1) poviem ti na to, iba to čo ty mne : zisti si!
2) stačí/nestačí = mne je to jedno, spíšte na imhd.sk/po petíciu za dvojkĺbové trolejbusy alebo žiadajte električku, mne je Preshow úplne ukradnutý, čo tam jazdí, ako jazdí a prečo jazdí, neriešim, nemá to zmysel a na MHD v BA to nemá už vonkoncom žiadny dopad, takže duplom mi je MHD PO ukradnutá. ?
Ty si tu už dostal banov aspoň päť banov. Lenže ty si taká vtierka a tak sociálne slepý, že si vždy znova a znova zaregistruješ nový nick a zase sa nasilu tlačíš tam, kde ťa nechcú.
1) Dvojkĺbák potrebuje jazdu rovnaký priestor ako jednokĺbák. A šo sa jednokĺbáku týka, zopakujem svoju tradičnú, tisíckrát opakovanú otázku: Ako to, že na obratisku Ružová Dolina (Trenčianska) som často mal problém otočiť sa so sólo trolejbusom, hlavne ak mal riadenie Csepel a bolo trocha zavzdušnené, zatiaľ čo som NIKDY nemal problém otočiť sa so Sanosom alebo s 15Tr?
2) Myslíš, že taký dvojkĺbák pri tom pohybe dvoma-tromi svetlami za sebou zožerie viac ako kĺbák a sólo? Treba si uvedomiť, že fyzika nepustí.
1) A tú informáciu, že "SOR nie moc nadšene pristupuje k výtkam zákazníkov k interiéru a vozidlu" máš odkiaľ? Povedal spolupracovník vo Volkswagene, ktorý predtým robil vrátnika v SAD Michalovce?
2) Už som raz povedal, že ti je do toho howno. Bude ti stačiť informácia, že posledných dvadsať roko strávim v Prešove minimálen tri až štyri týždne ročne?
Ale chapes aku hlupost pises? Ak si nikto 4dverak neobjedna tak to bude znamenat, ze ho SOR nemoze vyrobit? Povedz mi JEDEN dovod preco by SOR nemal vyrobit 4dverak ak si ho niekto objedna!
Ano asociální režim vytváří asociály, kteří pak vadí při pohledu. Stačí jednoduchá věc. Nenechat nikoho spadnout na sociální dno a nebudou žádní asociálové. Jenže to místo deforem vyžaduje skutečné reformy. Obávám se, že si vedení myslí, že je asoiálů stále málo, tak se snaží vehementně přijímat zákony, aby ty "nepočetné" řady asociálů mohli být řádně velké.
A od koho si to počul? Lebo ja som pre zmenu od každého, s kým som sa na túto tému bavil počul presný opak. Trojdverová verzia BN12 vznikla pretože si ju vyžiadala Veolia Praha. Taktiež znížená línia okien na ľavej strane trnavských BN12 bola špeciálna úprava na vyžiadanie. A trojdverový NC18 si v SORe asi tiež nepostavili len tak z nudy lebo vonku pršalo a nebolo nič v telke, museli naň mať buď objednávku alebo aspoň z prieskumu trhu nejakú predstavu o tom, že o dané vozidlo bude záujem.
Arogantný prístup mal skôr istý výrobca z Vysokého Mýta. keby tam svojho času počúvali zákazníkov požadujúcich vozidlá kratšie než dvanásť metrov, možno by dnes SOR nebol taký úspešný. Kto chce kam...
Jo, a v Mikuláši kúpili štvordverové NB12, pretože im na ne ako prvé sériové kusy SOR urobil dobrú cenu; takisto ako Nitre na NB18. A keďže s prímestskými C10,5 sú v Liorbuse maximálne spokojní, nemali dôvod ich nezobrať. Ak ťa to poteší, s NB12 ani zďaleka tak spokojní nie sú a o ďalšie nestoja...
kde všetky? všetky sú BA a K-Report časť SOR? Ak Vám to spraví radosť, tak ten váš milovaný bus kašlem, ale mohol by si si uvedomiť, že veľmi ochotne o ňom kecali aj iní a mimo to tu dakto načal kecy o dvojklbáku, čo nemá so SOR nič spoločné, tak čítaj a nekecaj somariny.
asi mu nejaká SORka prešla kačičku na motúziku a doteraz sa s tým nevyrovnal... Čo je veľa to je veľa, všetky prístupné diskusné fóra na internete sú plné Dunča a jeho pitcho-va-nia na SOR... BAN! ☠
môžeš si spraviť vlastný web "codnesvarit" a môžeš si tam tvoriť pravidlá. Keby ste tak ochotne nediskutovali o S(p)ORe tak by som na to sral aj ja. Ale vždy niekto príde s nejakou novou blbosťou. A po tretie ti opakujem : Počkáme si na 4-dverák ok? A že ja nechápem písanému textu... ?
A tiez by som uvital ak by ch.ru.no dostal BAN a aj 100x za sebou, lebo toto sa uz fakt neda. Do kazdej diskusie zatiahne SOR a p94uje nan.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
1) Dvojkĺbák potrebuje jazdu rovnaký priestor ako jednokĺbák. A šo sa jednokĺbáku týka, zopakujem svoju tradičnú, tisíckrát opakovanú otázku: Ako to, že na obratisku Ružová Dolina (Trenčianska) som často mal problém otočiť sa so sólo trolejbusom, hlavne ak mal riadenie Csepel a bolo trocha zavzdušnené, zatiaľ čo som NIKDY nemal problém otočiť sa so Sanosom alebo s 15Tr?
2) Myslíš, že taký dvojkĺbák pri tom pohybe dvoma-tromi svetlami za sebou zožerie viac ako kĺbák a sólo? Treba si uvedomiť, že fyzika nepustí.