tak či tak je 15min pre Dúbravka - Patrónka - SAV bieda. Mali spojiť L34 s 84, skrátiť to na dobu premávky 5:30-20:30 a cez prázdniny iba v špičke, lebo 24min v sedle na L84 je kravina, L99 stačí bohate. Mimochodom už som zažil aj také situácie, že L34 a 83 šli v závese za sebou mimo špičky večer ? efektivita ako "hrom" ?
to rovno môže DPB vybrať do praxe jeden z tých troch variantov pre i=8//15, ktorý mu leží už takmer 1,5 roka na stole. Resp. musel by to najprv magoriát schváliť.
Práveže si myslím, že teraz keďže majú 4. ročníky volno, budú žiaci akurát viac cestovať aj v sedle, veď doteraz boli v sedle v škole. A vysokoškolákov tiež nemôžeš úplne odfajčiť, ešte stále je skúškové.
premeral som si to na Google Earth a bolo by to dlhšie. Odhalil si ma, proste tak ma to napadlo, že jeden bus cez Apollo, ale asi by to zmysel nemalo. Jedine, keby ten bus stál pri ASMN.
Aj pri hodinovom intervale je vyuzivana dost v smere Nobelova - Slimak. Z domu sa da na to nacasovat.
Rezerva je v dobe prevadzky. Vikend by stacil 7-20.
L57 som myslel iba potiahnutie na Technicku cez vikend. V momentalnej situacii je zo vsak scifi nieco posilnovat a nebodaj predlzovat linky.
S tym rusenim L17 je to pravda? L7 ostane? Zeby predcasny prazdninovy grafikon. To je na tom Bratislava az tak zle
Kedze normalne linkove vedenie elektriciek je zatial v nedohladne snazil som sa nejako poriesit aspon vikendovu (pripadne aj neskoru vecernu) premavku kde je to naozaj tragicke s tymi 20 minutovymi intervalmi.
Moj navrh je zrusit linky 1, 3 a 8, pricom na ostatnych linkach by sa preslo na 15-minutovy takt. Potom by sa ovela lepsie dali robit preklady a nadvaznosti (o tom nabuduce) a pri tom by neslo o dramaticke znizenie kapacity - na ruzinovskej, dubravskej aj racianskej radiale by doslo k ubudnutiu len jedneho spoja za hodinu (co v tychto prevadzkovych dnoch nie je podla mna nejaka tragedia).
Navyse ak su moje prepocty spravne, nestalo by to viac, vysledok je mierne mensi ako dnes - za kazdu hodinu by poklesli vykony o 18,8 km.
Jedine miesta kde by to bolo dramaticke su ZST Nove Mesto (uplne zastavenie premavky) a hlavna stanica (pokles kapacity o skoro 40%).
Riesenim tej hlavnej stanice by mohlo byt zahustenie L2:
- Hlavna stanica - Zatisie: kazdych 7,5 minut
- Zatisie - Zlate piesky: kazdych 15 minut
- Zatisie - ZST Nove Mesto: kazdych 15 minut
teda kazdy druhy spoj by koncil uz na ZSTNM.
To by ale bol ale narast vozokm o 37,2, cize celkovy vysledok by bol narast vykonov co dnes asi nie je realne.
OK, nech to niekto objasní (Mike, Valec?), ako presne sa počítajú vzkm, žeby si mal pravdu?
Ja som sa snažil poukázať na to, že pridanie povedzme ďalšieho poradia na linku (ako sa to nedávno na viacerých stalo - nie 63) znamená zvýšenie nákladov na prevádzku MHD, avšak teraz sa predkladajú škrty v dopravnej obslužnosti preto, aby sa ušetrili náklady.
víkendová-hodinová L51 je tak "atraktívna", že ju možno rovno zrušiť, alebo dať späť 30min ale s minibusom. L57 dávať do hodinového intervalu nie je dobrý nápad.
to som nevedel.
Co tak tam potiahnut L57 v hodinovom int.
Pri odklone L51 by si zrusil prestup na L50,98,kvoli ktoremu ostala zachovana v tej vikendovej verzii.
Teraz neviem,ci mam ja dlhe vedenie,alebo si zo mna strielate. Ako mozu na hocijakej linke vzrast vzkm len kvoli uprave chronometraze ? Vzkm vzrastu ked tak len vdaka dojazdu/vyjazdu pridaneho poradia na danej linke (alebo ked pridas nejake odchody na danej linke) + aby bol spokojny aj 810zssk - vzrastu aj naklady,kedze bude treba zaplatit aj dalsich 1-2 soferov.
Co sem zase tahas naklady? Vravim o vzkm na 63ke. Ja som tym prispevkom reagoval na to, ze ked sa pridal na L63 1 voz,ale pocet odchodov za den zostal, tak vzkm ti nevzrastu. (Je mi jasne, ze naklady vzrastu,lebo musis zaplatit dalsieho 1-2 soferov.)
Tak nech polovica spojov 83 chodí z Nám. Hraničiarov do Ovsišťa (cez prac. dni).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Moj navrh je zrusit linky 1, 3 a 8, pricom na ostatnych linkach by sa preslo na 15-minutovy takt. Potom by sa ovela lepsie dali robit preklady a nadvaznosti (o tom nabuduce) a pri tom by neslo o dramaticke znizenie kapacity - na ruzinovskej, dubravskej aj racianskej radiale by doslo k ubudnutiu len jedneho spoja za hodinu (co v tychto prevadzkovych dnoch nie je podla mna nejaka tragedia).
Navyse ak su moje prepocty spravne, nestalo by to viac, vysledok je mierne mensi ako dnes - za kazdu hodinu by poklesli vykony o 18,8 km.
Jedine miesta kde by to bolo dramaticke su ZST Nove Mesto (uplne zastavenie premavky) a hlavna stanica (pokles kapacity o skoro 40%).
Riesenim tej hlavnej stanice by mohlo byt zahustenie L2:
- Hlavna stanica - Zatisie: kazdych 7,5 minut
- Zatisie - Zlate piesky: kazdych 15 minut
- Zatisie - ZST Nove Mesto: kazdych 15 minut
teda kazdy druhy spoj by koncil uz na ZSTNM.
To by ale bol ale narast vozokm o 37,2, cize celkovy vysledok by bol narast vykonov co dnes asi nie je realne.