Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #16525:
No neni to az take zle:-)No musim sa s nim niekedy previezt,aby som mohol aspon lavym okom posudit ci je dobry:-D
Tomáš: No na takú 21 by naozaj bolo vhodné umiestniť Citaro, ale bolo by treba zhustiť intervali. Aspoň o minútu ak nie dva. V špičke by to zrejme urobilo o jedno poradie viac. Možno ani to nie, neviem aké majú prestávky. Ja som to skôr bral tak, že pri nezmenených intervaloch. Alebo aj zmeniť usporiadanie interiéru. Medzi 1 a 2. dvermi nie 2+2 ale 2+1 možno aj 1+1. Potom by sa interval meniť nemusel. No a zase môžeš kúpiť busy aj s menej výkonnými motormi na rovinaté linky. Bratislava v podstate nie je až tak kopcovitá aby si musel kupovať nejaké super výkonné busy. Na Kramáre a Hrad jazdí trolík, na Dlhé Diely zrejme bude tiež. Takže kvôi 2-3 linkám sa to možno aj neoplatí.

Dnes sme videli Nitrianske Citaro. Boha vždy keď ten bus vidím na vlastné oči znovu a znovu si uvedomujem, že je neuveriteľne majestátny a dizajnovo prepracovaný k dokonalosti. Proste je prekrásny. Normálne rozmýšlam, že zmením nick na Cit@ro 🙂 :-))

No to Citaro má však stále menšiu spotrebu ako citybus. Aspoň čo v Prahe skúšali 12m. A to o 4l ak si dobre pamätám.

No ale keby to mali byť predsa len Citybusy, tak dúfam, že z Ikarusu. Tam je kvalita práce o dosť vyššia, ako vo Vysokom Mýte.
60 litrov je fakt dost. Bral by som to na linke 33, nie ako priemer v Blave.
Reakcia na: Tomas #16524:
Aby som postupne neodpovedal na ďalšie otázky, ktoré zrejme položíš, napíšem celkové parametre Karosy B961 (podľa Karosáckeho prospektu):
motor: IVECO F2BE 1682C (EURO 3)
výkon: 213 kW (290 HP) pri 2 050 ot/min
krút. moment: 1 100 Nm pri 1 080 - 1 800 ot/min
prevodovka: VOITH typ D 851.3E - trojstupňová, plne automatická so vstavaným hydraulickým retardérom
Ešte doplním obsaditeľnosť > 45 sediacich a 122 stojacich osôb.
Reakcia na: Vladimír #16523:
No vidis tak ja som sa potom este v zivote neviezol v KAROSE B961:-D...Nevies nahodou kolko KW ma ten motor???
Reakcia na: Tomas #16522:
Motory Renault sme pre zlé skúsenosti zavrhli už pred rokmi. Karosy B961 majú motory Iveco. Samozrejme Euro 3.
Reakcia na: Vladimír #16521:
No ked mam pravdu povedat tak Karosou B961 som sa takmer neviezol:-)Mozno,ze je predsa dobraa..Tam je tusim motor Renault Euro 3,ze??
Reakcia na: Tomas #16520:
Za šrot považujem Karosu CityBus, nie však Karosu B961 😉
Reakcia na: Vladimír #16517:
Karosa pre mna uz neexistuje...Ved take sroty co robia teraz tak si ich mozu rovno nechat:-)
Reakcia na: Kami #16515:
Dobre CITARO papa o 15 litrov viac ako "IKARUS 435"ale Citaro ma aj dvakrat lepsi motor...Citaro tusim zhltlo v priemere 60litrov...Ale neviem ci je to presne:-))
Teda, aby ma niekto nechytil za slovíčko: dogmou je ten samotný názor, nie držanie sa toho názoru.
Reakcia na: Tomas #16513:
Vieš, čo je dogma? Dogma je jednostranné držanie sa nejakého názoru, kde nič nehrá rolu, žiadne pokusy, žiadne overovania, žiadne dôkazy, proste to tak musí byť, lebo sme o tom presvedčený, aj keby to tak nebolo...

Vyrok "Karosa je šerbel" je bratislavskou dogmou.
Reakcia na: Vladimír #16514:
Jednoznacne Tambusy su najlepsie:-))
Tomas: Citaro papa o 15 l viac ako I435. To je dost.
Kolko vlastne 435 zerie? Absolutne cislo zavisi od linky. Rozdiel medzi linkami 71 a napr 203 by bol aj 10 l. Mna zaujima skor relativne porovnanie I435 voci I280 ci K741 a I415 voci K732 ci TAM232.
...a to máme aj Ikarusy 280, Ikarusy 435, Tambusy, Karosy C744, Karosy B741, Karosy B941, CityBusy...
Reakcia na: Vladimír #16511:
No mozno hej:-)))Ale co uz s tym narobit...Karosy su aj tak serble:-)
Reakcia na: Vladimír #16509:
Ty asi nepoznas zopar ludi DPB..Maju to na salame,ze ty si sa bavil ked si stal...Jednoducho nesmies ani otvorit kabinku:-I...Oni si myslia,ze to je nejaka tvoja znama a popripade znamy:-)A to je ta spinavost od nich...
Reakcia na: Tomas #16510:
Jedná sa o nášho - prešovského vodiča. Po dnešnej jazde Karosou B961 dospel k záveru, že je to to najlepšie, čo v podniku máme.
Reakcia na: Vladimír #16507:
Dufam,ze tvoj znamy neni z Dopravneho podniku Bratislava,ale asi sa nejedna o Bratislavu:-,Dlebo kebyze mame este karosu tak ma asi svihne:-)
Reakcia na: Tomas #16506:
Ale veď už ako malé dieťa sa v autobusoch čítal české nápisy "ZA JÍZDY mluviti s řidičem zakázáno." Za jazdy! Ako môže byť vodič pokutovaný za rozhovor s cestujúcim počas pobytu na zastávke?! Ak by ste raz nebodaj mali doplnkový predaj CL u vodiča, aj túto službu by vodič vykonával mlčky???

O CityBusoch si pomaly, ale iste tvorím mienku. Mám oči, a vidím, čo sa deje v Prešove. Jeden CityBus má napr. nejakú banálnu poruchu, ktorú prišli pozrieť až technici z Vysokého Mýta. Po niekoľkých hodinách neúspešnej práce odišli s vysvetlením, že to má pokazené aj väčšina pražských CityBusov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.