to ci kuri vpredu fakt neviem, uplne vpredu sa vozit nezvyknem. A to ze keby na to slapol... aj v lete sa da stretnut celkom slusne slapuce karosy, tak neviem...mozno je to zalezitostou toho ktoreho voza a vodica, ale nemam ten dojem zeby sa v principe nedalo karose v lete slusne vytnut...
Pre teba je podstatne,ze ta autobus doveze to je pravda...:-))Aj ja by som bol rad..Nemusi ta zaujimat rucicka teploty motora ked niesi vodic to je tiez pravda,ale ten sofer musi kurit je to obehove...Ktore kuri vacsinou v predu:-)A ak by tomu slapol tak skoncil si nieco podobne ako K.O ibaze pre autobus...Zacalo by zozadu chrlit vodu a ostali by sme stat/
to je divne, karosa ma motor vzadu a ak by pustil kurenie (ak tam nema viacero okruhov ovsem) tak viac by to kurit malo vzadu... btw, ked vies ze vpredu je teplo, naco sa tam je.es ?
Re #16573 Tomas: este sa mi nestalo zeby som docesotval s karosou skor ako som chcel kvoli prehriatiu motora a co sa internej teploty tyka si tiez nemozem velmi stazovat, ako cestujuceho ma nemusi zaujimat co tam vodicovi ukazuju kontrolky, pre mna je podstatne ze ma to dovezie a ze sa v tom neuvarim...
Chod skontrolovat karosu v takej teplote 30 az 33C pozri sa na rucicku teploty motora a co tam uvidis???Menej ako pod 100 nejdu a este k tomu su tam pustene "obehove" A nemoze potlacit teplotu na nizsiu takze tak:-))
neviem, ja skor mam skusenosti ze v lete kuria na 95% ikarusy 435, karosu som zazil zatial iba jednu (aj to to iba zastavku pred konecnou zapol), okrem toho niektore serie karos, tzv. vietnamske maju otvaratelnu viac nez polovicu okna, tieto vozy maju aktivne stresne vetraky (ktore ak vodic zapne tak maju svoj ucinok aj ked vozidlo stoji v zacpe) a prve serie klbakov maju aj "tmave" skla, takze v lete z toho co tu jazdi tie karosy na tom az tak zle nie su...
No vodic jemne naslapol na plynovy pedal, aby sa rozbehol zo zaastavky a voz trhol ako keby do nas niekto nabural a potom sa nechytal.. Motor isiel do otacok a bus sa nie a nie pohnut..
No tak potom kde vidis problemm???Ja len to,ze v lete olutujes,ze existuje karosa pretoze sa zacinaju pekne prehrievat a to upozornujem,ze je okolo 25C a hreju sa na 100 az 105...A plynaky???No coment...:-(
My máme s Renaultom 1 CityBus, 3 Karosy B941 a 1 Karosu B941 E. Ja som žiadným z týchto vozidiel nejazdil (rozumej - neriadil ho), takže, či je chyba vo vodičovi, k tomu sa ja vyjadriť neviem. A pokiaľ mám povedať pravdu, už sa ani k Renaultom nechcem vracať, napokon sa objavili Ivecá a tie zatiaľ slúžia k spokojnosti, zdá sa, všetkých.
vozit sa vozim tym co mi pride na linke, vies ja nepatrim medzi ludi co nemaju co robit a chodia sa vozit len preto aby sa vozili...
a srotom su v BA, ale to ked sa lepsie pozries vokol seba tak zistis, ze to su takmer vsetky autobusy tu...
suhlasim so vsetkym, co si napisal s pripomienkou, ze newyorska mhd je svojou neschopnostou a nepouzitelnostou a chaotickostou a spinavostou povestna. ja idem do bostonu a som zvedavy, ake to bude tam... mozno aj sem-tam napisem...
ale musis uznat, ze ten zlto-zeleny bus je ohyzdny...
tulenique: Najlepsie je napisat termin, a potom poviem ci nam to vyhovuje... Lebo v podstate napr. mne je jedno, kedy to je.. Ale ten cas by sedel urcite, teda 17:00 v pracovny den.
Tomas, J: Sice neni co kritizovat, ale vtedy ked raz v Ovsisti celym busom trhlo a potom sa bus nechcel rozbehnut to bolo v poriadku?
Vladimir: Normalne sa musim niekde tymi 961 povozit Najblizsie je asi Brno, ze?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tomas