Reakcia na: irizar #164064:
o SORe som už počul aj také, že ich prístup k výtkam od zákazníkov k interiéru a celkovo k ich vozidlám nie je najideálnejší, ale skôr arogantný. Čiže, dopravci by možno aj po čase chceli nejaké zmeny na interiéri vykonať, no výrobca to má na háku. Jediné čoho sa SOR bojí je to, že keby neopravoval tak promptne dané vozidlá, že by si riadne zavaril, ale inak nič navyše. Skôr to je o prístupe, že SOR im povie "môžete mať najlacnejší s 5dverami alebo si budete trvať na svojom a môžete mať 4-dverový klbák od iného za drahší peniaz" a to na našich dopravcov zaberie. Pri trojdveráku myslím, že sú iba dvoje dverí odstránené, ale pri 4-dveráku by si to vyžadovalo novú polohu druhých dverí myslím a s týmto sa podľa mňa nechce SOR zabávať. Prečo by inak Nitra brala 5-dverák? Alebo LM 4-dverový 12m SOR NB? Ten tiež mimochodom nebol ešte videný ako 3-dverák.
no.ev.di.