Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ivan3 #165902:
Tam robili iba jeden prejazd, inak je to stale tankodrom :))
Reakcia na: Petto #165903:
Co je zle na Tedome?
Reakcia na: Petto #165903:
trochu by mohol Tedom zväčšiť ten priestor na státie v interiéri. V kraťasoch by mohlo byť o jednu dvojicu sedačiek menej aby bolo viac miesta na státie a dal by som iba dve sklopné sedadlá v smere jazdy, nie 4. Ešte hluk od motora je v interiéri nemalý. O technických veciach okolo Tedomu nemám vedomosti, ale verím, že sa Tedom posunie vpred, zatiaľ čo SOR, ktorý je si už istý odoberateľskou základňou zaspal na vavrínoch. Asi si myslí, že donekonečna budú všetci naviazaní na nízku obstarávaciu cenu, o ktorej som presvedčený, že je aj tak nadhodnotená, lebo aby SOR vyrobil za rovnakú cenu väčší šerbel ako Solaris, tak to je podvrh! ?
Reakcia na: no.ev.di. #165863:
Co som videl fotky klboveho Tedomu, tak vlecka je riesena praktickejsie ako libchavacka pomsta - je tam 2. priestor na kocik, no ulicka vo vlečke je rovnako na figu. Ulicka pri 2. naprave je tiez uzka nakolko su tam 4 rady sedadiel 2+2. Vpredu priestor pre kociky je myslim rovnaky ako v kratasoch - cize ziadna slava. Ked si ale porovname pocet sedadiel v NP casti v Tedome C18G a SOR LE NB 18 , tak Tedom ma jasne navrch , no len tie ich motory a celkova jazda v nich je bohuzial zla. ?
Nevyfotil někdo už tu vynovenou TT k hlavnímu nádraží? ?
Reakcia na: 810zssk #165861:
To je škoda, rád bych se podíval jak to tam s tramkou vypadalo a jak jede tramka po mostě do centra nebo z centra a jak to bylo napojený a tak. Škoda, že v tejdobě se moc nefotilo. škoda, že tam nezůstala. ?
Reakcia na: intony #165898:
Ale vsak klud, to bude iba cast vlaku. Kludne mozes ist mimo "bezpecnej zony" a zhasnut si tam (ak tam bude plesnive kupecko) - tak to budem robit napr. aj ja..

Aj tak si myslim, ze silnejsie ako to dnes je v Bdteeri to uz nejde 🙂
Reakcia na: 810zssk #165876:
To je super, mna by potesil vozen s garantovanou nizkou intenzitou osvetlenia, zial citania a svetlonamaximum chtiva lobby je asi prilis velka.
Reakcia na: 810zssk #165879:
Preto radsej skoro rano, v noci, alebo vecer, cestujem v plesnivom kupecku, kde si mozem znizit / vypnut osvetlenie, nez nastupit a sediet s ospalymi ocami v super vynovenom velkopriestovom, standardy splnajucom, vozni osvetlenom "by modernizovana T3".

A cloveka uplne dozere, ked vlak vezie niekolko vagonov, iba v jednom z nich je nizka intenzita osvetlenia, nastupi don nejaka pani Irena a pozaduje ho rozsvietit na maximum. Sorry, ale tu tuzbu po nechutne silnom bielom svetle nikdy nepochopim. ?
Reakcia na: Emo #165890:
keď nevieš o čom hovorím, tak si sa potom ešte neviezol v SORke NB 18, keď je špička. Odporúčam vyskúšať hlavne na L68 počas špičky!
Reakcia na: S499.1023 #165895:
nerobí ten týpek náhodou na ŽSR, ZSSK alebo Cargo???
Reakcia na: Mike #165892:
Povedzme si to inak a pravdivo. Žijúci psychopat, pri ktorého mene si vždy kladiem otázku, načo sú dobré psychologické pracoviská, keď tento človek získal VP na cestné aj dráhové vozidlá?
Reakcia na: S499.1023 #165884:
A ako tú snahu sabotujem? Tým, že hovorím, že bezpečný má byť celý vlak?
Reakcia na: TeBeCe #165891:
Ooo, tak si predsa nechali povedat. Ja sam som pisal niekolko e-mailov ohladom tych prekladov a dotycna osoba prislubila rychlu napravu, tak sa celkom tesim. ?
Reakcia na: mrcheef #165887:
"text a foto: Marek Rychnavský" wow, žijúca legenda ?
Schemy okolia Zimneho stadiona boli vo vozidlach vymenene za nove, kde namiesto Surrounding Orange Area je The Orange Arena Surroundings (snad to zodpovedna osoba zaplati zo svojho)
Reakcia na: no.ev.di. #165863:
Sorry, ale fakt, neviem o čom hovoríš. A je mi jedno, že pre teba budem pripečený jak fritéza. ?
Reakcia na: Ike #165869:
E e, 2005. Vtedy, keď boli tie veľké zmeny v Petržalke. ?
CP L801 je zatiaľ ten najlepší CP čo L801 vzhľadom na nadväznosť na vlaky Rajka - Hegyeshalom - Gyor ? 5-7min trvá peší presun od zastávky na stanicu a tam potom vo vlaku si počkáte na odchody cca 10-15 minút ☺

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement