L801 premáva ledva cca pol roka a už je v ňom štvrtá zmena ? teraz ak som si všimol dobre vypadla zastávka MiÚ Čunovo, skrátil sa jazdný čas a interval je 40/90/40//90.
toto je už hajzelstvo a drzosť najvyššej triedy čo si dovoľujú ? oni budú ešte aj určovať, že kto bude vlakmi cestovať a kto nie. Čo je EC niečo špeciálne? Mnohokrát majú EC vlaky ešte horšie vozne ako IC. Títo kresťanskí fanatici vedia veľké hovno a nie revitalizovať železnice, jediné čo vedia je kupovať obrazy a sochy svätých, sekírovať zamestnancov (mnoho už odišlo dobrovoľne lebo jak videli čo KDHáci stvárajú tak to zabalili) a riešiť záľubu Buzinkaya vo fotení kúpou foťáku za 5500€ ? ešte ani rok táto vláda nie je pri moc a lezie všetkým na nervy aj s jej ľuďmi dosadenými "iba" na základe "odbornosti" ☠
To, že bolo pred pár rokmi zrušené zastavovanie EC vlakov v Malackách ako-tak chápem - ani v Senci a (IC) v Pezinku nestoja. Dokonca ani viaceré rýchliky v týchto okresných mestách nestoja. Ale zdržovalo to tie EC tak veľmi? Nemyslím teraz Slovensku strelu - tá nech si stojí hoci len v Brne a Prahe nech sa ČD môžu vychvaľovať, aké je ich Pendolino rýchle. ?
A teraz aj Kúty chcú odstaviť? To je síce iba mestečko (väčšia dedina), ale je tam prestup do Holíča a Skalice (trať 114) a do Senice a Trnavy (trať 116).
Snahu o odstavenie Kútov by som chápal, KEBY to využívala nejaká "spodina" robiaca neplechu vo vlaku (ale aj to by sa malo dať riešiť pomocou Železničnej polície). Peniaze za cestovné od Záhorákov nie sú kompetentným dosť dobré? ?
A keď niekedy znova bude treba viesť vlaky medzi Kútmi a Břeclavou odklonom cez Holíč a Hodonín, tak to potom v Kútoch pri prepriahaní vlaku (či ako sa to volá) budú EC mimoriadne zastavovať alebo nástup a výstup cestujúcich bude zakázaný?
Zaujímavé, že do zastavovania EC v Štúrove nikto nerýpe, aj keď to nie je ani okresné mesto. Podľa mňa zastavovanie EC vlakov je aj tam opodstatnené.
Keďže rozhoduje cena ktorá vzíde z elektronickej aukcie, tak si neviem dobre predstaviť, ako by už mohol byť vybraný. ?
Re #164837 810zssk: Toto som nikdy netvrdil. Ale tvoj zjavný odpor voči veľkému farebnému displeju ti môžem vyvrátiť napríklad tým, že všetci ostatní EU výrobcovia ponúkajúci PP majú takéto zariadenia v ponuke (viď napr. R&G) lebo si ich dopravcovia žiadajú. Len BUSE so svojou BS100 zaspalo na dlho dobu. To ale ty, ako bežný cestujúci nemôžeš pochopiť.
Re #164845 AAA: Myslíš, že niektorá zo SADiek dá na papier referenciu typu používame ten systém ale stojí za ho.no? ?
Toho sa bojim, tie kosicke uz ako-tak funguju ? Ale vazne: Z mojho pohladu (to ovladanie som videl) je ovela jednoduhsie si hodit ciel do BUSEcka ako do EMTrestu.
Tak pokiaľ s tým máš systematickú skúsenosť, Tvoj názor Ti brať nebudem. Ja som to videl v Ke na MHD v praxi, čo a ako sa tam môže zadávať ? Nehovoriac o tom, že do Ba môže ísť úplne nová generácia oproti tým košickým palubákom.
Ty si cely cirkus ? Jedna vec sú technické parametre systému a druhá vec je funkčnosť v praxi. Pri verejnom obstarávaní Emtest hypoteticky ponúkne oveľa viac možností a v lepšej kvalite ako konkurencia, ale ponuku odmietneme, lebo "to v praxi nebude fungovať a ostatní dopravcovia sú s emtestom nespokojní?"
K tej farebnosti len toľko že kombináciou farieb, jasu a kontrastu ide docieliť to, že v noci bude ten display svietiť oveľa menej ako dnešné buse (napr čierne pozadie a biele písmo; príklad viď dva default režimy na gps displayi). Za to tých výhod mi ponúkne oveľa viac, napr. cez deň mi stačí oveľa kratší čas pohľadu na tú obrazovku, nehovoriac o tom, že napr. farbou možno odlíšiť zastávku stálu a na znamenie, čo sa dnes z PP nedozvieš...
K tej veľkosti, stačí aby si sa tento víkend zastavil za vodičmi posilovej 31tky, ktorí museli počas jazdy medzi Račianskym a Trnavským mýtom do palubáku ťukať kód cieľa, resp. prehadzovať spoj.
Byt na tvojom mieste, po druhom pokuse a naslednom "zarucani" geronta by som si nasadil sluchadla a ignoroval - pokial by ta napadol, mal by problem on, ty by si mal maximalne nejaku tu modrinu ?
EM-test je možno modernejší, ale zatiaľ nepresvedčil. Prevádzkovatelia dopravy na Slovensku, ktorí ho majú, naňho nadávajú, stále niečo nefunguje, hlavne komunikácia s informačným, tarifným a komunikačným systémom, v čom BUSE nemá problém. Zo skúsenosti prevádzkovateľa hovorím, že radšej staršie a úplne funkčné, než moderné, na ktorom každú chvíľu technici niečo opravujú, dolaďujú. DPB už v minulosti bol dvakrát taký pokusný králik, na ktorom si dodávateľ dolaďoval dodané zariadenie: najprv to bola domáca DRAHUŠA, ktorá fungovala dobre len v laboratórnych podmienkach a potom BOSCH.
Tak mňa oveľa viac ako to zariadenie zaujala tá slečna, čo tam figuruje od 4:19 ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dopravak123