Boha! Na čo nám je dobrý Starý most? Čo chceš na ňom zachraňovať?! Chceš ho mať pol storočia takto iba pre peších s drevenou lávkou a pestovať na ňom mach a čakať kým časom padne do Dunaja a potom budeš ako 70-ročný geriatrix nadávať, že prečo to chumaji nedali skôr dole, že vozíš sa do mesta cez Apollo a Nový most ? Pre mňa za mňa nech postavia aj repliku, ale nech to je komplet nové, stabilné a odolné, a nech na to môže iba električka, chodci a cyklisti! Je rozdiel opraviť napr. starú historickú budovu, ktorá bude slúžiť ako nejaké múzeum a bude sa k nej šetrne pristupovať a úplne iné je opraviť most po ktorom majú jazdiť električky ako súčasť NS MHD, navyše keď sa jedná o most, ktorý nie je nejaký skvost, okrem toho, že prežil viac než dosť. Teraz keď je ten najnevhodnejší čas aby do toho kafrali pamiatkari a historici, tak všetci otvárajú zobáky, ale keď sa v historickom centre postaví nejaká moderná ohava, alebo nadstavba a iné pakoviny, tak to iba mlátite prázdnu slamu a nič, ale keď má niečo poslúžiť ľuďom tak to už sa zmariť dá ?
" terajsi stary most nema s povodnym starym mostom zhola nic spolocneho a je len trapny pokus ten zenijny docasny most zachranovat " - práveže je dochované okrem mostovky všetko - oporné múry, piliere, strážne domčeky...
A stále neviem pochopiť jedno - V Štúrove s opravou mosta problém nebol hoci tam úplne chýbali aj stredové polia v Komárne tiež nie, len v Hlavnom meste musí byť.
A čo sa týka vzhľadu - som za to aby sa most len opravil a natrel na svetlozeleno po vzore Komárňanského cestného.
A čo sa týka PKO - Musia sa všade stavať sklenené škatule?
Bol sa niekto niekedy pozrieť v Komárne?
mimochodom, keď sa postaví I. etapa trate do Petržky, tak sa stane to, že ľudia nebudú na električku prestupovať na Šafku, ale v Petržke na Vlasteneckom námestí, takže si väčšina ľudí z L95 bude prestupovať pri ceste na Šafko. Blbé veru, že v I. etape nenavrhli konečnú pri Technopole alebo Holíčskej až, ale Technopol je viac v strede, takže tam by to stačilo v I. fáze.
lebo si sam zodpovedal, ta konstrukcia ktoru sa ludia snazia zachranit neni ani historicka a ani k nicomu uz nesluzi .. ta zeleznicna "novostavbo-pristavba" bola preto v radovo lepsom stave, lebo sa uz vyse 30 rokov nepouzivala ..
proste mi len pripada chore snazit sa zachranit PROVIZORNY vojensky most v strede mesta ... ktory sa len vdaka necinnosti mesta tak dlho udrzal a prekonal vsetky rekordy povodnych konstrukterov...
ten most je v tomto stadiu ako je v podstate neopravitelny a bude to radovo drahsie (vid pripad zimak) a horsie riesenie ..
Prečo by dnešný Starý most nemal žiadnu historickú hodnotu?
To si tu fakt všetci myslíte, že historickú hodnotu majú len objekty staršie ako 100 rokov? Možno, ale tých 100 rokov najprv musia prežiť.
Dnešný Starý most je provizórium, ktoré bolo plánované myslím na 20 rokov a veselo slúži už 60 rokov. Či sa to niekomu páči, alebo nie, patrí k siluete Bratislavy. Aj keď to nie je pôvodný Most FJ, viacero Bratislavčanom sa s ním spája nejaká udalosť, alebo vôbec, každodenný život.
Aj 50 ročné fotografie treba vyhodiť do koša, pretože sú "málo staré" a zaberajú miesto? A čo minuloročné.
Preboha ľudia, v BA je treba robiť množstvo iných vecí, ale nie búrať historické objekty. Myslel som si, že komunizmus skončil 22 rokov dozadu, ale mám pocit, že zjavne nie...
1) to ze mesto teraz traposi nejakymi diskusiami a vyhadzuje na to 10 tisice euro je uz kapanek neskoro, ked tie pozemky predalo za smiesnu cenu 6 rokov dozadu a to iste mesto uzavrelo nehoraznu zmluvu na najom co ani nevie co bude a co uz ani nepotrebuje .. preco si ma mesto prenajimat nejake kulturne priestory celorocne ?!?
cize debata o PKO aj ked ma to nenormalne mrzi, lebo mam na pekac vela peknych spomienok je pase a co teraz mesto robi, je nielenze chodenim po vodu s drotenym kosikom bez dna, ale bude to velmi kontraproduktivne ..
jedina moznost co mohli urobit dohodnut sa na odstupeni mesta od nevyhodneho najmu, zaviazat investora k vystavbe kulturnych priestorov a tym to hasne a vlastne ani na to by mesto nemalo narok .. maximalne mohli este zmenit uzemny plan .. co by ale tiez bolo napadnutelne ...
cize to co robi mesto je hlupost najvacsieho zrna ..
2) terajsi stary most nema s povodnym starym mostom zhola nic spolocneho a je len trapny pokus ten zenijny docasny most zachranovat ...
most sa mal rozobrat a jedina chyba durkovskeho v tomto bola, ze take dementne navrhy dali do hlasovania, pricom Alfa04 dala do ponuky aj podstatne lepsie navrhy ...
Inak zaujímalo by ma, ktorý Ynteligent schválil jazdu výletných vláčikov po Palisádoch. Dnes sme sa viezli v trolejbuse v pomaly sa hýbajúcej kolóne za vláčikom o rýchlosti asi 10 km/h, v ktorom sedel asi tucet dôchodkýň, obdivovali okolie a počúvali nemecký výklad. Nemám nič proti turistom, ani proti návštevníkom (naopak, veľmi ma to teší), ale zas, ako sa vraví na Záhorí - otál potál...
Vodic MHD sam o sebe nie je velmi vhodny zastupca do predstavenstva, ale Ivan Butora je viac ako "len" vodic, takze to urcite schvalujem (aj ked sa na niektorych veciach nezhodneme). Weigl je odbornik a Belfiho nepoznam, ale ak je to tak ako Amos hovori tak je to tiez super. Takze thumbs up
tak uz dobre davno som sa nezasmial na nejako prispecku ako na tomto :)) to si zapisem niekde, ram z bambusovych vyhonkov ;))
Re #167145 no.ev.di.: v tomto pripade sa skor divim, ze ich tam nie je viac. nezabudaj ze toto je autobus pre tatry a tak nejako je tendencia ze v zime to je skibus .. a tam ti je sedenie na dve veci a je to rapidny plus v kvalite oproti vysokopodlaznym vrakosam co jazdia ako skibus na vacsine skicentier ..
Re #167125 no.ev.di.: nastastie ma petrzalka aspon na nosnych linkach MBCC a na dost linkach bambusove autobusy .. len uvidime do kedy vydrzia SORky ..
kazdopadne okolo petrzalskej radialy je az podozrivo ticho ..
co sa tyka river parku, tak to je dalsi klinec do rakvy po zimnom stadione, za ktoreho cenu mesto mohlo mat postavenu davno prvu etapu petrzalskej radialy, alebo vynovene trate, alebo nove vozidla ...
kvoli stadionu je proste 200 milionov euro v prdeli ..
Belfi je tvrdy clovek a vytiahol TA3 zo sraciek, ked bola na pokraji krachu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aquila
Re #167145 no.ev.di.: v tomto pripade sa skor divim, ze ich tam nie je viac. nezabudaj ze toto je autobus pre tatry a tak nejako je tendencia ze v zime to je skibus .. a tam ti je sedenie na dve veci a je to rapidny plus v kvalite oproti vysokopodlaznym vrakosam co jazdia ako skibus na vacsine skicentier ..
Re #167125 no.ev.di.: nastastie ma petrzalka aspon na nosnych linkach MBCC a na dost linkach bambusove autobusy .. len uvidime do kedy vydrzia SORky ..
kazdopadne okolo petrzalskej radialy je az podozrivo ticho ..
co sa tyka river parku, tak to je dalsi klinec do rakvy po zimnom stadione, za ktoreho cenu mesto mohlo mat postavenu davno prvu etapu petrzalskej radialy, alebo vynovene trate, alebo nove vozidla ...
kvoli stadionu je proste 200 milionov euro v prdeli ..