About výhybky: Vykoľajenie môže byť zapríčinené poruchou Kaliforňana, ale niet sa čomu diviť, že sa to pokazí, keď po tom niektorí chodia tak (vodiči z Juráku sa fakt neserú, asi majú dobrý pocit, že v Karlovke nebude dispečér. Keď bol kaliforňan na Radlinského, chodili tam všetci ako posratí). Ale keď tam ide 5 ľudí, ktorý tam prejdú v 20 km/h a viac, potom sa môže stať ďaľšiemu, ktorý ide opatrne, že sa tam niečo ulomí, alebo tak...
About Karosy: Karosa sa môže uživiť jedine zájazdovými autobusmi, pretože taká konštrukcia, na akej stále vyrábajú nezaručuje vhodné parametre pre mesto. Mne osobne sa však nepáči typ B934E, pretože som sa v ňom viezol asi 1 a pol hodiny a bol som z toho tak vyhučaný že pekne ďakujem (netuším, aký to malo motor, bolo to na ČSAD-HODONÍN: linka BRNO-HODONÍN)
About SOR: Akurát dnes som sa viezol do istej polikliniky týmto autobusom a kvôli linke 51 by sa oplatilo urobiť špeciálne vozidlo SOR B0.5! V prípade 49ky je to len dobre, pretože tú si všímam (ráno) dosť natrepanú. SORy by som však dal jednoznačne na linky štýlu 76,77 atď.
About Karosy: Karosa sa môže uživiť jedine zájazdovými autobusmi, pretože taká konštrukcia, na akej stále vyrábajú nezaručuje vhodné parametre pre mesto. Mne osobne sa však nepáči typ B934E, pretože som sa v ňom viezol asi 1 a pol hodiny a bol som z toho tak vyhučaný že pekne ďakujem (netuším, aký to malo motor, bolo to na ČSAD-HODONÍN: linka BRNO-HODONÍN)
About SOR: Akurát dnes som sa viezol do istej polikliniky týmto autobusom a kvôli linke 51 by sa oplatilo urobiť špeciálne vozidlo SOR B0.5! V prípade 49ky je to len dobre, pretože tú si všímam (ráno) dosť natrepanú. SORy by som však dal jednoznačne na linky štýlu 76,77 atď.
Majkl
Ti rumunski harmonikari su coraz drzsi - zachvilu zacnu vyberat peniaze s nozikom v ruke...