Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #165745:
A ako je to inde v styku s inými správami? (ČD, MAV, PKP, UŽ).
Reakcia na: AAA #165741:
Firma ÖBB Personenverkehr nie je držiteľom bezpečnostného osvedčenia diel "B" pre Slovenskú republiku. Preto premáva presne len po štátnu hranicu, ďalej premáva ZSSK.
Reakcia na: no.ev.di. #165731:
Ty si myslíš, že ZSSK ruší premávku narvatých vlakov? Ty tu neustále papuľuješ na Fica ako rozdával, ale do čiernej diery železnice by si sypal peniaze horom-dolom. Tak si tam láskavo syp svoje.
Reakcia na: no.ev.di. #165728:
Magor, šialený šotúš, ktorý tie lokality pozná len z Google Maps.
Reakcia na: Valec #165722:
No to je, s odpusteím, pekná p94ovina, ako väčšina štatistických údajov ZSSK, vzniknutých fellatio digiti.
Reakcia na: 810zssk #165734:
Podľa mňa do PPS Petržalka ešte premáva OBB so súpravou OBB.
Reakcia na: 810zssk #165727:
Lenže prevádzku súpravy HDV+5 vozňov pre Os vlak ti 30 ľudí nezaplatí.
Reakcia na: Mike #165738:
Ale tak radšej nech tam pošlú cielene nejakú súpravu ktorú môžu zničiť, aby tŕpnuť, že ktorým vlakom pôjdu naspäť a či budú ničiť vozne MÁV, DB, ČD, alebo ZSSK?
Reakcia na: 810zssk #165733:
Mgr. Petr Pošta ? (tiskové oddělení ČD)..
ináč ústretový krok a po doterajších skúsenostiach s českými fanúšikmi aj dosť riskantný...
Reakcia na: no.ev.di. #165732:
"ýstavba v predpokladanej cene 2,265 mil. € bez DPH bude spolufinancovaná z Operačného programu Bratislavský kraj." V takýchto štrukturálnych fondoch platí prijímateľ pomoci 5% celkovej ceny, a disponibilnosť týchto prostriedkov musí vopred garantovať.
Reakcia na: no.ev.di. #165731:
Co s tym ma Schengensky priestor?
Reakcia na: no.ev.di. #165728:
Do Petrzalky chodi nejaky zahranicny dopravca? Podla mna tam momentalne premava len ZSSK s vozidlami OBB a obavam sa ze v buducnosti tam bude premavat ZSSK s vozidlami OBB a MAV.
MESTO VYHLÁSILO VEREJNÚ SÚŤAŽ NA REALIZÁCIU TRATE PRAŽSKÁ - HROBOŇOVA! ☺

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9167

Kto by to povedal, že sa na to mesto dá aj keď niesú v mestskej kase údajne peniaze.
Reakcia na: ufo #165729:
viem, ale tak sme v Schenghenskom priestore a možnosti cestovať medzištátnymi vlakmi z roka na rok klesajú? Ľudia hovoria, že za socializmu boli lepšie medzištátne spojenia než dnes a to hovoria aj tí čo v ´89 chodili na protesty a boli tvrdo proti bývalému režimu. Tri trate do Poľska máme s mizernou frekvencio u vlakov. Jediná krajina kam ako tak normálne premávajú osobáky sú Česko a Rakúsko, do Maďarska ako keby ľudia necestovali ?
Reakcia na: ufo #165729:
Ak sa nemýlim, tak trať 101 bola postavená v roku 1998, či nie?
Reakcia na: no.ev.di. #165728:
To neboli medzihraničné úseky, keď sa tie trate stavali ? ? ?
Reakcia na: Valec #165722:
to už skôr uverím, že prasatá lietajú... určite tí ľudia sa nevykašľú na cestovanie do BA iba preto, že vlak ide na Nové Mesto, ak sa sem potrebujú dostať. Urobia podľa mňa iba to, že vystúpia na Vinohradoch a využijú často premávajúcu električku.

Dodám iba toľko, že ak sa podarí MÁV prevádzkovať vlaky medzi Rajkou a Petržalkou, tak paradoxne, budú osobnú vlakovú dopravu z Petržalskej stanice zabezpečovať iba zahraniční dopravcovia. Celkovo je však badať u ZSSK trend rušenia medzištátnych vlakov. Zo Slovenska do Maďarska sú bez osobnej dopravy trate 132 (Petržalka - Rajka), 135 (Komárno - Komárom), 160 (Lenártovce - Bánréve), 161 (Lučenec - Kalondy - Ipólytarnóc - Veľký Krtíš), 164 (Fiľakovo-Somoskoújfalu), 169 (Košice - Kechnec), 190 (Slovenské Nové Mesto - Sátoraljaújhely) + zrušené trate Turňa n. Bodvou - Tornanádasska a Šahy - Dregélypalánk - Balassagyarmat. Tak sa pýtam, že načo vlastne sa stavali všetky tie medzihraničné úseky, keď dopravca sústavne rok čo rok ruší medzinárodnú dopravu?! Zaujímavé, že Česi s Poliakmi obnovili dve medzištátne trate fyzicky a zaviedli tam aj osobnú dopravu. Nespornou výhodou by bola trať zo Šiah do Maďarska, tak by sa trať 173 mohla vo väčšom využívať pri nákladných vlakoch z Poľska do Maďarska ako aj vlaky Poľsko - Slovensko - Maďarsko. Takto je tá trať iba obyčajno lokálkou v "hladovej doline". ?
Reakcia na: Mike #165726:
Od MA zrovna nie, ale viem si predstavit ze pre cast ludi od PK by to atraktivne bolo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.