uz nejaky dlhsi cas je v obratisku znizena rychlost na 5 km/h...
btw. pod mostom Lafranconi je stale 20 km/h...to skutocne je potrebne po vymene kolajnic cakat vzdy cele tyzdne, kym sa to da do poriadku? a vobec cela KV radiala je nejaka rozsypana ? a potom, ze ludia nemaju radi elekricky a chcu metro...
Pred necelou hodinou bola v úseku Hlavná stanica - Prestaničné námestie znížená povolená maximálna rýchlosť električiek z 15 na 5 kmh z dôvodu prepanutia panelov.
To už naozaj toho 16.5. bude tá trať úplne uzatvorená.
Povedal som si, ze na teba reagovat nebudem, ale tvoj kretenizmus mi to neulahcuje - trepes kraviny, zavadzas, snazis sa nas presvedcit o svojej pravde ako sudruh Fico. Normalne si zelam, nech mi daju IP ban na imhd, nech nemusim citat tie tvoje ko-ko-tiny! Clovek sem pride, a cele forum zaspamovane 4 temami:
- vrrhaffujsor
- vrrhafkillgardenescu
- vrrhafhatekarlova
- vrrhafsomnajlepsiaviemvsetkoamusitobytpodlamnavsetcistetotizidiotilenjamampatentnavsetko
A teraz som pripraveny niest dosledky za urazky toho krypla.
pravdepodobne to bude mať ten význam, že sa nebude budovať dočasná trolejbusová otočka cez Žabotovu a prihľahlé ulice, ale sa rovno postaví perspektívna trať, ktorá sa neskôr potiahne cez Patrónku do Lamača. Takto sa po tejto trati zbehnú L201 a 210 otočiť na Hroboňovu počas rekonštrukcie predstaničného námestia. Zaujímavé, že kedysi tú trať zrušili a dnes sa vracia. Možno časom aj prídu na to, že by nebolo zle obnoviť električkové spojenie Hurbanovo nám. - Hodžovo nám. - Hl.st. či už povrchovo alebo podpovrchovo. Takisto ako keby na Šafku prežila dvojkoľajná trať a dorobila by sa druhá koľaj medzi Šafkom a Nám.Ľ.Štúra mohla aj naďalej premávať L12 na trase Dúbravka - Ružinov. A takto by sa dalo pokračovať aj o trati kde dnes stojí Eurovea a jej plánované predĺženie cez Košickú na Záhradnícku atď, atď. ?
ja som reagoval na prímestské usporiadanie sedadiel. A čo sa týka vyvýšenia, tak to je kapitola sama o sebe. Postačí ti takáto reakcia, či mi nadiktuješ lepšiu odpoveď? Nejak sa ti zapáčili Igorove praktiky, že začínaš jačať aby ti niekto odpovedal na to na čo chceš a ako chceš ? založ si web "codneszezerem" a tam môžeš vydierať koho chceš, ja ti tam na 111% nepoleziem ?
ci boha, no čo mi ty nepovieš?! ? a dokonca aj v Nemecku také autobusy jazdia ak sa nemýlim, 3-dveráky a usporiadanie sedadiel ako prímestský bus. Ibaže sa hráš na múdreho a v hlave slama! Zatiaľ čo tam (Nemecko, Dánsko,...) je interval prispôsobený kapacite, tak v BB sa pri nasadzovaní menej kapacitných 30Tr skracovanie intervalov nerysuje. Toto je podstatný rozdiel ktorý tebe uniká.
2.2 miliona eur za usek Prazska - vozovna Hrobonova?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
btw. pod mostom Lafranconi je stale 20 km/h...to skutocne je potrebne po vymene kolajnic cakat vzdy cele tyzdne, kym sa to da do poriadku? a vobec cela KV radiala je nejaka rozsypana ? a potom, ze ludia nemaju radi elekricky a chcu metro...