je to jedine tym, ze to niekto zapne.
Oficialna stranka DP v polskom meste Gdyna:
(Ale to sa urcite pozrite, hlavne na Historiu. Je to nieco podobne ako mame na www.imhd.sk, len tam chyba link na fotky. Mne sa tam najviac pacia kresby.) Tu je link:
Opäť moja podpichovačná otázka. Prečo s úžasom hľadieť na Paríž, keď presne to, čo si popísal, funguje aj v neďalekej Žiline?
Re #18237 Juro: Ísť podľa grafikonu a doraziť na konečnú neskôr sa Ti môže podariť napr. v prípade, keď je chronometráž robená nerovnomerne. Najprv sa vlečieš, aby si nemal náskok, a v centre chytíš pár blbých križovatiek, s ktorými grafikov "nepočíta" a vzápätí chytíš meškanie, ktoré sa Ti už dokonca spoja nepodarí dobehnúť. Niektorí vodiči preto po odchode z konečnej idú bez ohľadu na časy, pretože vedia, že aj keď majú náskok, časom sa im zrazí na presný čas a konečnú prídu akurát.
Ja som dnes kupil posledne SMEcko a ani som ho este necital. Snad tam bude daco o MHD...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Zdenko
Zopar linkov s textom a obrazkami na grecke metro:
1. http://www.metropla.net/eu/ath/athens.htm
2. http://www.ametro.gr
3. http://www.isap.gr
4. http://www.athensguide.com/newmetro.html
Vseobecny link na metra vo svete:
1. http://www.metropla.net/eu/euromet.htm