niekde som počítal, že akú priemernú rýchlosť majú ktoré linky a najpomalšia bola L13, nejak 13-15km/h v mala priemer. Najviac bolo 22-23km/h v priemere na L5.
pozitívom Eurovey je použitie oblúkov v interiéri a miestami aj v na vonkajšej fasáde budovy, ale vzhľadom na to čo Eurovea "ponúka" je pre mňa asi tak zaujímavá ako MHD v Skalici ?
Nemusí sa starať DPB, ale musí sa starať mesto, čiže to ide z tých istých peňazí.
Obsaditeľnosť 182 vs. 102 cestujúcich vôbec nie je porovateľná. Odhliadnuc od toho, že v BA sólo električky nejazdia.
A to, že sa tebe siršie rozchody nelubia je ten posledný detail, ktorý by mal byť zohľadnený.
Lenze o cestu sa nemusi starat DPB ?
Provnaj si cenu Varia LF a Škody 26Tr Solaris (aj kapacita je priblizne zhodna).
Netreba to viac rozoberat, ja mam rad elektricky s rozchodom 1m, ale znepojilo ma, ze dajaky intelektualny blabotali o zmene rozchodu, sirsie rozchody sa mi nelubia.
Podľa mňa je jeden z výrazne znevýhodňujúcich faktorov električiek pre našich krátkozrakých politikov dopravná cesta pre ED. Kdežto autobus a trolejbus idú po pozemnej komunikácií, kde premáva všetko, ED má vlastnú dopravnú cestu. No dopravnú cestu pre ED spravuje samotný DP, čím má náklad, ktorý nevykazuje pre AD vôbec a pre TD len čiastočne.
keď už k tej rýchlosti - raz mi zdrhla 13tka na ĽŠ, tak som bežal na šafko a videl som ju aj odtiaľ odchádzať, no o minútu prišla 14tka, tak som ňou išiel na Mariánsku, behom hore kopcom a ajhľa - na Vysokej som nastúpil do tej zdrhnutej 13tky
pri hlavnom vchode chyba eskalator smerom dole, no da sa to vyriesit eskalatorom cez Newyorker - inak mi to nepride nejako extra zle spravene. Velke pozitivum su tzv. siroke nakupne ulicky
Otvorit slovnik cudzich slov a najst si heslo hyperbolizacia...
Jasne ze na radialach je elektricka najrychlejsia to nikto nepopiera. Ale potom v centre to je katastrofa. Problemom nie su len vyhybky (o tom ze 15 km/h cez vyhybku je v 21. storoci normalne ma nepresvedcis...), ale hlavne milion semaforov ale aj neriadenych krizovatiek na ktorych samozrejme elektricka stoji, zastavky par metrov od seba (Vazka, Florianske) trate v otrasnom stave, atd. Mam odskusane ze z Kriznej na Florianske som pesi skorej ako elektricka a to ani nejdem nejak extra rychlo...
mne to stačilo... keby tam nebola tá veža, tak by sa nič nestalo a tých pár obchodov navyše tiež nie je zázrak. Eurovea je krajšia, Aupark obsažnejší čo do služieb a soritmentu. Eurovea čo má mínus, tak má excelente sproste spravené eskalátory! ?
napriek tomu ze je Aupark komplexnejsi, Euroveu mam radsej. No nebral by som to tak tragicky , Eurovea Galleria sa bude este rozsirovat. Vezmi si Aupark na zaciatku, to tiez nebola ziadna slava
Keby tam nebolo OC, tak by tam chodilo rádovo menej ľudí ako dnes, tým pádom by ani tie krčmy nemali také tržby, čím by ich tam bolo menej a teda aj tí, čo tam nechodia nakupovať by mali menej dôvodov tam chodiť. Viď hociktoré iné polyfunkčné centrum v BA.
Nevrdím ale, že by tam nechodil vôbec nikto (však aj do RP ľudia chodia), ale neboli by to také masy ako tam sú.
Re #166844 Andy: Ten pocit ale môže byť daný technikou jazdy (iná dynamika električky, iná autobusu), pričom cestovná rýchlosť je v reáli iná
Eurovea má to plus, že vyzerá inak ako Aupark, no mínus to, že to je tzv. "sklenník" kde sú takmer iba "handry". To,čo nájdem v Auparku v Eurovee nenájdem, preto je Aupark komplexnejší čo sa týka ponuky služieb a tovaru. Osobne som si breh predstavoval trochu inak. Prijal by som unifikované riešenie brehu Dunaja od mosta Lafranconi po prístav, resp. po most Apollo.
Cesty síce nie sú ideálne, ale vo všeobecnosti, keď sa preveziem v BA nejakým cestných vozidlom, či už individuálnym alebo hromadným, tak jednoznačne vnímam jazdu ako rýchlejšiu než keď idem električkou.
Pretože stav ciest nie je žalostný ? ? Páni, nechceli by ste všetko, hneď a podľ možnosti aj zadarmo ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.