Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #16809:
To je pravda...Ale co sa da robit ved zivot je taky:-(Chhuudatko to dievcatko...A to este motorkary budu strajkovat,ze chcu vyssiu rychlost..:-I
Reakcia na: Tomas #16808:
Ale tomu dievcatku to uz velmi nepomoze... A ani tomu motorkarovi...
Jedna infoska:-)Kto nevie tak pri Terne uz stoji nova dvoj zastavka:-)
K 950 a 700 je to isté ako favorit a felicia. Rovnaké shity. Aspoň premňa ako vodiča.
m@rtin: Prečo som tú stratu nenapísal hňeď. No preto lebo som sa bál, že ak to nebude pravda tak ma obviníš presne z toho, z čoho si ma obvinil. Tú stratu som len tak mihol v TV v ekonomickej relácii. Takže chcel som to overiť.

No a čo sa toho DPH týka a dane z príjmu, tak aj váš prezident Václav Klaus (podľa mňa jeden z najlepších ekonómov) povedal v súvislosti s daňovou reformou, že Slovensku môžeme len závidieť a to isté hovoria český pravicový ekonómovia. To je fakt a česká zbrojovka už rozhodla o presunutí výroby sa Slovensko. Tak ma tu z ničiho neobviňuj.

Niekdy mám pocit, že trpíš tou istou chorobou ako Vladimír Mečiar a to stihomamom. Ja si denne pozriem ekonomické relácie (ak chytáš TA3 tak si pozri alebo nahraj zajtra ráno ekonomické správy o 9:30. Hovorili o rozvoji leteckej dopravy na Slovensku.) A zaujíma ma každá správa tú som nestihol (bolo to na Markíze Biznis In) a chcel som to overiť lebo som si myslel, že to budeš vedieť. Toť vše. Radšej sa ťa už nič nespýtam.

Áno zákazník čiže preteba cestujúci sa chce voziť na úrovni 21. storočia a to podľa mňa K B950 nespĺňa. A prečo. No pre VP.

A to stými cigánmi bol príklad. Superb nevychádza z Laurina ale 950 z 700 áno.
Reakcia na: Igorko #16804:
Presne ako medzi Karosami 7xx a 9xx :-))) tiez len kozmeticke.
Reakcia na: Papyr #16794:
Ikarus C83 = Ikarus 283. Rozdiely len kozmetické. A hlavne to už nemá kto vyrábať.
I.
Reakcia na: m@rtin #16780:
Myslíš ten poschodový? To je prímestská súprava City Shuttle s riadiacim vozňom, poháňaná lokomotívou. Tú istú so mvidel v pondelok aj v Břeclavi (normálne tam jazdia neposchodové). To isté chcú Rakúšania presadiť aj na spoje Linz - ČB.
I.
Reakcia na: Miki #16789:
Je. Ale s takymito zavadami nemoze byt nasadzovana do premavky. Ako hist. voz. A mame predsa aj starsi voz. 317
Reakcia na: Turbo #16769:
ved za xvilu budu ti najbohatsi cestovat po meste nie autami ale lahkymi 1 - 2 miestnymi vrtulnikmi, pretoze mesto bude gumokolmy neprejazdne (zacpy a pod)...

Re #16772 m@rtin: ak budes organizovat neaku exkurziu do Karosy, daj vcas vediet, celkom rad by som sa tam zasiel pozriet 🙂

Re #16779 Turbo: dobre, mozno mohli spravit vlecku o nieco dlhsiu, dat tam o jedno okno viacej a tym by sa zmenilo aj zatazenie v klbe... (ale zaroven by sa predlzil aj cely autobus, takze uz by nebol 18m)
usporiadanie dveri - no skus sa niekedy pozriet kam sa ludia tlacia ked dolezie napriklad ik435 - tiez sa ich vacsina tlaci do 2hych a 3tich dveri, lebo su vacsie... v tomto by obstal akurat mozno tambus, ktory ma vsetky dvere rovnake...
konstrukcia tocne: no asi to na nieco bude, akurat tot nedavno som obdivoval jednu 435ku ktorej celkom pekne kmitala tocna za jazdy po rovnej ceste 🙂
z vacsiny tychto hladisk je to myslim ze cestujucemu jedno a pri normalnej udrzbe to ani prevadzkovatelovi (DP) nemoze robit neake problemy...

Re #16790 Turbo:
2. - mozno je to tak aj preto lebo tak proste iba niekto zhora rozhodol (zabudas ze koncepcia bola schvalovana za byvaleho rezimu kedy sa vela rozhodnuti neriadilo logikou ale iba nariadenim zhora...
3. - ano, je to zvrhlost zvacsovat previs vzadu, na druhej strane je to ale konstrukcne jednoduchsie (zvacsis dlzku plechu, nemenis nic s oknami...)
6. - TAMbus ma dvere rozumne, ale o ik435 sa budem hadat, ten ma myslim taky isty problem ako karosa...
7. - no vidis, mne zas velmi vadilo ked som volakedy davno cestovaval vo velmi narvatych spojoch, ked sa dvere (napr. na ik280) otvarali dovnutra, kdezto karosacke von. - ked sa ludia nevedeli zmestit dnu tak pri odtvarani do vnutra bol problem aj s ich otvorenim aj so zatvorenim, na karose sa otvorili (takmer) vzdy (vynimkou bolo iba ak bol na dvere velky tlak a zadrhol sa zaistovaci jazycek) a ked sa zatvarali tak zvycajne s tym tiez nebol vacsi problem (ludia sa tam neak upratali alebo ich rozbehnute dvere upratali same 🙂 ) btw, otvaranie dveri za jazdy - ano existuje tento problem na karosach, ale skus si spravit kinematicku schemu tych dveri a zistis ze ak to aj ten jazycek spolu s tlakom vo valci neudrzia, tak sa tie dvere dokazu otvorit maximalne o par cm von (co pri beznom cestujucom okrem paniky nesposobi nic), potom ti uz smer sily a kinematicke vazby nedovolia dalej pokracovat v otvarani....
9. - ako pre ktoreho, ja ak mam moznost tak si vyberiem radsej cokolvek ine ako ik435, proste sa v nom dobre necitim... (vyhol by som sa este ik280kam ale tie su uz dost zriedkave na linkach kde sa vyskytujem a ik415; zvysne vozidla aj ked mozno s roznymi vyhradami ale povazujem za vcelku prijatelne...)
11. - ja mam obcas dojem ze ty si neako zvrateny... co je cestujuceho do toho co na tom autobuse povazujes za zvratene ? Ak mu dojde udrziavany voz tak mu je myslim uplne egal co to je za voz (teda kto ho vyrobil)...
a mas to to iste ako tvrdit ze napriklad auta s motorom vzadu su zvratena technologia a pod., ale proste vsetko ma svoje vyhody aj nevyhody a zvratene to moze byt podla teba, vadi mi vsak ze tu tu "zvratenost" prezentujes ako keby to bola niekde vedecky zdovodnena a nezavyslym teamom potvrdena chyba sposobujuca vazne technicke problemy s vozidlom...

Re #16799 Turbo: pokial viem tak rad 28x (tanky) uz ikarus nevyraba a 4x5 sa pomaly ale iste v BA rozpada, pochybujem zeby tie vozidla boli odolnejsie (a ked ich budes udrziavat, tak preziju, ale to preziju aj karosy...)
a inac este ciste z principu, radsej prispejem k zisku prosperujucej karose, o ktorej viem ze mi bude vediet vyrobit nahradne diely aj o 10 alebo 20 rokov ako krachujucemu ikarusu... (a z narodnostneho principu su mi tiez blizsi daleko viacej cesi ako madari 🙂 )
PS: konecne mi natiahlo tu stranku s C83 - mozno keby sa ikarus drzal niecoho takehoto a nevymyslal blbe 4x5ky, tak by dopadol lepsie...
Reakcia na: Turbo #16797:
teda ten cerveny sa mi pacil viac... Keby trochu vylepsili detaily na karoserii, vyzeralo by to nadherne. A s motorom Cummins (to je ten silny motor) a automatickou prevodovkou by nebolo pre vas lepsieho vozu 🙂
Vysku podlahy ma 835 mm, co je oproti B 961 lepsie (890 mm + krpata vanicka 790 mm) 🙂 Navyse je to kvalitna konstrukcia, urcite lepsia ako B 961, ale nechcem sa opakovat.
Reakcia na: Turbo #16795:
Tak to teda igen!
Reakcia na: Papyr #16794:

Kua, tu. (blbne mi CTRL+C) 🙂
Reakcia na: Papyr #16794:

Sorry, tu je ten pravy link: Ikarus C83. Vyraba sa to aj s normalnym usporiadanim dveri, tie co mi Majkl ukazoval mali klasicke dvere + okno + okno + dvere + okno + okno + male okno + klb + dvere + okno + okno + dvere + male okno. Urcite by to vyrobili aj tak. Udajne tie dvere posunuli kvolu ulozeniu silnejsieho motoru. Kazdopadne sa to da vyrobit aj v klasickom usporiadani, videl som fotky.
Reakcia na: Papyr #16794:

Takto: Podla mojich informacii Ikarus Budapest momentalne vyraba vysokozdvizne voziky ci co. Autobusy uz nie. Ale videl som Klbovy Citybus, co vyrobili. Asi im to francuzi nanutili. Ale Majkl mi minule ukazoval krasne fotky novych C83 co jazdia v madarsku (nevyrabaju sa ale v Budapesti). Uplne idealne pre BA - a urcite nebudu drahsie ako B 961. Akozu tu mas link, ale nie je to to co mi ukazoval. Nemam cas to teraz hladat, nasiel som iba toto. To co ukazoval su klasicke 4-dverove mestske vozy. A na rozdiel od B 961 nie su zvratene, maju porovnatelne moderny interier a urcite lepsie dvere. Nove sedadla, protismykova podlaha, motor EURO 2 ci aky, nove napravy (ako 15 TrM). No balada. Idealne pre Bratislavu. To je moj sen! Aj ked autobusy moc nemam rad, ale ked uz autobus, tak Ikarus C83! 🙂
Reakcia na: Turbo #16791:
Priznam sa bez mucenia, videl len na obrazku. A bude este Ikarus vyrabat nejake vozy?
Reakcia na: Turbo #16790:

preklep v bode 1:
C 954 - za druhymi dverami ma 3 okna, kazde inej dlzky.
Reakcia na: Turbo #16790:

preklep v bode 1:
C 954 - za druhymi dverami ma 3 okna, kazde inej dlzky.
Reakcia na: Papyr #16785:

A co takto Ikarus C83? Videl si to? Urcite je to lepsia konstrukcia ako B 961. Navyse v BA velmi overena a nenarocna na udrzbu. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.