Reakcia na: 810zssk #167156:
k tým trolejbusom by ani nebol od pravdy ďaleko, viac ľudí hovorí, že t-busy to majú v KE nahnuté. Ale pochybujem, žeby boli v KE takí hlúpi a nechali električky padnúť na hubu, to si zmýlil s Banskou Bystricou ?
no.ev.di.
Uznávam, že z hora, od Tranovského linka zmysel má, no mohla namiesto trtkania sa k LIDL-u obslúžiť aj kostolík na Brižitskej ul. a popri hasičoch zísť na Žatevnú, tam sa otočiť a po Čiernohorskej ísť späť. Obslúžili by sa tak aj iné ulice v kopcovitejšom teréne.
V ďalšej variante čo som navrhoval bolo pokračovanie do už ozaj odľahlých častí Dúbravky a to od zast. Žatevná pokračovanie po Jadanskej k Horárskej studni, tam spraviť otočku pod kostolom (miesto pre otočenie minibusu tam je) a po Koprivnickej a Švantnerovej na zastávku L20/22/34/83 - Švantnerova a späť po Hanulovej, Bezekovej a Jura Hronca, cez Koprivnickú, pod kostol Jadranskú a ďalej ako som písal : Žatevná, Čiernohorská, Brižitská,... Mimochodom keby sa na MiÚ Dúbravka zaoberali ako zlepšiť obsluhu Tranovského tak by zrušili ten krátky jednosmerný úsek pre parkovania áut pre obojsmernú premávku L27, lebo takto L27 vysadí ľudí na Cabanovej a do stúpania hore na Tranovského si ľudia tak či tak vyšľapú. Zaujímavé, že na Hanulovu (pri Bezekovej až) kde je človek ide do kopca dlhší čas alebo do odľahlejších častí, kde to majú ľudia viac než 0,5km k autobusu (Strmé sady, Koprivnická, Plachého, Tavárikova osada), linku nepožadujú a na Tranovského čo nie je v žiadnom prípade viac ako 380m pešo požadujú autobus? To im je pohodlnejšie čakať na bus a plánovať cestu ako ísť pešo dole k L83 alebo keď je v CP L27 hodinová diera, tak nikam nejdú či čo? ?