Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #165885:
Hmm... rozhasilo to link... Kliknite na www.idsjmk.cz a potom na odkaz Novinka: "BEZPEČNÉ ZÓNY" ve vlacích.
Reakcia na: AAA #165882:
Logika týchto zón je pekne vysvetlená na stránkach IDS JMK » http://www.idsjmk.cz/#110109 Podľa mňa to nie je zlý nápad.
Reakcia na: AAA #165882:
Najlepšie je požadovať nereálne a sabotovať snahu, že?
Reakcia na: AAA #165882:
Ten koncept bol tusim u CD vysvetleny tak, ze aj vecer jazdia dlhe supravy (kedze napr. rano musia byt niekde) kde je potom pomerne slaba hustota cestujucich (kedze je mensi dopyt) - tieto zony ich maju nahustit napr. do jedneho-dvoch voznov a tym zvysit bezpecnost. Celkom rozumne, podla mna.
Reakcia na: Vladimír #165880:
Podľa mňa sú tie bezpečné zóny trochu omyl. Dopravca má snáď garantovať bezpečnosť cestujúceho v celom vlaku a nie v jednom, dvoch vozňoch.
Teoreticka otazka: Moze vodic vylucit z prepravy zacvikara ak tento pachne na cely autobus? Je mi jasne, ze to nikto asi neurobi, skor mi ide o to ci to moze urobit 🙂
Reakcia na: Dopravák #165878:
Pletieš dve veci dohromady. Budú tiché zóny a budú bezpečnostné zóny. Intenzívnejšie osvetlenie sa týka bezpečnostných zón vo večerných a nočných vlakoch. S tichými zónami nemá intenzita osvetlenie nič 😉
Reakcia na: Dopravák #165878:
To sa netyka tichych zon, ale bezpecnych zon, to je nieco ine.

S tym osvetlenim inak nesuhlasim, vela ludi chce byt v tichej zone aby si napriklad v klude mohli citat.
Reakcia na: 810zssk #165876:
milé, ale prekvapila ma táto veta "V označených vozňoch ZSSK garantuje zvýšený dohľad vlakovým personálom, intenzívnejšie osvetlenie a pomoc v núdzi"..

Ja keď chcem byť v tichej zóne, tak isto nechcem mať intenzívnejšie osvetlenie... Práve naopak, mali dať menej osvetlenia.. ach jáj...
Reakcia na: Mike #165871:
aké pro-DPB? DPB tiež nerobí to čo ho napadne, ale to čo mu mesto/politici nakážu, preto aj tie niektoré "umné" úpravy a predĺženia liniek, príp. nové linky.
Reakcia na: Mike #165871:
A pravda je niekde uprostred 🙂
Reakcia na: S499.1023 #165865:
(po anglicky "how", alebo v tomto vyzname "as", pripadne "like")

Sorry, nemohol som si to odpustit ?
Reakcia na: no.ev.di. #165864:
Prosim ta, netaraj uz.
Reakcia na: Ike #165869:
Ale hovorí sa, že iba blbec postupne nemení svoj názor. Holt Dunčo rastie, dospieva, v niečom zmúdrieva a dôležitý bol kontakt s komeptentnými pracovníkmi na Oil street.. toto všetko zmenilo jeho pohľad na linkové vedenie z Anti-DPB na pro-DPB ?
Koľko stojí lístok na vlak na trasu DNV - Marchegg, koľko stojí preprava bicykla na tej istej trase? Ď.
Reakcia na: Emo #165850:
jj všetci petržalčania cestovali 95kou na HLST 🙂 ale bol to rok 2007

aby sa nezabudlo
Re #78069 Dunčo
Re #77695 Dunčo
Re #77529 Dunčo
Re #77238 Dunčo - the best
Re #77139 Dunčo - tu to celé začalo
Re #76937 Dunčo

?
Reakcia na: no.ev.di. #165808:
som rád, že som svojim argumentom s L95 trafil klinec po hlavičke 🙂

ja L22 necestujem v relácii Patrónka-Dúbravka už dobrých 6 rokov, ale v čase keď som chodieval, to bola slušne využívaná linka
Reakcia na: no.ev.di. #165866:
Link!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.