Najlepsi je 13."slajd".? 2 nizkopadlazne elektricky v Bratislave - to tu este nebolo ? . Okrem toho zobojsmernenie Sturovej pre eliny a zeby zrusenie cesty pre IAD + cyklocesta
Okrem toho, sám magistrátny úradník priznal, že to nie je bezpečnostný prvok, pretože Z-ko je spravené naopak. ?
Pribinova nie je o nič viac frekventovaná ulica, než je Špitálska, urobíme aj na nej pre istotu takéto priechody? Línia pešieho pohybu Ti niečo hovorí?
Ty máš z Pribinovej zrejme veľmi pozitívny dojem, človek, ktorý sa profesinálne venuje tvorbe verejným priestorov, cyklistickej a pešej doprave (Project for Public Spaces - ) bol však veľmi, veľmi zmätený - akoby sa Eurovea otočila ulici zadkom a technické typy ľudí spravili maximum preto, aby Pribinova bola príkladom, ako sa k chodcom a uličnej architektúre nemá pristupovať. ?
A zaplatíš to ty? Opakujem, radiály a okruhy máme v navrhovanej koncepcii. Cieľom prvotných riešení je uľahčiť presun najmä v rámci centrálnych mestských častí (v prípade iných zatiaľ len lokálne presuny) a sú finančne málo náročné, tak hádam treba najskôr robiť tie a nie naopak - nerobiť nič a čakať, kým budú peniaze na komplet cyklotrasy.
Pre mňa sú omnoho dôležitejšie detaily, bodové riešenia (aby cyklista nemusel mať zlý pocit napr. z porušovania predpisov, pokiaľ potrebuje ísť na Námestie SNP, na Obchodnú, prejsť po Dunajskej alebo Štefanovičovej v protismere, zaradiť sa pred križovatkou v samostatnom pruhu, prejsť cez Pribinovu, je toho mnoho) alebo aj odstraňovanie bariér, ktoré sa okrem cyklistov priamo dotýkajú aj pešej dopravy.
Zacalo to pekne, potom to zacalo padat a na 15tom slide to uz definitivne zabili:
"Navrhované zmeny - Pribinova:
Odstránenie nevhodného zábradlia, priechod v priamej línii pešieho
pohybu"
Co je na nom dopekla nevhodne? To je bezpecnostna zalezitost, chodcovi to vobec neprekaza (to nie je ani len krok navyse). Nechapem preco toto niekomu vadi. Dalej ani necitam..
Rekreacnych cyklistov je podstatne viac (a nechodia len cez vikendy), ako tch, co jazdia na bajkoch do prace. OK - kebyze su cyklochodniky mestom, asi by niekto nechal doma auto a siel bajkom. Ale co chyba, su trasy krizujuce mesto a radialy, ktore by cyklistu previedli mestom zo zapadu na vychod, zo severu na juh, do rekreacnych zon... A tie by predsa mohli ist mestom a zabil by si 2 muchy 1 ranou. Toto povazujem za dolezitejsie, ako napr. "Historicky okruh".
Ta trasa na Zeleznu ma jednu chybu. Ty, ja Hlboku vyslapeme - ale mnoho cyklistov nie. Tam to treba riesit menej strmym svahom. Trebars vyuzit ten betonovy chodnik na Prazskej nad cestou. Zial ten konci dolu schodami a napaja sa na chodnik, kde sa na bajku uz jazdit nesmie a ani neda.
Základom iniciatívy je odstrániť v prvom roku, s minimálnou finančnou náročnosťou, najvážnejšie problémy bežného presunu mestom a integrovať cyklistov do premávky t.j. uľahčiť im tento presun. Železná studnička je síce oázou cyklistov, ale cez víkend, neviem o nikom, kto by tam jazdil do práce, do školy, do obchodu. Odporúčam ti sa naučiť rozlišovať mestskú cyklistiku a rekreačnú cyklistiku, potom sa dá baviť ďalej.
Z mesta na Železnú studničku cez Štefanovičovu, Hlbokú cestu, Prokopa Veľkého, Pri suchom mlyne, túto trasu máme v návrhu koncepcie, na jednosmerkách väčšinou formou protismerných pruhov.
Čo sa týka Mlynskej doliny, ide sa v nej stavať Kaufland, ktorý v projektovej dokumentácii nemá žiadnu cyklocestu. Myslíš, že sa chlapci len tak prizerajú? ?
Strasne amatersky spracovane. To by si kazdy z nas mohol takto nakreslit trasy, kde sa mu zachce.
Kde je napriklad trasa nabrezie - Zelezna studnicka? Vyriesena Patronka? Zelezna studnicka je oazou pre cyklistiku - ako sa tam z mesta dostat? Po Prazskej? Po Jaskovom rade? Cez krizovatku Patronka?
Áno, správne. Pochopli si. Stav vozidiel je podmienený ich údržbou! 6604, 6607, 6612 to sú trolejbusy, ktoré sú na tom pomaly ale isto najhoršie. No poteším ťa. 6633 konečne po rokoch upravili nápravu v 2. dieli vozidla, spoznáš to podla toho, že mu chýba ten "rapčavý" zvuk. A uvidíme, kedy sa podujmú niečo urobiť s klbom v 6637.
Ja len kratko doplnim jednu vec (nemam chut to tu dalej riesit), ja nemam nic proti cyklistom a som plne za rozvijanie cyklodopravy. To len tak na okraj, aby to nebolo zle pochopene.
Ale myslim ze malicko prehanas, nie je to zase az take zle, na zapad sa nechytame tak ci tak ale proste myslim ze nase trolejbusy niesu az take strasne. Co mne pri trolejbusoch z casu nacas vadi su niektori vodici rallysti ktori natom jazdia jak na Ik 280, nevnimajuc ze trolejbus ma predsa len rychlejsiu akceleraciu.
No, bolo tu aj v tych casoch viacero vyrobcov. Ziu, Ikarus a dalsie vozidla, ktore boli schopne ako takej konkurencie.
Uz som myslel, ze patris medzi tych, co sa boja priznat, ze stav tych vozidiel je zly ba az katastrofalny.
Trolejbus linky 18 bol za čias starého číslovania (pred prečíslovaním trolejbusov na radu 2xx) ktoré sa udialo niekde okolo roku 1981 (neviem presne, nechce sa mi hľadať). 20 bol autobus a po jeho nahradení trolejbusom z toho bola linka 220. Skôr ako v roku 1988 to nemohlo byť (keďže v cestovnom poriadku z roku 1987/88 ešte trolejbusová linka nie je. ?
1) Žiadne "svetovej kvality". Ono v časoch, ked trolejbusy nevyrábal takmer nikto, nebolo umením byť na špičke.
2) Prečo by som to mal vyvracať? V akom stave je 6629, to vobec netuším a v 6606 som sedel naposledy 14. júla 1994 tam úplne vpredu a vtedy jazdila normálne až na to mrznúce riadenie pod križovatkami ? .
Mam dojem ze to bola este 20 a aj 18. A na mape z 1988 uz trolejbus je, tak to muselo byt skor.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto
16."slajd" oziveny tbus 21 Tr ?