Ja som len zvedavý kedy príde k "obnoveniu" liniek typu 47-S resp 127,181. Ono v Ba je totiž stále ten istý problém a to v rannej špičke a žiadna zmena linkovania za posledné roky (a hlavne tá v Petržalke) na to neprihliadala, výnimkou je 178. Ráno všetko smer centrum a málo smer Pe. Stačí sa postaviť na zastávku Aupark a pozerať tie prázdne 80 a poloprazdne 93 a 94 (nefungujuci preklad) čo idú do Petržalky + klasické dvojičky/trojičky na L68.
Verím tomu že by sa dosiahla úspora voz+šofer, nafta, už len tým že:
L 80 každy druhý spoj naprazdno do Pe (úspora 1 voz)
L 94 ranná špička iba smer mesto /sedlo nepremava /poobede bez zmeny (úspora min 1 voz)
L93 v sedle by nahradila L94 Hl. St. - Holičská interval ako dnes 93+94
L 68 každý druhý spoj by išiel Krížna - Legionárska (prestup na Električky) a odtial cez Vazovovu prázdna na Holičskú po trase L94. (úspora 1,1km, 9min na voz) = úspora min 2 vozy na rannú špičku
+ úspora za naftu a vodičov
Otazne je či takáto úspora vzhladom na prazdne vozy a zhoršenie intervalu smer Pe je rentabilná.
Verím tomu že by sa dosiahla úspora voz+šofer, nafta, už len tým že:
L 80 každy druhý spoj naprazdno do Pe (úspora 1 voz)
L 94 ranná špička iba smer mesto /sedlo nepremava /poobede bez zmeny (úspora min 1 voz)
L93 v sedle by nahradila L94 Hl. St. - Holičská interval ako dnes 93+94
L 68 každý druhý spoj by išiel Krížna - Legionárska (prestup na Električky) a odtial cez Vazovovu prázdna na Holičskú po trase L94. (úspora 1,1km, 9min na voz) = úspora min 2 vozy na rannú špičku
+ úspora za naftu a vodičov
Otazne je či takáto úspora vzhladom na prazdne vozy a zhoršenie intervalu smer Pe je rentabilná.
PetoMHD
27 - zrušiť úplne, nevie ani na čo ju vôbec zavádzali
34 - viac-menej súhlasím s obmedzením, aj keď chodí celkom slušne využívaná aj v sedle
35 - zrušiť zachádzku na Polianky, táto lokalita je v pešej dostupnosti zastávok Mokrohájska a Húščavova, a túto zachádzku využívajú ľudia iba minimálne, ponechať premávku k Tescu Lamač
44 - nemá zmysel sa k nej vyjadrovať, je dostatočne využívaná počas celého dňa, tak isto aj cez víkendy, počítam že ľudia začnú písať petície a dávať to do médii, takže premávka sa asi časom vráti do pôvodného rozsahu
58 - súhlasím s obmedzením
147 - súhlasím s obmedzeniami, aj keď aspoň zopár spojov mohli ponechať aj cez víkendy
151 - súhlasím s obmedzeniami
Myslím si, že by nebolo od veci, keby DPB spravil radikálne zmeny v organizácii autobusov, tak ako to bolo v septembri 2005. Takým to neustálim skracovaním a menením trás liniek sa aj tak veľa neušetrí a vedie to akurát k nespokojnosti ľudí využívajúcich MHD.