2) Hmm, ja si pamätám, že 901-ka nejaký čas bola aj medzi medzinárodnými linkami na www.cp.sk , a teda aj v PDF-ku na http://portal.cp.sk . Ale nemám to ako dokázať, tak kašlem na to..
Len keď nie sú 801 a 901 aj medzi medzinárodnými linkami uvedené, ako sa taký zahraničný turista (nešotouš) vopred dozvie, že do Hainburgu premáva nielen Slovak Lines a že spojenie do Rajky existuje?
Keď si dá na www.cp.sk vyhľadať "Bratislava - Rajka", tak nájde to len spojenie vlakom cez Bruck a Hegyeshalom (a veľa ich nie je, keďže do Rajky premáva málo vlakov). To je časovo aj finančne pre cestujúceho veľmi nevýhodné.
3) Keď už som im písal, tak som rovno napísal aj o 23-ke čo som už aj sem písal, že v smere na Mláku je správne iba na www.dpb.sk a na zastávkach.
VYJADRENIE SPOLOČNOSTI INPROP, s. r. o.
Re #166387 Peon + #166405 Peon:
"1/ V decembri prebieha nove spracovanieCP a preto prebieha aj aktualizacia CIS. Ak prevadzkovatel nedoda platne schvalene CP potom sa linka nenachadza v datach.
Linky, ktore boli od Blagussu dodane, su v CP. Po Vasom upozorneni samozrejme Blaguss oslovime a ak dodaju platny schvaleny CP bude okamzite zapracovany.
2/ Linky 801 a 901 mame stale uvedene v MHD a nikdy tomu nebolo inak, nakolko uvedene linky dostavame spolus linkami MHD Bratislava od DP Bratislava.
Preto ani v PDF formate na internete nie su a ani nebudu.
3/ Linka 23 MHD BA nam bola dodana tak, ako ju vidite na stranke. Na zaklade Vasej reklamacie preposlem Vas e-mail na DP BA a ak dostanem opravene data, budu okamzite zapracovane.
Poznamka s prestupom pri zastavkovych CP opravdu nie je, ale pri vyhladavani Vam vyhladavac prestup ponukne.
Vsetky data nam dochadzaju v elektonickej forme od prevadzkovatelov a nemame moznost do dat svojvolne zasahovat a data upravovat, preto je vzdy potrebne, aby nam CP dodal prevadzkovatel."
Ja zrovna v tej zone povazujem zabradlie za prijatelne, ale nieco prirodne je urcite lepsie, to nespochybnujem. Pointa bola ze to nemusi byt nevyhnutne to zabradlie.
Ja som tade išiel autom iba raz, a aj keď je pravda že veľmi krpatým (Dejvo matiz) ? ale to išiel vedľa mňa jurácky duplák a keď že to nebolo moje auto (fobustove) chel som pred tým úsekom zastať. Ale ako poznáš fobusta, nakričal na mňa citujem "choď, tam sa určite zmestíš!!!" ? tak som musel ísť paralelne s duplákom a fakt som mal rezervu po oboch stranách... ?
Reagujem na prvý nájdený príspevok k diskusii na túto tému, takže nie na teba osobne: Minulý pondelok som bol služobne v Bratislave (pozdrsavujem vŕŕhafových rodičov ? ) a naschvál som si dal z Klemensovej cestu po
Dunajskej, 29. augusta, cez Špitálsku a Americké námestie na Záhradnícku aby som náhodou nemal rokmi skreslené podmienky a vyslovujem JEDNOZNAČNÝ ortieľ: Bežné osobné auto (Prassat) prejde súbežne s električkou v tomto smere úplne bez problémov. Nabudúce si vezmem žabožrútsky autobus (Citroen Grand C4 ****sso ? ) a vyskúšam prejazdnosť 2 m širokého nadštandardného auta.
ak vidíš na úseku Farského - ŽST Petržalka niekoho ísť s L89 tak to bude cestujúci, ktorému utiekla L99 a potrebuje sa presunúť iba medzi týmito zastávkami. Ak cestuje s L99 mimo trasu L89 tak na L89 kašle. Videl som taký prípad, že sme šli v L89 a hneď za nami L99. Ako ľudia videli L99 tak jak smerovali k L89 v momente zmenili smer k L99 a nastúpil iba jeden človek ?
oprava: toľko ľudí vídavam iba v L99...
takže určite to nebude tým, že L89 bola plná preto, lebo nešla akurát L99, lebo chvíľu pred ňou som videl ísť L99...
Linka 89 - počas MS v hokeji som každý deň videl vyťaženú túto linku v poobednej špičke. Od Sadu J.K. a Farského prišla na Jungmannovu s cca 15-imi cestujúcimi. Pochybujem, že ľudia cestovali iba od Farského, keďže toľko ľudí nevídavam ani v L99, ktorá ide z Ovsišťa.
Ľudia ju podľa mňa využívali pri ceste z/na Fan zónu na Tyršovom nábreží. Teraz je samozrejme tak využívaná ako pred MS v hokeji... ☺
To je uz lepsie ? su to totiz dve odlisne riesenia.
Ale ze Ti to je jedno, je skoda, totiz strasne vela ludom je jedno, ci niekde budu kvety, zabradlie alebo stlpiky (keby aspon tie mali jednotny dizajn) a mesto potom aj tak vyzera. ?
Kludne nech je tam aj zivy plot, mne to je jedno. Pointa je aby sa zabranilo parkovaniu (ako vidis, caste odtahovanie nic neriesi). Este aj s tym ma jeho velicenstvo problem?
pomohlo by, ak by tie vozidlá aj jazdili po dobrom povrchu. Aj sa to pomaly za posledné roky lepší, ale verím, že ešte existuje mnoho úsekov, na ktorých vozy poriadne striasajú koróziu.. Aj keď podaktoré úseky či zastávky "sa" nepodarili, napr. Ríbezľová, ktorá bola zrejme v réžii spoločnosti, ktorá stavala diaľnicu "sa" rozbíja rýchlejšie ako by jeden čakal.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Dunajskej, 29. augusta, cez Špitálsku a Americké námestie na Záhradnícku aby som náhodou nemal rokmi skreslené podmienky a vyslovujem JEDNOZNAČNÝ ortieľ: Bežné osobné auto (Prassat) prejde súbežne s električkou v tomto smere úplne bez problémov. Nabudúce si vezmem žabožrútsky autobus (Citroen Grand C4 ****sso ? ) a vyskúšam prejazdnosť 2 m širokého nadštandardného auta.