Reakcia na: d3k0 #17797:
Ja by som ešte rád poopravil mýtus o tom, že Bratislava je na tom relatívne dobre. Keby DPB nevyhadzoval prachy z okna a magistrát si neobjednával výkony na nezmyselné vozové kilometre, tak za tie isté peniaze sa dá spraviť výrazne lepšia MHD. Sú aj chudobnejšie mestá ako BA s lepšou MHD. Okrem notoricky tu omieľaného Eperjesu napríklad aj také Slotovo. V sobotu ma šokovala 12, ktorá z Dúbravyk NAPRÁZDNO končí a pritom ide prakticky celú cestu po svojej trase. To už je čo za prasačinu. Hej, DP bude tvrdiť, že je to kvôli agresívnym cestujúcim, ktorí sa nevedia orienotvať. Ale to je lož. DPB totiž nespravil absolútne nič pre to, aby sa orientovať mohli. Za niekoľko rokov môjho jazdenia takmer výhradne na linke 12 som sa s ničím podobným nestretol, pokiaľ som mal svoj voz. A prečo? Pretože som bol vybavený kompletnou sadou orientácií l. 10 a nebol som lenivý si celý vlak na konečnej "prezliecť".OFF TOPIC: Mám niekoľko (4) fotografií BigMaca riadiaceho drôtolez a nahadzujúceho vypadnuté brká. Praje si ich uverejniť na iMHD:-). Mám Ti ich poslať? A kam?
I.
Igorko
Ik 4x5: Mohlo to dopadnúť aj horšie:-). Mohli byť koženkové sedačky, štvordielne skladacie trieskajúce dvere atď.. Treba si uvedomiť, že všetky "nadštandardné" prvky použité v Ik4x5 boli bežne dostupné aj v Ik2x0.
15TrM: Vrakosa je samozrejme horšia ale 15TrM proste je hnijúci postkomunistický šmejd.
15 m vs. 18 m: 15 m vozidlo samozrejme nie je vhodné na 201 či 202 ale jeho kapacita rozhodne nie je "o máličko" väčšía než 14Tr.
I.