určite premávajú, však z Rakúska a z juhu cez Maďarsko čo chodia vlaky, to sú dva smery, čiže na 100% nákladné vlaky chodia v úseku Petržalka - ÚNS, ÚNS-ku navyše plní aj prístav, Slovnaft a ešte nejaký terminál čo tam je na Lúčnej. V Rajke som videl vlaky ČD Cargo, takže nejaký ten nákladný vlak určite prejde, aj v Rusovciach vždy zaručenie niečo stojí, vždy aspoň dve koľaje plné, čo som tam videl. Úsek Rajka - Petržalka nemusí dlho ostať bez vlakovej obsluhy, záleží však na ochote Slovenskej strany sem pustiť Maďarské elektrické jednotky. Zaujímavé to bude aj z pohľadu využívanosti a súboja L801 vs. vlak, že čo pritiahne viac a či vlak neuberie L801 zákazníkov, lebo :
1. V Petržalke bude neporovnateľne rýchlejšie = úspora času
2. Prestup na ŽST Petržalka na L59,80,91,93,94,191 = lepšie spojenie s mestom
súhlasím, občas využívam OS vlak (odchod 16:25 z Petržalky) do PK. V Petržalke nastupuje do vlaku max. 10 ľudí a na ÚNS nenastupuje nikto, naplní sa až na Novom meste a na Predmestí. To isté aj ráno v smere do Petržalky.
Rýchlik od Trnavy, ktorý premáva do Petržalky vo večerných hodinách asi tiež nie je využívaný, premáva tuším iba v piatok, alebo iba v nedeľu...
tak to je kus údu ? ten snáď chodil na rozumy k Slávikovi ? hlavne, že keď sa cez Starý most promenádovali autá, tak kolaps nehrozil ? Slovenské médiá stoja asi za to čo program TV HNOJ.
Veď práve.. Žeby tejto trati cez Prístavný most "zvonil umieračik"?
Re #164509 Joyki: Za akým účelom jazdia rakúske nákladné vlaky na ŽST Východné? Koľko minút približne trvá ich zdržanie na ŽST Petržalka z dôvodu nutnosti výmeny rušňov (kvôli inej trakčnej sústave)?
Ked s TREŽkou nikto nechodí...
Chodia tam nákl. vlaky, najma rakúske do žst Východ (Rendez). A osobná doprava taktiež bola tam velmi veelmi slabá. vsetci vystupujú na predmestí alebo v Novom Meste.
Toto riešenie čo je teraz, že ku skončeniu predstavenia im tam pristavia podmostové ZV 4117, je podľa mňa najlepšie.
Prejazdy zo špičiek to by šlo iba ťažko, lebo by sa tak vodičom neúmerne natiahla služba (a max. limit je 12 hodín)a navyše často sú vodiči iba na delených službách, čiže aj ďalší deň má nástup ráno a tak by nemal dodržanú prestávku medzi službami.
Z celodenných poradí by to teoreticky šlo, ale tam tiež treba veľmi citlivo preveriť, či dané poradie nemá robený cp tak, že s pretávkami to má akurát vypočítané na minútu po dojazd do vozovne..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Medzi Novým Mestom a Petržalkou premávajú aspoň nejaké nákladné vlaky? Nie je škoda mať nevyužitú takúto dvojkoľajnú elektrifikovanú trať?
Zároveň zostáva pozastavená aj železničná doprava v úseku Petržalka - Rusovce - Rajka. Približne ako často tade premávajú nákladné vlaky (ak vôbec)?
PS: Vlaky (TREŽ) už nebudú premávať ani medzi Trenčianskou Teplou a Trenčianskymi Teplicami.