Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: martiner #17690:
Vážený priateľu, to s tou minimálnou rýchlosťou na ceste pre motorové vozidlá je všeobecne rozšírený omyl a mýtus. Nič takého neexistuje. Existuje len zákaz vjazdu vozidiel s konštrukčnou rýchlosťou menšou ako 50 km/h (v ČR 80 km/h). A keďže každá AVIA má konštrukčnú rýchlosť vyššiu než 50 km/h, nič jej vodičovi nezabráni v jazde 40 km/h. Minimálna rýchlosť sa môže stanoviť len na viacpruhových úsekoch v niektorých jazdných pruhoch. Má to jednoduchý dôvod - nikoho nemôžeš nútiť jazdiť vyššou rýchlosťou, než on sám pokladá za bezpečné.
I.
Reakcia na: Piki #17689:

ad rychlost - oficialne je to cesta pre motorove vozidla - takze minimalna rychlost je 50km/h.
Maximalna rychlost v tuneli je 80km/h (v skusobnej prevadzke myslim 60). V tuneli je niekolko (vela) kamier, takze kazdy nedockavec ktory bude predbiehat v tuneli bude na konci zastaveny a odide bez vodicaku (tak by to aspon malo byt a dufam ze aj bude).
V tuneli je v strede vozovky dvojitá neprerušovaná čiara, (oživená akýmisi umelými "mačacími hlavami") ktorá znamená zákaz akéhokoľvek predbiehania! Znamená to teda, že keď sa dostanem za vodiča kolóny - typicky naložená Avia šinúca sa rýchlosťou sotva 40 km/h, budem v "polovičnom" tuneli niekoľko kilometrov pokračovať touto závratnou rýchlosťou spolu s desiatkami iných áut. Potom ma málo zaujíma, že dopravná kapacita jednej tunelovej rúry ešte nie je naplno využitá. Okrem toho sa zaručene nájde pár nedočkavcov (s niekoľkomilónovými autami ale pramalými vodičskými skúsenosťami), ktorí sa aj za takýchto podmienok budú snažiť takúto kolónu predbiehať. A k tragédii je už len krôčik ... Je to len tázka času.
Reakcia na: Igorko #17684:
Nie som kompetentny na dake vysvetlovanie, ci doplnanie. A ani nechcem! Nie je to moj styl. Je to zalezitost dotycnej pani a jej zamestnavatela.
Reakcia na: martiner #17686:
Ja len dufam, ze nebude nejaka poriadna nehoda, ked sa bude niekto velmi ponahlat a bude predbiehat za kazdu cenu. V tuneli sa potom tazko vyhyba, ked sa nieco zjavi oproti 😞
Reakcia na: Piki #17685:
pri dlhych tuneloch (par km) je bezne aj v alpskych krajinach ze tunel je len "polovicny"... v pripade ze prepravna kapacita postacuje v tom nevidim problem. Druha tunelova rura sa ma razit po vycerpani prepravnej kapacity - takze v praxi to bude vyzerat tak, ze ak sa vycerpa prepravna kapacita tak to bude 10 rokov naprd kym vyrazia druhy tunel (a schvalia to atd...)
Riko #17666: Pozrel som odporúčané stránky a s prekvapením zisťujem, že toľko ospevovaný tunel Branisko je len "polovičný". Obidva smery dopravy totiž idú cez jedinú tunelovú rúru. Znamená to, že tunel za toľké vytunelované miliardy má len polovičný profil? Alebo sa snáď mýlim?
Reakcia na: novacik #17683:
Tak môžeš doplniť...
I.
Reakcia na: Z #17681:
Mas pravdu! Ak mas pristup k Novemu Casu, tak tam je tento pripad tiez uverejneny. Z hladiska dopatrania sa pravdy verim, ze po preskumani vsetkych dostupnych dokumentov vyjde pravda najavo. Lebo nie vsetko bolo povedane v Markize a v Novom Case.
Reakcia na: Z #17681:
Ja konkretne neviem, co konkretne sa v DP v suvislosti s tou zamestnankynou udialo, ale nech neprehanaju. To, ze SBSka nepusti do objektu tam nezamestnanych je z mojej skusenosti uplne normalne a bezne....:-)
Reakcia na: novacik #17675:
Vzdy som mala z markizoveho spravodajstva nedobry pocit "lovenia senzacii"... 😕 Vacsi extrem v papierovej forme je uz len Novy cas! 😕 Ale je pravda, ze tento system je asi nutny v konkurencnom boji a nas narod je akosi hladny po katastrofach a nestastiach... 😞 Ved-uznajte sami: boli by noviny a spravy zaujimave, keby boli vsetci spokojni, dobre by si zili a mali iba male problemy??? :I

Tie spravy si idem pozriet...
Reakcia na: novacik #17679:
No, ajtak som nepochopil o co presne ide, tak zvlastne to bolo podane. Typicka Markiza....
Reakcia na: Spectre #17676:
Chod na www.markiza.sk a tam si vyhladaj archiv a v nom vecerne spravy z 1.7.2003 o 19,00 hod. Pozri si ich. V druhej polovici sprav je prispevok, o ktorom je rec.
Reakcia na: Igorko #17677:
Mne skorej islo o to kdo bude robit nejakeho nezavisleho sudcu, ved do Devinskej sa uz hrabe aj firma LTE (nakladne vlaky Marchegg - Rohoznik) a casom urcite aj OBB (predsa nenecha ZSSK miesat sa do jej taktov Wien- Ba).
Reakcia na: Juro #17674:
Ja racionálne nechápem snahu jazdiť z lokálky až do BA ale na druhej strane dokážem pochopiť, že keď ZSSK uškodila im, tak jej to chcú vrátiť. Takisto ČD nevyhrali tender na prevádzkovanie osobnej dopravy na trati Šumperk - Sobotín/Kouty nad Desnou, hoci dali najlepšiu ponuku. Averzia voči firme, ktorá im kedysi chcela zrušiť trať, prevážila.
I.
Reakcia na: novacik #17675:
Ze sa pytam, o co vlastne ide? Ja som inkriminovane TN nevidel.
Reakcia na: Miki #17672:
V Markize to bolo dost ucelovo podane pre verejnost. Viem okolo toho trosku viac, ale nezverejnujem to. Je dost pravdepodobne, ze Markiza bude musiet vysvetlovat, preco zavadza verjenost pustanim takychto pseudoinformacii do eteru.....
Reakcia na: J #17664:
Tu sa skorej snazi BRKS zmarit snahy ZSSK. Ide o to ze BRKS chce trasy v casoch ked tam uz je ZSSK. Nechapem aky dovod by mala ZSSK uvolnovat im tieto trasy, boli tam skorej.
To čo spravil DPB s grafikonmi niektorých električiek je úžasné (vôbec sa nedivím ak linku 7 už viac neobnovia, veď pridali vozne na linku 11).
Videl niekto vcera TN na Markize bola tam reportaz o pani co ju nechceli pustit na pracovisko vo vozovni Krasnany lebo ju vraj prepustili atd. Vie niekto podrobnosti?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.