Reakcia na: Martin Fundárek #18024:
Áno, áno, áno, ešte k tomu existujú prejazdy kĺbového trolejbusu na linku č. 5 (neviem, buď z L3 alebo L4). Ale to všetko je tak pramálo, že kvôli tomu by som do displejov neinvestoval, aj vzhľadom na moje presvedčenie, že klasická plastová tabuľka je informačne hodnotnejšia pre cestujúceho ako displej.Iné kafe je DPMP, kde máš prejazdy v každej službe, a množstvo z nich je typu "čo spoj, to iná linka". Tam sú už displeje nevyhnutnosť.
Igorko
Ale práve Sanos bol príklado mnevhodnosti prestavby autobusovej konštrukcie na trolejbusovú, o úspešnosti T11 a koncepopcie Š11 všeobecne (krááásny autobus ale inak úplne na ho... svedčí počet zachovaných kusov, 17Tr nie je žiadna unifikácia (z tých sa nezachovalo nič) ale novostavba DPO.
A práve Solaris Trollino sa zdá byť prvým úspešným pokusom o unifikácou a ty ho tu obviňuješ zo zvrhlosti. Čo je na tom zvrhlého, ty Ikarusofil:-)?
I.