Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Proč už se neaktalizuje ten plánek schéma tramvajových linek?Je tam stále ten dva roky starej, co už neplatí.
Reakcia na: TeBeCe #164791:

(1) Dopravca je okrem všeobecných povinností dopravcu
(§ 4) povinný:
ch) udržiavať zastávku, čakáreň a prístrešok pre cestujúcich
a ďalšie priestory a zariadenia určené pre
cestujúcich, ktoré zriadil, v prevádzkyschopnom
stave a v čistote.

? ? ?
DPB má dlhodobo s udržiavaním čistoty na svojich zastávkach. Ale raz som to už spomínal, na mojej zastávke nastupuje taká milá pani, ktorá príde vždy skorej na zastávku a každý deň z nej odtrhne všetky plagáty, nálepky atď... A preto je zastávka Matejkova pravidelne od nich zbavená, ešte by ju tak mohla vymaľovať. ?
Kto sa dnes elektrickou priviezol k Botanickej zahrade, musel mat krasny zazitok z Bratislavy. Pristresky na zastavke kompletne oblepene zdrapmi plagatov a na zemi dalsia hromada postrhanych plagatov...jednoducho hnus... ?
OT

teraz na Tv Markíza bola reportáž o tom, že turistom v BA vadia grafity. Podchod na Petržalskej stanici vyčistia budúci týždeň pred MS. ukazovali tam, že jednu vonkajšiu stenu podchodu už vyčistili a o tri dni tam boli polepené pre zmenu plagáty. ?
Reakcia na: jancidubova #164788:
je to asi tak pravdepodobné, že na Slovensku sa dovtedy prestane kradnúť ?
Reakcia na: no.ev.di. #164784:
vsak ak som spravne pochopil rozvoj MHD trolejbusy do 2030 , tak podla mapky vyzera ze trasou 139 pojde trolejbus ...
Autobusy z Hl.st. nebudú velmi stačiť, verím, že posilnia prepravu L61 a L74. Hlavne teraz hovorím o víkendoch, v nedelu budeme mať finále. Okolo 19:30-20:15 prichádzajú internátske, tak či tak preplnené vlaky a ešte plus pridu na zápas. To velmi nebude stačiť. Je tam aj 2-ka, a 63-ka, pravda.
Mám obavy aj z toho, že ani na tie dotyčné vlaky nepridajú nijaké vozne a nezmestia sa ludia pred BA. Už len pár dní, a stále minimum dopr. informácií.
Reakcia na: All1111 #164782:
To bolo aj doteraz akože individuálne. Možnosť využívať tam bolo aj doteraz, ale pravdepodobne len teraz na to prišli. ?
I ked velmi nechodím autobusmi, len v príp. prestupu z rýchlika domov, teším sa, je to dobré (aspon niečo u Slovak Lines ? )
V poslednej vete mi vypadlo "D" a malo tam byť "LIDL-bus"
Reakcia na: Mischo1 #164779:
Záhradník je ten posledný kto by sa mal ozývať, keďže za jeho rozkrádania sa vyhodilo v doprave najviac a zelenú dostali rôzne predvolebné úpravy niektorých liniek či nové predvolebné linky ? avšak L139 ako jedna z mála predvolebných magorín zmysel má. Mohol by tam možno jazdiť aj minibus len problém by bol, že keď cezpoľní cestujú s batohmi a nenapadne ich zložiť to z chrbta tak do minibusu by sa nenarvali. Jedna 9.5 SORka MHD v BA nezruinuje. Skôr LIL-bus L27 by bolo fajn zrušiť a tiež úsek Jaskový rad - Siemens so zachádzkou na L.Dérera na L44.
Reakcia na: Peon #164781:
V rámci šetrenia ano, no vzkm tym neusetris, jedine tak par litrov nafty denne . Otazne je,ci by ten tankodrom vydrzali mikrobusy, ale ked to vydrzali 1,5 roka vo vilostvrti, tak preco nie aj na Gruntoch
Takže SlovakLines začína využívať možnosti ktoré ponúka PP EMtest vo vozidlách, včera som videl na čelnom transparente ciel ,,PRESUN,, prípadne ,,SLUŽOBNÁ JAZDA,, a zavádza aj akustické hlásenie. Aké bolo moje prekvapenie keď po nastúpení na Ružinov-cintorín cca.20-30 metrov za zastávkou zaznel v buse gong a hlásenie ,,nasleduje zastávka Bratislava Podunajské Biskupice rázcestie,, Keďže PP EMtest zastávky prepína automaticky podľa GPS súradníc, je hlásenie pri príjazde na zastávku veľmi presné, tesne pred otváraním dverí.
Reakcia na: Mischo1 #164779:
Na 139-ku by nestačil minibus? V rámci šetrenia..
Ahoj,

vedel by mi niekto poradit aky softver sa pouziva na vytvaranie cestovnych poriadkov pre mhd ? Napriklad aky softver na toto pouzivaju dopravny podnik mesta Bratislava, alebo hocikto.

Diky
Reakcia na: TeBeCe #164778:
Medzi Cintorínom Slávičie
údolie a Molecovou ulicou premáva
od jesene 2009 autobusová linka
č. 139. Je jednou z tých, ktoré by
Dopravný podnik Bratislava mohol
v rámci plánovaného šetrenia zrušiť.
,,Je to jediné spojenie na Starých
gruntoch,“ konštatoval poslanec Ján
Chabada (SMER-SD), ktorého v tej
súvislosti oslovili rozhorčení obyvatelia.
Ľudia bez áut z tých končín
by podľa neho boli bez spomínanej
linky stratení. ,,Povedali doslova, že
by to bolo ,,o držku“,“ informoval
kolegov. Koniec koncov, jej zriadenie
iniciovali pred vyše rokom a pol
práve občania.
,,Existuje návrh na zrušenie
niektorých liniek, aj tejto,“ ozval sa
Branislav Záhradník (bez politickej
príslušnosti), ktorý má informácie
o tom, že je využívaná. ,,Dávam
to do pozornosti mestským poslancom
za Karlovu Ves.“
Tí karlovoveskí vzápätí zaviazali
starostku Ivetu Hanulíkovú
(SMER-SD), aby o nezrušenie linky
č. 139 požiadala vedenie magistrátu....
Reakcia na: 810zssk #164775:
nehovorí, ale batérie a ultrakapacitory sa zdajú byť jasným smerovaním na tých nasledujúcich pár desaťročí (btw. Caetano predstavil začiatkom tohto roka prvý elektrický autobus). Nezdá sa mi, že by sa napr. technológia vodíkových fuel cell mala stať natoľko dostupnou či porovnateľnou. Myslím, že toto je najmä o akejsi predstave čo sa bude kupovať namiesto dieselov. Zmienka o financovaní tam je, čo to bude v praxi znamenať sa necháme prekvapiť - "...v plnej miere uplatňovať zásady „používateľ platí“ a „znečisťovateľ platí“ a súkromný sektor by mal byť vo väčšej miere zapojený do odstraňovania nezrovnalostí...".
http://www.maintt.yw.sk/tunning/15.JPG Aj my by sme mohli takí mať, nemá chybu ?
Reakcia na: Sommelier #164774:
A pritom sa tam nikde nehovori vyslovene o elektrine 🙂 inak ciele typu do roku 2050 znizit pocet nehod na cestach takmer na nulu (!) v celej EU su absurdne.

Navyse som nikde nenasiel kto to bude financovat. Lebo napr. aplikovat toto na SR by bolo sakra tazke.
Doprava 2050: Komisia predstavuje ambiciózny plán na zvýšenie mobility a zníženie emisií
http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/11/372&format=HTML&aged=0&language=SK&guiLanguage=en
Mno, ak sa začnú vo veľkom odstavovať atómovky tak netuším, kde sa zoberie potrebné množstvo elektriny na pokrytie tých desiatok percent. A to zďaleka nie je jediný dôvod, prečo sa tento plán zdá byť veľmi nereálny.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.